N
noh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Jos minä joutuisin alkamaan vielä ilta-aikaan vastaanottamaan varahoitolaisia ja uusia aloittelijoita niin aika ison illoista saisin uhrata sitten näihin tutustumisiin :/ Me ei saada niistä edes palkkaa. Ja itse ainakin perheellisenä ihmisenä olen niin buukattu iltaisin (esim. omien lasten harrastukset) että en ehtisi vastaanottaa vieraita ihmisiä kotiini tutustumaan. Osa saattaa olla yli tunninkin eikä vieläkään tekisi lähtöä ennenkuin hienovaraisesti vihjailisi. En ole nipo, mutta ammatillinen minä nousee heti vastaan, jos puhutaan iltatutustumisista....
ap olikin vain EHDOTTANUT sitä ilta-aikaa, mutta hänelle oltiin vastattu kaikkeen niin tylysti, siitähän tgässä oli kait kyse. Turha jokaisen tulla tänne kertomaan miten ei itsekään ottaisi iltaisin vastaan töitä. Asenne se on joka ratjkaisee, monessa asiassa. Mielestäni ap oli otiminut oikein, laittanut viestiä ja ehdottanut jotakin aikaa, ja PPH olisi voinut nätisti vastata, että tutustumiset mielellään hoitoaikoina.