Modet hoi! Palstalla provoilusta, multipersoonista jne. Parannusehdotus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta loppuu palstailu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta loppuu palstailu

Vieras
Nyt alko taas niin tympimään. Kirjoitin tuohon persu-ketjuun ja mua luultiin joksikin äiti44v:ksi, vaikka en koskaan ole kyseistä nimimerkkiä palstalla edes nähnytkään.

Siispä: Ainakin suomi24:llä sekä mielestäni myös lemmikkipalstoilla oli joskus sellainen, että jokaisen kirjoitetun kommentin jälkeen näkyi osa henkilön ip-osoitteesta. Eikö tällekin palstalle saisi sellaisen? Onko se vaikea toteuttaa? Alkaa pikkuhiljaa tympimään, kun heti kun sanoo oman mielipiteensä, joku tulee meuhkaamaan, että mun täytyy olla joku muu kuin kuka oikeesti olen. Eikä ole ensimmäinen kerta.

Siis.. yleensähän se ip-osoitteen alku on sama kaikilla joilla on sama nettiyhteyden tarjoaja. Koko numeroa ei taas voi näyttää missään tapauksessa. Tuota on lisäksi tosi helppo kiertää..

Kyllä ne ip-osoitteet moderaattoreille ja ylläpidolle näkyy tarvittaessa mutta ei ole mitään tarvetta niiden julkiselle näkymiselle.

Suosittelen rekisteröitymistä mikäli on kovasti huolissaan siitä että tulee luulluksi joksikin toiseksi palstailijaksi. Loppujen lopuksihan sillä ei ole mitään merkitystä keneksi sinua luullaan kun anonyymisti kirjoittelet, vai?

Kyllä ne ip-osoitteet moderaattoreille ja ylläpidolle näkyy tarvittaessa mutta ei ole mitään tarvetta niiden julkiselle näkymiselle.

Suosittelen rekisteröitymistä mikäli on kovasti huolissaan siitä että tulee luulluksi joksikin toiseksi palstailijaksi. Loppujen lopuksihan sillä ei ole mitään merkitystä keneksi sinua luullaan kun anonyymisti kirjoittelet, vai?

No ei vaikuta olennaisesti mun elämään, vaikka joku mua joksikin toiseksi luulisikin. Ja tiedän kyllä että ip-osoitteet jäävät modeille. Mua, niinkuin lukuisia muitakin palstalaisia pännii se, että niin moni täällä provoaa ja esiintyy ketjussa eri nimimerkeillä.
En ole rekkaamassa nimimerkkiäni.

Yhteistyössä