Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Tilanne siis tämä: lapsi joutuu kuukaudesi menemään varahoitopaikkaan perhepäivähoitajaltaan toiselta pph:lta. Yritin tänään soittaa tälle vara-pph:lle ja kun en saanut kiinni, laitoin viestin, että jos voitaisiin tulla huomenna illemmalla käymään, kun on tultu töistä ja saatu lapsille ruokaa.
Tämä immeinen sitten soitti 9ltä illalla, ja töksäytti heti, että hän ei yleensä vanhemmille soittele, vanhemmat saa hoidella ja soitella tällaiset asiat. Siis poakotinko häntä soittamaan, no en... Eikä hän kuulemma halua kuluttaa vapaa-aikaansa tällaisiin tutustumiskäynteihin. No okei..
Eikä tämä kellonaika sopinut hänelle, hänellä loppuu tällä viikolla työt jo pari tuntia nnen kuin me olisimme olleet menossa. Sanoin, että me ei kyllä pystytä tulemaan siihen kellon aikaan mitä ehdotti, ja ettei aamustakaan onnistu, kun mies menee jo 7ksi töihin ja vie toisen lapsistamme joka hoitopaikkaa on vailla) hoitoon. Itsellä alkaa työt myöhemmin, mutta hoidan toisen lapsistamme taksiin ja hoitelen aamuisin työasioita kotona, yksityisyrittäjä kun olen. Sitten vielä kysy, miksi toinen lapsistamme menee jo 7ksi hoitoon, jos mun työt alkaa vasta myöhemmin..
Anteex, mitä se sille kuuluu, ja toiseksi, sanoin, että toinen lapsistamme on erityislapsi, mulla riitää siinä hommaa, että saan hänet yksin taksiin..
Saatiin sovittua sitten ensi MA-aamu, kun meillä on silloin kaikilla vapaapäivä. Tarkkaan piti sanoa, milloin menee, ja että hän kuljettaa puhelinta mukana vain silloin kun on menossa lasten kanssa esim. leikkikentällä. Mulle tuli niin natsi-olo tuosta ihmisestä, että olis tehny mieli sanoa, että ei kuule tuoda lastamme sinne.. Tuli heti kauhukuvia itselle, miten läpsii ja ravistelee lastamme, jos vähänkään suuttuu lapsiin.. apua.. taidanpa vissiin ylireagoida, mutta itkemään melkein aloin tuon puhelun jälkeen...
Jep, juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis ap ei kykene siirtämään yksityisyrittäjähommiansa parilla tunnilla jotta lapsi saisi tutustua hoitopaikkaansa mutta pph:n pitäisi suurinpiirtein vapaa-ajallansa ottaa ap lapsineen vastaan...?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis ap ei kykene siirtämään yksityisyrittäjähommiansa parilla tunnilla jotta lapsi saisi tutustua hoitopaikkaansa mutta pph:n pitäisi suurinpiirtein vapaa-ajallansa ottaa ap lapsineen vastaan...?
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Hm.. ymmärrän toisaalta ihan hyvin miksi ei halua käyttää vapaa-aikaansa (iltojaan) tutustumiskäynteihin.. Ja kyllä kai noista hoitoajoista täytyy puhua? Muuten vähän vaikea ottaa kantaa.
Ja sinä kuitenkin sait tutustumisajan hänen vapaapäivälleen, arvostaisit sitä.. Ihan tottaNiitä ei pph:lla ole liikaa.
Siis meidän perheellä on vapaapäivä, hän nyt ei olis sellaseen suostunu...
Ymmärrän täydellisesti miksi ei! Itselläni esim. hoitolapset tällä viikolla n. 11-20:30 enkä kyllä tämän jälkeen enää jaksaisi muuta kuin pakolliset kotityöt jne. Jos olisi vapaapäivä, todennäköisesti mielessä olisi muuta kuin työasioita..
Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin, käytte siellä ja juttelette, saatte kuvan siitä millainen paikka se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Hm.. ymmärrän toisaalta ihan hyvin miksi ei halua käyttää vapaa-aikaansa (iltojaan) tutustumiskäynteihin.. Ja kyllä kai noista hoitoajoista täytyy puhua? Muuten vähän vaikea ottaa kantaa.
Ja sinä kuitenkin sait tutustumisajan hänen vapaapäivälleen, arvostaisit sitä.. Ihan tottaNiitä ei pph:lla ole liikaa.
Siis meidän perheellä on vapaapäivä, hän nyt ei olis sellaseen suostunu...
Ymmärrän täydellisesti miksi ei! Itselläni esim. hoitolapset tällä viikolla n. 11-20:30 enkä kyllä tämän jälkeen enää jaksaisi muuta kuin pakolliset kotityöt jne. Jos olisi vapaapäivä, todennäköisesti mielessä olisi muuta kuin työasioita..
Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin, käytte siellä ja juttelette, saatte kuvan siitä millainen paikka se on![]()
Tuon takia ei koskaan pph:lle koska siellä ei voi käydä tutustumassa. Tarhassa sentään voi.
Mutta pph:n on yhtä yksinkertaista avata kotinsa ovi aina kun hän on kotona ja jopa silloin kun ei ole?Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis ap ei kykene siirtämään yksityisyrittäjähommiansa parilla tunnilla jotta lapsi saisi tutustua hoitopaikkaansa mutta pph:n pitäisi suurinpiirtein vapaa-ajallansa ottaa ap lapsineen vastaan...?
no ei se aina ihan niin yksinkertaista ole et lappu luukulle " palaan pian"
ja saivathan hyö sovittua pvän,,
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Siis ap ei kykene siirtämään yksityisyrittäjähommiansa parilla tunnilla jotta lapsi saisi tutustua hoitopaikkaansa mutta pph:n pitäisi suurinpiirtein vapaa-ajallansa ottaa ap lapsineen vastaan...?
no ei se aina ihan niin yksinkertaista ole et lappu luukulle " palaan pian"
ja saivathan hyö sovittua pvän,,
Alkuperäinen kirjoittaja hellä nanny:Tuosta aiheesta kävisin mielelläni keskustelua päiväkodin johtajan kanssa. Mulla oikein tunteet kuumenee tässä keskustelussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.
Alkuperäinen kirjoittaja tai..:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.
eihän AP meinannutkaan, että pitäisi hoitajan ottaa vastaan työajan ulkopuolella, vaan että kun oli hoitaja ollut kaikkiin ehdotuksiin ollut niin tyly. Ja mistä tiedätte, onko tämä maanantai yrittäjän ainut vapaapäivä viikossa. Pph:lla niitä on sentään 2 pvää viikossa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja tai..:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.
eihän AP meinannutkaan, että pitäisi hoitajan ottaa vastaan työajan ulkopuolella, vaan että kun oli hoitaja ollut kaikkiin ehdotuksiin ollut niin tyly. Ja mistä tiedätte, onko tämä maanantai yrittäjän ainut vapaapäivä viikossa. Pph:lla niitä on sentään 2 pvää viikossa..![]()
Mistäs sinä pph:n vapaapäivät tiedät? Naapurillani oli jokin aika sitten töitä 2 viikkoa putkeen, ei vapaapäivän vapaapäivää sinä aikana...
Aika tylyn kuvan ap:kin itsestään antaa. Ei ole mitenkään sanottua että pph edes olisi ollut tyly, meillähän on tässä vaan ap:n sana asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja tai..:eihän AP meinannutkaan, että pitäisi hoitajan ottaa vastaan työajan ulkopuolella, vaan että kun oli hoitaja ollut kaikkiin ehdotuksiin ollut niin tyly. Ja mistä tiedätte, onko tämä maanantai yrittäjän ainut vapaapäivä viikossa. Pph:lla niitä on sentään 2 pvää viikossa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja tai..:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.
Mistäs sinä pph:n vapaapäivät tiedät? Naapurillani oli jokin aika sitten töitä 2 viikkoa putkeen, ei vapaapäivän vapaapäivää sinä aikana...
Alkuperäinen kirjoittaja kops:sinä ne tunnutkin sitten näköjään tietävän paremmin, kun jopa naapurin työt tiedät.. huh hei!
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Eihän tuollainen ole enää laillistakaan, ja on kyllä omaa hölmöyttä tehdä noin kauan putkeen töitä, siinä kärsii jo lapsetkin, saati oma mielenterveys.
Alkuperäinen kirjoittaja tai sitten ei:Aika tylyn kuvan ap:kin itsestään antaa. Ei ole mitenkään sanottua että pph edes olisi ollut tyly, meillähän on tässä vaan ap:n sana asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja tai..:eihän AP meinannutkaan, että pitäisi hoitajan ottaa vastaan työajan ulkopuolella, vaan että kun oli hoitaja ollut kaikkiin ehdotuksiin ollut niin tyly. Ja mistä tiedätte, onko tämä maanantai yrittäjän ainut vapaapäivä viikossa. Pph:lla niitä on sentään 2 pvää viikossa..![]()
Ja yksityisyrittäjän vapaapäivä nyt ei tähän asiaa liity mitenkään, pitäköön itse vapaata silloin kun haluaa, yrittäjä nimenomaan voi itse päättää minkä verran töitään tekee. Vai että pitäisi pph:n vielä silläkin verukkeella joustaa että hänellä on viikonloppu vapaata mutta se vanhempi ei tosiaan voi lapsensa asioita hoitaa vapaapäivänään.
Nyt barrikadeille kaikki äidit ja isät! Olitte kotona tai ette, teillä ei ole viikottaista vapaapäivää lapsistanne!
Alkuperäinen kirjoittaja hellä nanny:... voi illalla tai viikonloppuna, mutta ymmärsin tekstistä ettei tällaista mahdollisuutta olisi ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tai..:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jännä juttu muuten tuo, että kuvitellaan pph.jien olevan yleistä riistaa koko vuorokauden ympäri. Että heidän jollain ihmeellisellä tavalla aina täytyy joustaa...Mun mielestä siinä on tänä päivänä jo joustamista aivan tarpeeksi, kun venyvät uskomattomiin suorituksiin yksin sen lapsilaumansa kanssa, huomioivat lapset yksilöllisesti ja pokkuroivat vanhempien vaatimuksien edessä onnettomalla palkallaan. Mutta - mun mielestä se tutustuminen tulee hoitaa sen ajan puitteissa minkä pph on itse töissä ja siten siis käytettävissä. Se ei ole korrektia, että ottaa pph:lta ansaitsemansa vapaa- ajan pois. Kohtuus kaikessa.