tuosta huippumalli-mainoksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miksi se juontaja siinä sanoo että "kuka on suomen ensimmäinen huipumalli",ku eikö tämä ole jo toinen kerta ku sarjaa tehään? siis ensimmäinenhän on jo valittu,se suvi,joka menestyyki ihan huippumallin lailla...
mua vaan jotenki hämää tuo mainos :/

Suomen huippumalli haussa tehdään ensimmäistä kertaa. Sarja esitetään nelosella. Mtv3:n mallikoulu on tullut kaksi kertaa. Ekan voitti Suvi ja toisen voitti Sanni.

Ei tätä ohjelmaa ole tehty...on tehty maikkarin versio, joka oli Mallikoulu nimeltään. Eli tuolla mainoksella varmasti viitataan siihen, että nyt etsitään Suomen ensimmäistä huippumallia, ohjelmalla Huippumalli haussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomen huippumalli haussa tehdään ensimmäistä kertaa. Sarja esitetään nelosella. Mtv3:n mallikoulu on tullut kaksi kertaa. Ekan voitti Suvi ja toisen voitti Sanni.

Olenko ihan sekaisin kun luulin että se tuli vain kerran, nuo molemmat tytöthän oli samalla kertaa ohjelmassa, vai oonko aivan totaalisen unohtanut :o

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
joo, mallikoulu on tullut kahdesti. ihmettelen suomen huippumallihaussa mainoksen 18v uskonnonopettajaa???? taitaa olla nero ku noin nuorena jo ope?

Mä mietin ihan samaa, jotenkin kornia kun 18 vuotiaan ammatiksi ilmoitetaan uskonnon opettaja, sijainen tai kouluavustaja vielä menis...

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olenko ihan sekaisin kun luulin että se tuli vain kerran, nuo molemmat tytöthän oli samalla kertaa ohjelmassa, vai oonko aivan totaalisen unohtanut :o

Juu olet sekaisin. Mallikoulu on tullut kahdesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ompus:
joo, mallikoulu on tullut kahdesti. ihmettelen suomen huippumallihaussa mainoksen 18v uskonnonopettajaa???? taitaa olla nero ku noin nuorena jo ope?

Mä mietin ihan samaa, jotenkin kornia kun 18 vuotiaan ammatiksi ilmoitetaan uskonnon opettaja, sijainen tai kouluavustaja vielä menis...

Hei, mä kanssa mietin ihan samaa!! Ei millään mahdollista, että olis pätevä...varmaan sijainen vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Alkuperäinen kirjoittaja Ompus:

Hei, mä kanssa mietin ihan samaa!! Ei millään mahdollista, että olis pätevä...varmaan sijainen vaan.

Kotisivuilla esittelyssä "Maria asuu Lahdessa ja työskentelee yläasteella uskonnonopettajan sijaisena. "

Yhteistyössä