Tulisiko rasistiset ketjut jättää huomiotta?

  • Viestiketjun aloittaja Auttaako tämäkään
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska palstan moderaattorit näköjään ovat sitä mieltä, että rasismi ja vihapuhe ovat täällä ihan ok, niin ainakin itse näkisin ainoaksi järkeväksi tavaksi jättää ko. ketjut avaamatta tai ainakin kommentoimatta. Noiden ketjujen ainoa tarkoitushan on saada klikkauksia ja provota ihmiset kinastelemaan niiden aloittajan kanssa, jotta tämä pääsee solvaamaan kanssaan eri mieltä olevia mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla.

Kriittinen maahanmuuttokeskustelu on tietysti paikallaan, kunhan se pysyy asiallisena. Tähän mennessä on jo käynyt selväksi, että noita ketjuja tehtaileva henkilö ei itse asiallisen ja asiattoman eroa kykene ymmärtämään, vaikka asiasta on hänelle huomautettu jo viime viikkojenkin aikana varmaan kymmeniä kertoja. Pahimmillaan ko. tyyppi käy suorastaan haistattelemaan, jos joku hänelle asiasta huomauttaa.

Mikäli joku kokee tarvetta kinastella noita ketjuja tehtailevan tyypin kanssa, niin toki hänellä siihen on oikeus. Mutta käsittääkseni en ole läheskään ainoa, joka on jo aivan kurkkua myöten täynnä tuota rasistista saastaa. Itse en siis omalla toiminnallani auta noita ketjuja pysymään ylhäällä ja kehotan kaikkia muitakin niihin kyllästyneitä miettimään samaa.
Tällä palstalla on ainakin yksi erittäin aktIivinen bottaaja, joka työllistää linkityksillään monta käsiparia. Ehkä Arto Satonen on iloinen asiasta.
 
vierailija
En ole havainnut rasismia palstalla.
Sepä hyvä. Tein tänään hyvin monta ilmiantoa samasta viestistä. Linkittäjä spämmäsi samaa viestiä monta tuntia kaikkiin ketjuihin.
Otin hallituksen rasismikampanjan vakavasti, ja tein vapaaehtoistyötä asiassa. Sinä saat sen ansiosta nauttia siististä palstasta. Nostin tämän ketjun arkistosta. Luultavasti sama tyyppi on harrastanut samaa touhua hyvin kauan.
Kyseessä on HKL:n kohua saaneen kampanjan jälkipuintiviesti X:ssä.
 
vierailija
Sepä hyvä. Tein tänään hyvin monta ilmiantoa samasta viestistä. Linkittäjä spämmäsi samaa viestiä monta tuntia kaikkiin ketjuihin.
Otin hallituksen rasismikampanjan vakavasti, ja tein vapaaehtoistyötä asiassa. Sinä saat sen ansiosta nauttia siististä palstasta. Nostin tämän ketjun arkistosta. Luultavasti sama tyyppi on harrastanut samaa touhua hyvin kauan.
Kyseessä on HKL:n kohua saaneen kampanjan jälkipuintiviesti X:ssä.
👎
 

Yhteistyössä