V
vieras
Vieras
Mahtava ketju! Tää on oikein malliesimerkki siitä, kuinka jotakuinkin jokainen lisää rivien väliin "hieman" omia tulkintojaan
Miten niin nainen on naiselle susi? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:Minustakin ap antaa itsestään vähintään yhtä tylyn kuvan kuin phh:sta. Miksi hoitaja ei voisi ihmetellä miksi lapsi niin aikaisin hoitoon jos ymmärsi että äiti kotona ja äiti ei muuta selvittänyt. Yksityisyrittäjän luulisi ymmärtävän yksityisajan kunnioittamisen, mitä jos liikkeen asiakas ilmoittaa etten mitenkään pääse liikkeen aukioloaikana voinko tulla yrittäjän kotiin kaksi tuntia liikkeen sulkemisajan jälkeen.
Yleensä se on työnantaja joka työehtosopimuksen puitteissa määrää työajoista. Jos käytössä oleva TES mahdollistaa tuollaisen työmäärän niin sitten se on niin. Pph:n työ aika harvoin mahtuu normaaleihin työaikoihin, työtähän on aamusta siitä lähtien kun eka hoidokki tulee jatkuen siihen kun viimeinen haetaan. Jos eka tulee kuudelta ja vika lähtee viideltä niin ei siinä pph voi mitään sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Eihän tuollainen ole enää laillistakaan, ja on kyllä omaa hölmöyttä tehdä noin kauan putkeen töitä, siinä kärsii jo lapsetkin, saati oma mielenterveys.
Alkuperäinen kirjoittaja juups:kuulostaa niin tutulta, mulla tuollasia asiakkaita useinkin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just. Ap on näitä MINÄ ja MINUN aikani ja MINUN työni ja MINUN lapseni -ihmisiä. Jos muille ei passaa, ne on ilkeitä, tylyjä ja omahyväisiä paskoja.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkka osuu omaan nilkkaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just. Ap on näitä MINÄ ja MINUN aikani ja MINUN työni ja MINUN lapseni -ihmisiä. Jos muille ei passaa, ne on ilkeitä, tylyjä ja omahyväisiä paskoja.
mikäs ite oot?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pilkka osuu omaan nilkkaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just. Ap on näitä MINÄ ja MINUN aikani ja MINUN työni ja MINUN lapseni -ihmisiä. Jos muille ei passaa, ne on ilkeitä, tylyjä ja omahyväisiä paskoja.
mikäs ite oot?
Joku joka ei todellakaan kehtais soitella työasioissa työajan ulkopuolella tai vaatia tekeen niitä mun takia työajan ulkopuolella.
Hyvin tullaan lapsen pph:n kanssa toimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja kops:PPH:jahan se oli, joka soitteli illalla työajan ulkopuolella. sisälukutaito kunniaan!
Alkuperäinen kirjoittaja arvokiista:Tässähän se taas nähdään. Pph:n työ katsotaan sellaiseksi että ilomielin täytyy tehdä töitä työajan ulkopuolella vanhempien kohtuuttomien vaatimusten kanssa. Sillä pienellä palkalla millä hätinä edes elää.
Mutta yksityisyrittäjä, joka saa päättää työaikansa melkein miten tahtoo, ei voi joustaa yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Ei nyt tarviis alkaa lyttäämään ap:tä tai vähättelemään hänen töitään, vaikka hän hiukan voimakkaasti reagoikin tähän.
Kyllähän sen ymmärtää, että haluaa käydä tutustumassa varsinkin noinkin pienen lapsen kanssa. Mutta siitä on turha valittaa jos pph ei ota vastaan vapaa ajalla..
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis ap ei kykene siirtämään yksityisyrittäjähommiansa parilla tunnilla jotta lapsi saisi tutustua hoitopaikkaansa mutta pph:n pitäisi suurinpiirtein vapaa-ajallansa ottaa ap lapsineen vastaan...?
no ei se aina ihan niin yksinkertaista ole et lappu luukulle " palaan pian"
ja saivathan hyö sovittua pvän,,
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja tai..:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.
eihän AP meinannutkaan, että pitäisi hoitajan ottaa vastaan työajan ulkopuolella, vaan että kun oli hoitaja ollut kaikkiin ehdotuksiin ollut niin tyly. Ja mistä tiedätte, onko tämä maanantai yrittäjän ainut vapaapäivä viikossa. Pph:lla niitä on sentään 2 pvää viikossa..![]()
Mistäs sinä pph:n vapaapäivät tiedät? Naapurillani oli jokin aika sitten töitä 2 viikkoa putkeen, ei vapaapäivän vapaapäivää sinä aikana...
Eihän tuollainen ole enää laillistakaan, ja on kyllä omaa hölmöyttä tehdä noin kauan putkeen töitä, siinä kärsii jo lapsetkin, saati oma mielenterveys.
Ei, koska ne omat työt ovat se maailman napa.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jos siis "järjestelee aamuisin työasioitansa kotoota" niin eikös niitä voi järjestellä johonkin muuhun aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä olen sitä mieltä, että hoitajan pitää pystyä joustamaan. VArmasti jokainen joutuu tekemään joskus ylitöitä tms.
Jos uusi lapsi on tulossa hoitoon, niin kait hänenki pitää tajuta, että ei sinne päästä vaan aina kun hänelle sopii. Joustoa molemmin puolin;teidän puolelta ilmeisesti olisi sopinut enemmänkin.
Meidän pph otti vastaan ihan omalla ajalla, edes työsopimuksensa alkua, vastaan meidän perheen, kun pyysimme tutustumiskäyntiä ennen lapsen hoidon aloitusta. Tuli vaan parempi mieli, kun on edes nähnyt ja kuullut ihmiset ennen kuin vien vieraalle tädille lapsensa.
Aika rajoittunutta käytöstä tolta hoitajalta. Mutta tällaisiahan nää nykyään tahtoo olla...