Heippa kaikille :wave:
Ihania kuvia olette laittaneet lapsista, suloisia :heart:
Paranemista kaikille, joilla sairastelua :hug: ja voimia teille, jotka öisin joudutte kovin heräilemään :hug:
Meillä on Maijalla ollut kanssa nuhaa ja sellaista käheää yskää
Lämpöäkin oli tuossa pari päivää sitten. Mutta eilen huomasin, että alhaalle oli puhjennut hammas =)
Ja meillä istutaan jo aika tukevasti! Välillä tulee kellahduksia, mutta ei mennä ihan mukkelis makkelis
Maija ottaa käsillä vastaan ja kiepauttaa itsensä mahalleen, jos meinaa kellahtaa kumoon.
Me ollaan tänään oltu ahkeria lasten kanssa. Siivottiin koko yläkerta ja iso jätesäkillinen, sekä kaksi tavallista muovikassia meni roskikseen...
Mä olen aina säästellyt kaikkia palapelejä ja pelejä, vaikka niistä puuttuu paloja tai nappuloita :ashamed: Ja nyt sitten kyllästyin siihen ja heitin kaikki ne roskiin. Pukki tuo kuitenkin jotain uutta, niin ompahan nyt siistit kaapit valmiina
Palkinnoksi katseltiin tuota Talenttia ja lapset sai vähän herkkuja
Täällä on ollut tosi kurjat kelit :/ Vettä on satanut ja kaikki lumet on poissa
Viritin tänään jouluvalot ulos, tuli heti ihan jouluinen olo, ilman luntakin :xmas: Sisälle olinkin laittanut jo kaikenlaista jouluista, mutta nuo ulkovalot aina jäi... On ne kyllä kauniita
Itse tykkään ihan niistä kirkkaista, sellaiset letkut ja värilliset jutut ei ole ollenkaan mun juttuja
Ekä ja
Hanna, kyllä mä ainakin uskoisin, että ehtivät vielä nuo kortit valokuvista! Meille ne tuli kyllä nopeasti, nyt vain odottavat vielä kirjoitusta nuo kuoret... Täytyy ne alkuviikosta tehdä, kun merkit olen jo ostanut valmiiksi.
Joululahjat on täälläkin aika kivasti jo valmiina, vähän vielä uupuu :xmas: Mutta tiedän mitä tarvitsen ja ensi perjantaina lähden siskon kanssa Jyväskylään, kun tytöllä ja pojalla on taas hoitopäivä. Se joulu tulla jollottaa niin nopeasti
Mutta nyt menen vielä levittämään pyykit, mies tulee pian kotiin töistä :heart:
Hyvää alkavaa viikkoa :hug:
Parasta aikaa ja Maija :heart: