***Toukovauvat 2007*** Joulukuu

  • Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti
Heh.. täällä kans tänäaamuna jotain uhmaa yms. esikoinen kiukuttelee ja huutaa yläkerrassa ku ei ole hyviä kalsareita kaapissa... ja ne kalsarit jotka on niin uhkas leikata ne palasiksi... että semmosta tänään... keskimmäinen on sentäs ollu hyvällä päällä ja lähteny jo hevostallille. Paavo nukkuu vieressä tuossa sängyllä ja mies kattoo telkkarista Tuntematonta Sotilasta.

Kävin eilen sitte siellä parturissa ja mulla on nyt sitte ihan lyhyt tukka :eek: Ei ole koskaan ollu näin lyhyt... väreinä on alahiuksissa rusehtavanpunasta, päällä kuparia jossa vaaleita raitoja. Eilen lakkiaisissa kyllä kaikki sano, että mulle sopii tosi hyvin tämä malli. Olen kuulema niin nuoren ja pirtsakan näkönen... itteä vielä ouoksuttaa ku peilistä kattoo. Paavo kans aluksi katto minua pitkään, mutta sitte ku aloin höpötellä sille meän omia hommia niin hoksas, että äitihän se siinä ;)

Minun täytyy nyt kertoa, että kuinka hyvää palvelua sain verkkokaupasta lelukeisari.fi eli tilasin sieltä Joululahjoja lapsille ja ku paketti tuli niin huomasin, että niillä oli tullu pieni viba siellä. Mie tilasin Bratz singing starz nukke Cloen ja mulle tuliki Bratz singing starz Jasmin ja laitoin sähköpostia tästä asiasta heille. (Lapset ku on tarkkaan kirjottanu pukille, että mikä nukke se pitää olla). No niinpä he meilasivat takasin postia, että saan pitää sen nuken (39?) ja he lähettävät uuden veloituksetta tilalle!!! Vähänkö olin onnellinen... eli 10 pistettä ja papukaijamerkki[/url]http://www.lelukeisari.fi/!!! Nyt touhuamaan jotaki muuta... Hanna ja Paavo :heart:
 
Balou,
mulla on ollut näitä päänsärkyjä varmaan pari kuukautta joten en oikein usko vatsaflunssan tai muun flunssan mahdollisuuteen. Toki eihän sekään nyt ihan mahdotonta olisi. Kun sanoit noista neuloista vauvansoseissa, niin en kyllä jaksa uskoa, että Suomessa semmosta vastaan tulis. Toki sairaita ihmisiä on juu, mut jotenkin tuntuu aika kaukaa haetulta. =) Ja ainahan sen kuulee purkkia avatessa onko aukastu, kun kuuluu semmonen plop-ääni.

Joulua pitäis varmaan alkaa täälläkin laittamaan. En kyllä kovin kummosesti aio laittaa, kun ei edes täällä olla. Jos nyt jotain joululiinoja laittais ja ikkunoille kyntteliköt. Ensi jouluna uudessa kodissa onkin sitten varmaan kiva laittaa, kun tyttökin jo vähän tajuaa semmoisen päälle. =)
 
lemmenlaiva
MOIKKAS!

Meillä oli aika limainen eilinen ilta. Tytöllä on nuha mennyt nyt kurkkuun.. Siis paljon limaa. Kuuluu kun hengittää että nielussa on jotain. Sitten nukkumaan mennessä alko kova yskiminen ja ei menny ku hetki kun nostin pystyyn niin kaarella oksenti limat ja puurot mun päälle.. ja sänkyyn. Sitten pesulle tietty.. ja siinä viimestään herää tietty. Sitten menikin melkein 1,5 tuntia ennenkuin sain tytön nukahtamaan uudestaa. yö meni sitten ihan loistavasti.. Aamulla taas on pientä röhimistä ollut. Nyt nukkuu ulkona.. ja on jo nukkunut 12 saakka, eli kolmast tunti menossa. Vissiin ihan keli hengitellä, kosteeta ja 4 astetta lämmintä.

Joulua en ole yhtään laittanut.. Pipareita ja torttuhja olen kyllä tehnyt jo kahteenkin kertaan, mutta ne on jo syöty. Ajattelin jos viikonloppun a koristelis kodin. Joulukuusta ei meillä ole ennen ollut, muttanyt ajattelin tytön vuoksi laittaa. Ja ehket olemme tänä jouluna kotonakin.

Äippä 05 ja 07, messiis mahtuu ilman muuta! Kerrotko tyttösi syntymäajan ja painon ja pituuden, niin lisään sinut tuonne eka sivun listaa.

Hanna 77 olet kyllä sanut todella hyvää palvelua!
Minä olen todella kova emäntä valittamaan, tekemään reklamaatioita. Ja nykyään saa todella helposti takasin rahan arvoista tavaraa! Suosittelen! Siis tietenkin valitan vain aiheesta.

Tässä sitä nyt vain odotellaan linnanjuhlien alkamista.. sanoinkin miehelle että tänään sitten kans katotaan vaan ykkös kanavaa! Mies oli kyllä erimieltä asiasta.. Mutta mä päätän!!!!

Yhteyksiin ystävät!

***Lemmenlaiva ja hampaaton hymy 6,5kk.***
 
No terve!

Täällä elämä jatkuu suht tummissa merkeissä, ehkä pientä valoa on tuossa parisuhteessakin ollut. Mutta ei tätä nyt kovin onnelliseksi suhteeksi voi sanoa. Mies muutti yläkertaan nukkumaan, kun Viivi valvottaa ja se tuntui minusta vaan helpotukselta. Nyt vietän aikaani paljon alakerrassa lasten kanssa, telkkariakin katsotaan eri huoneissa.

Meillä on myös paha uhma 2,5-vuotiaalla päällä ja taistelua on kyllä päivittäin. Jos itse olen saanut nukuttua, niin kyllä hienosti jaksan hassutella ja keksiä kiertotiet, että uhma unohtuu ja päästään eteenpäin, mutta väsyneenä ei vaan kerta kaikkiaan jaksa. Sitten tehdään huudon kanssa asiat ja hermot on piukalla. Harvemmin äidyn huutamaan, mutta turhan kovia otteita esim. pukemisessa tulee käytettyä, kun toinen huutaa vaunuissa pihalla ja toinen tekee kaikkensa, ettei sille saa vaatteita päälle. Sitten itselle tulee kauhea olo ja morkkis. Voi kun jaksais vaan aina etsiä ne kiertotiet/houkuttimet, niin helpommalla päästäis kaikki....

Meillä on nyt Viivillä yöunet kateissa, kun tuo konttaamaan lähtö taitaa painaa päälle. Tyttö nukkuu max. 1,5 h ja alkaa sitten konttausasennossa heilumaan ja kirkumaan/nauramaan. Ja kurkkii innoissaan pinnojen välistä, että katsooko äiti. Ja jos katsoo, työntää pinnojen välistä huulia, että suukkohan tästä suorituksesta pitää saada. Yritäpä siinä sitten olla naama peruslukemilla :heart: Mutta väsymys kyllä painaa, en ole kohta viikkoon nukkunut 2 tuntia pitempää pätkää...

Mennis: minäkin odotan innolla ensi joulua uudessa kodissa (jos nyt vielä ollaan perhe silloin), siellä on sitten ihanaa laittaa. Tässä väliaikaisessa ei hirveästi taida jaksaa panostaa. Olohuonekin on niin pieni, ettei kuusi taida mahtua. Onneksi vietetään joulua muualla, ei tarvitse sitä väkisin tänne tunkea.

Tätä joulua en oikein odota, kun vietetään se anoppilassa, ja en voi sietää anoppia enkä heidän jouluaan. Siellä kuunnellaan klassista musiikkia todella kovalla aamusta iltaan, mikä käy ajan myötä väkisin hermoilla. Eikä yhdestäkään joulusta olla vielä selvitty ilman anopin raivokohtausta. Raivon kohteena voi olla mm. appiukon väärään aikaan tarjoilema snapsi, liian lämmin graavilohi (hän pitää jäisestä, joka ei maistu miltään) tai vaikka miehen siskon "tyhmät jutut". Sisko siis sairastaa aspergeria ja on kovin erilainen, mutta mukava tyttö. Anopille hän ei tietenkään kelpaa, koska kaiken pitää olla täydellistä. Mutta no, joka kolmas vuosi joulu siellä on vaan kestettävä...Onneksi anoppi ei kehtaa meuhkata silloin kun joulua vietetään muualla, vaikka mukana onkin.

Mutta nyt Viivi kutsuu, yritän imettää. Ei oikein meinaa enää onnistua, kun tyttö ei jaksa tissistä päivällä kiinnostua. Mutta sitkeästi olen vielä yrittänyt. Illalla ja aamulla onneksi vielä sujuu, tosin tuskaisesti, kun mulla on nännit ihan vereslihalla. Mutta jospa se tästä.

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!


 
Heipparallaa kaikille :wave: :hug:

Tämä päivä on ollut niin ihanan rauhallinen ja kaikki on käynyt kieltämättä vähän kuin hidastetusta filmistä :D

Mies palautui sieltä pikkujoulusta vasta aamuntunteina, kun oli käynyt vielä kotimatkalla serkkuni uutta kotia katsastamassa :D Siellä oli ollut myös serkkuni tuttava ja kun mieheni teki kotiinlähtöä, niin tämä nuori nainen olikin yrittänyt vongata miestäni jäämään sinne :eek: :eek: Oli halaillut ja yrittänyt pussata miestäni, sanonut, että "kenenkään ei tarvitse tietää, että ei kerrota kenellekään" :eek: |O :LOL: Siis hei ihan oikeesti :LOL: Tämä nainen tietää varsin hyvin, että mieheni on naimisissa ja kuuden lapsen isä :whistle: No, mies tuumasi vain ystävällisesti, että kiitos ei, menen tästä nyt kotiin oman vaimon viereen ;) :LOL: Kyllä naiset voi olla röyhkeitä :| Minä olen asialle lähinnä nauranut, koska välit miehen kanssa kunnossa, eikä minulla ole pienintäkään pelkoa, että hänen tarvitsisi "hakea jotain" muualta kuin kotoa :whistle: ;) Mutta todellakin, ihmettelen ihmisten käytöstapoja :whistle: :/ Siskoni tietää tämän naisen, ja kerroin tänään kaiken siskolleni, joka lupasikin kysellä, että mitähän tuon naisen päässä on mahtanut liikkua... Mutta valitettavasti näitäkin naisia riittää, jotka ei ole turhan tarkkoja tavarastaan :x Sorry sanavalinta, mutta jotenkin se kuvaa tuota ajatusmaailmaa mielestäni aika hyvin :ashamed:


Minä menin aamulla laittamaan lippua salkoon ja kädet meinasi jäätyä ja sormet katketa, kun se naru oli litimärkä ja satoikin aika kovaa :/ Lippu liehui kyllä komeasti, kun sain lopulta sen paljain käsin sinne hilattua. Se taisi olla 15min. tämän jälkeen, kun katsahdin ulos ja huomasin, että lippu roikkuu meidän pienessä pihapihlajassa :eek: Naru oli katkennut :ashamed: Ei siinä muu auttanut, kuin äkkiä mennä lippu pelastamaan ja keräämään katkennut naru pois... Harmitti vain vietävästi, että nyt Itsenäisyyspäivänä piti tulla tiensä päähän tuon narun :kieh: Kun eihän sitä niin vain saakaan korjattua :(

Kaksoset olivat tänään Itsenäisyyspäivän juhlassa partion puolesta. Samalla kun hain heidät sieltä kotiin, niin hain meille helppoa ruokaa, pitsaa :p Olipa se hyvää!

Nyt kaikki istuvat tikkana tuossa olohuoneessa ja katsovat Nemoa etsimässä, se on kyllä ihana piirretty :) Kaksosilla olisi ollut se soihtukulkue, mutta lupasin heille, että saavat sen jättää väliin. Olivat juhlasta väsyneitä ja ilma on todella kurja :( Sataa, on tosi liukasta ja tuulista. Täällä sisällä palaa kynttilät ja takassa tuli :) Mies nukkuu Maija kainalossa tuossa sohvalla, ompa taas ihana näky :heart:

Saunaa menen pian laittamaan päälle, pääsee lapset kylpemään ammeeseen ja Maijakin saa polskia omassa ammeessaan siinä istuimessa :)

Commander :hug: :hug: Kuulostaa kyllä kurjalta tuo teidän tilanne :( Voimia kovasti sinulle! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja pääsette iloitsemaan perhe-elämästä :hug: Olet sinä voimakas nainen :flower:

Hanna ihanaa palvelua! Ja kiva, että hiuksista tuli nätit :) Ajattelinkin eilen, että millainenhan siitä tukastasi tuli, kun muistin, että menet kampaajalle :)

äippä 05 ja 07 Tervetuloa mukaan :hug: :) Kiva, että tänne tulee uusia ihmisiä :)

mennis, voimia päänsäryn kanssa :hug: Se on tosi kurja vaiva! Toivotaan, että menisi pian ohitse!

Nyt minä taidan painua tästä touhuilemaan vähän muita juttuja :wave:

Parasta aikaa ja Maija :heart:
 
heippa kaikille:)
yö meni valvomiseksi.kumpikin valvotti vuorollaan.esikoisella puhkesi eilen vesirokko.ei vielä ole pahana muutama näppylä selässä ja mahassa.saapa nähdä tuleeko tyttöön milloin.nyt on tässä rauhallinen hetki, esikoinen katsoo tomi traktoria ja tyttö leikkii lattialla.nyt noin 2 viikkoa poika on antanut tytön olla "rauhassa" lattialla,kyllä se välillä saattaa yrittää kiusata mutta ei enään niin pahasti kuin ennen.ennen tyttö ei saanut hetkeäkään olla rauhassa,poika oli koko ajan kiusaamassa.onko teillä muilla ollut tälläistä joilla on lyhyellä ikäerolla lapsia?
taitaa nyt mennä joulun odotus sisätilassa kun tuli tämä vesirokko,ja ei ole vielä yhtään joululahjaa ostettuna :| joulusiivouskin tekemättä vielä mutta kerkiääpä tuon.no nyt pitää lähtä lapsia katsoon.
LEMMENLAIVA:tyttö syntyi 13.05 ja pituutta oli 49cm ja painoa 3225g.
no nyt pitää lähtä lapsia katsoon.

heippa kaikille! äiti05 ja 07
 
Commanderille jaksuja :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin.. Tiedän kokemuksesta, että raksahommat vielä kasaa entistä enemmän kaikki niskaan... Mutta eikö sitä sanotakin, että jos parisuhde kestää raksatyöt niin se kestää sen jälkeen mitä vain :heart:

En saanu sitte eilen enkä toissapäivänä otettua niitä Joulukuvia... hitto, varmaan jää niin tipalle taas, etten tiiä, että kerkeävätkö sitte ees Jouluksi postiin... tämä on niin taas tätä minun saamattomuutta :ashamed:

Paavo äsken tuossa rulluutteli kävelytuolilla niin kauan, että melkein nukahti siihen... reppana... äiti vain katto Innon uusitaa eikä huomannu kuinka väsyny pikkunen oli. Nostin sen sitte siitä suoraan sänkyyn nukkumaan.. saa nähä kauanko nukkuu ku jäi velliki syömättä.
Täällä kans nyt tuntuu, että taitaa flunssa tehhä tuloaan... mulla on kurkku kipeänä ja miehellä nenä aivan tukkonen.. kunpa lapset säästyis siltä... kop...kop..

parasta aikaa olipas kyllä törkeä nuori tytön hupakko!!! Ihanaa, että sulla on kuitenki niin ihana mies, ettei lähteny siihen mukaan... moni muu mieshän olis voinu olla niin imarreltu siitä, että vielä lapsikatraan jälkeeenki on ottajia... :whistle:

Kyllä se on niin hieno juttu ku on suhde kunnossa... se auttaa jaksamaan pyörittämään tätä arkea ihan eri tavalla. Vaikka kyllähän tietty joka suhteessa on niitä ylä ja alamäkiä, mutta ne on vain päästävä yli.

Miehestä puheen ollen, serkkuni tyttöystävä ei tiennyt minun miehen ikää ja käskin arvuutella sitä niin se sano, että korkeintaan 32-vuotias!! Hitsi, että sain hyvät naurut... :LOL: Ens vuonnahan mies täyttää tasan 40-vuotta!!! Sanoin kyllä tälle tytölle, että älä kuiten mene minun miehelle sitä sanomaan... sen egohan kasvaa ainaki hartioitten verran lisää :LOL: Vaikka täytyy myöntää, että joskus tuntuu, että ei se ole ku vähän päälle parikymppinen... sen verran höperö aina joskus on ;)
Ja niinhän sitä sanotaan, että miehet on ikuisia lapsia... :kieh:

Ny heipparallaa..... :wave:

Hanna ja Paavo :heart:
 
Kiitos Hanna kommentista :) Juu, kyllä se oli törkeä hupakko :x Mies ymmärtää onneksi mitä olemme saaneet aikaiseksi yhdessä, eikä sitä tosiaan kannata vaarantaa tuollaisten juttujen takia. Ja onhan se kyllä niinkin, että kun tämä meidän suhde tuntuu vain paranevan kokoajan ja sydän pakahtuu toisesta edelleen, aina vaan, niin ei ole mitään tarvetta "käydä missään muualla" ;)

Se on tälläisessä pienessä kaupungissa vähän niin, että kun joku vähän vieraampi menee kapakkaan, niin heti olisi ottajia, kun eihän täällä tämä "tarjonta" nyt niin kovin vilkasta ole :D Miestä on ennenkin yritetty vokotella, mutta tämä oli kyllä ehkä suorinta toimintaa :LOL: Siskoni ex-mies kertoi minulle myös, että nykyään nuoret naiset on todella röyhkeitä noissa iskemisyrityksissään, käydään päälle kuin yleinen syyttäjä :whistle:

Toisaalta, minähän olen vain otettu, että miehelle olisi ottajia :whistle: :LOL: On se minustakin niin mahtava mies ;) :heart:

Meille tuli muuten ne joulukortit tosi nopeasti! Että jos Hanna vaikka viikonloppuna nappaat kuvan ja laitat tilauksen heti menemään, niin varmasti saat ensi viikolla jo postia :) Ja perjantainahan vielä ehtii sillä edullisemmalla postimaksulla!

Mutta nyt kutsuu kotihommat... :wave:

Parasta aikaa ja Maija :heart:
 
Mustaa perjantaita!
(Toki vaan tämän synkän ilman takia.)

Illoista tai pikemminkin nukkumisesta on tullut hulinaa. Nukahtaa illalla ihan ok (meidän sänkyyn), mutta kun siirrät omaan sänkyyn, nukkuun noin tunnin ja huuto alkaa. Tämä toistuu illan aikana 2-3 kertaa ja sit kyllä onneksi nukkuun aamuun (kerran saattaa syödä).
Tulis nyt ne hampaat :kieh:

Joulukorteista on puolet tehty ja loput oottaa että joku viittis ne tehdä...

Tervetuloa uusille!

Commaderille :hug:

Kippana ja Sirppana :heart:

Kuvassa tyttö ja meidän esikoinen ihmettelee toisiaan =)

 
Paljon oli taas tekstiä tullut. Nyt jotenkin tuntuu, että en pysy oikein perässä...viime viikolla kävin monta kertaa päivässä lukemassa juttuja ja odotin, että kunpa joku kirjoittaisi. No nyt taas tuntuu, että aikaa ei ole juuri yhtään.

Commanderille paljon jaksuja tilanteeseen :hug: Miten teidän vanhin lapsi reagoi tilanteeseen?

parasta aikaa onneksi sinulla on fiksu mies =) kyllä naiset nykyään ovat aika törkeitä. Monta vuotta sitten olin mieheni kanssa baarissa ja hänen yksi ex-tyttöystävistä olisi välttämättä halunnut jutella mieheni kanssa. No eihän siinä mitään pahaa ole jos juttelee, mutta näki siis todella että minäkin olin mukana ja oli varmasti kaupungilla nähnyt meidän yhdessä, joten tiesi mieheni olevan varattu. No toinen juttu on sitten mieheni tuorein ex joka vielä heidän eron jälkeen lähetteli tekstiviestejä, yritti pyytää jotain poranteriä :whistle: lainaksi. No jälkeenpäin olen osannut laskea yksi yhteen: tämä nainen olisi vain halunnut pilata meidän suhteen, ei hänellä mitään halua ollut saada miestäni takaisin.

Meillä tyttö on edelleen kipeä. Ulkona nukkuu hyvin,paistsi tänään. Heräsi juuri. Eikä siellä ulkona nukkunut kuin tunnin.

No nyt pitää mennä tytön kanssa. Palaan myöhemmin.
 
Moi vaan!

Täällä on kovasti uniongelmia ollut viime aikoina taasen. Ainahan meillä vauva huonosti on nukkunut, mutta pahenee vaan. Ennen sentään nukuttaminen oli helppoa ja muutaman tunnin nukkui putkeen sen jälkeen, mutta nyt ei enää millään. Vain silleen nukkuu hyvin, että olen vieressä. Silloinkin parin - kolmen tunnin välein on saatava maitoa. Ennen riitti tilkka, eikä lämpötilalla väliä. Nyt menee 250 ml kerralla (!) ja pitää olla lämmitettyä. Vain meidän vauvat voi olla tällaisia.

Meillä vauva vierastaa mun pipoa. Naama menee ihan nurinpäin jos mulla on pipo päässä, ja pillahtaa itkuun. Mitäs kun tulee kovat pakkaset?
 
Iltaa :wave:

Mulla on jumittanut tää palsta ja eilen en päässyt mihinkään keskusteluhin ollenkaan.

Pakko purkaa kun meni äsken totaalisesti hermot |O Päivällä tein hienoon piaprkakkukirkkoon palat valmiiksi ja koristelin ne. Ajattelin et nyt illalla kasaan sen (en ole ennen tehnyt piaprkakkutaloja, saatikka sitten kirkkoa) :whistle:
No, rupesin kasaamaan eikä se niin helppoa ollutkaan, yksin en saanut kasaan ja ruinasin miestä avuksi. No, yhdet sokerit paloi pohjaan ja sitten herra suostui saapumaan avuksi. Ja kesti ehkä 15 minsaa ja tää poltti sormensa siinä sokerissa. No, jatkoin kasaamista taas yksin mut ei siitä mitään tullu, aikani yritin kunnes pinna katkes päässä ja löin kasaan koko mökin :ashamed: Sinne meni karkit ja hienot koristelut, nyt kaduttaa :ashamed: Lupasin tytöllekkin että aamulla sitten näet sen, hän kun on toivonut kirkkoa :'( Olisinpa edes säästänyt ne katot sun muut ja tehnyt muutaman osan lisää ja vähän helpommalla kaavalla tuon. Nyt tekis mieli keskellä yötä lähtee tuosta 10 kilsan päästä ostamaan piparkakkutaikinaa et saisin aamuksi talon valmiiksi, mut en taida jaksaa ja mieski sanoo ettet varmaan mee. Huoh...minä ja mun lyhyt pinnani :ashamed: Pitää maanantaina hakea kaupasta uudet taikinat ja yrittää jotain helpompaa. Hitsi että osaakin nyt harmittaa kun on jo vähän tyyntynyt. Sit ukko viel sanoo et ei ole mun vika ettet osaa tehdä :headwall: :headwall: Jospa tyttö ei kovin harmissaan olis kun lupaan uuden tehdä.

No, se siitä, jospa se joulumieli tännekkin tiensä vielä löytää. Peetulla alkaa nuha pikkuhiljaa helpottaa ja yötkin menee nyt suht hyvin tai siis hyvin. 1-2 heräämistä ja nukkuu edelleen reilun 12 tunnin unia, että siinä ei valittamista.

Ois ollut kommentoitavaakin, mutta jätän ne toiseen kertaan. Nyt painun nukkumaan ja lupaan etten enää IKINÄ kasaa piparkakkutaloa yöllä väsyneenä :ashamed:

Kiitos ja anteeksi purkaus!

Tiitteräinen ja lyhyt pinna :ashamed:
 
Tiitteräinen, täällä oli eilen huoltokatkos, joten siksi et päässyt palstalle. Toivottavasti seuraava piparkakkutalo onnistuu. Kannattaa tosiaan aloittaa jostain perusmökistä ja sitten vasta alkaa kirkkoja rakentamaan. Minä en kyllä ole mikään neuvomaan, koska tuskinpa tulen piparitaloja koskaan tekemään.

Meillä tyttö oppi eilen 7kk-päivän kunniaksi ryömimään. Tai no, ei vauhti vielä päätä huimaa, mutta halutessaan pääsee pikkumatkan eteenpäin. =) :heart:

Uimassa tänään sukellettiin ensimmäisen kerran. Kyllä oli neidillä vinkee ilme, kun tuli sieltä pinnan alta. :D

Mut siinäpä ne tärkeimmät kai taas...

-mennis ja dydy 7kk ja 1 päivä-
 
No niimpä on nää sivut tökkinyt ja pahasti ...eilen ei päässy koko päivänä tänne !

Tiitteräinen toivottavasti aamulla jo paremmalla mielellä :hug: voin kuvitella kuinka harmittavaa on. mä en kyllä edes lähde yrittämään piparkakkutaloa tai kirkkoa... :whistle: multa menis hermo kumminki ennemmin tai myöhemmin :D

Parasta aikaa huh huh mikä tytön renttu ollu liikenteessä :LOL: kaikkia niitä kyllä tosiaan on ja naisia on niin moneen lähtöön ikävä kyllä! Onneks niitä sellasiakin miehiä löytyy jotka ei lähde sellasten matkaan ;) kaikkea sitä kans kuulee...heh pistää vaan naurattamaan niiden naisten puolesta tommonen toiminta!!Huvinsa kullakin... :kieh:

ääks nyt ei ehdi muuta...... :wave:
 
commander voima :hug: tiedän mitä on kun suhteessa ei kaikki kunnossa.imee mehut kyllä totaalisesti.
tiitteräinen mulla samanlaiset hermot kuin sulla :ashamed:
meillä 7kk iän kunniaksi markus oppi nousemaan seisomaan ,nyt sitten seisoo joka paikassa ja jalat vatkaa joka suuntaan =) kunhan tuo taspaino alkaa olla hallinnassa nii uskaltaa jättää yksin seisomaan.
kaksi hammasta on nyt kunnolla esillä,söpön näköistä kun hymyilee.
ens vkolla pitäis käydä hakemassa se toinen siitä rokotteesta,kiva kun mulla oma ääni totaalisesti poissa mennä sinne kuiskaamaan...
kotonakin kai nauttivat,kun multa ääni pois :LOL:

sunnuntainjatkoja :wave:
 
sen verran nyt vain, että Paavolle on tullu aivan mahoton räkätauti... ääniki on käheänä ja yskittää.. reppana... Onneksi ostin sen vaporizerin niin yöt on menny suht hyvin... nyt ku vielä sais tilattua lisää niitä tyynyjä siihen. Nyt tuli vain mieleen, että oliskohan sittekki pitäny ottaa sille se flunssapiikki... :ashamed:

Kävin sitte eilen Jouluostoksillaki... puolet sain ostettua...vielä ois parisenkymmentä ostamatta, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa.. :whistle:

Nyt Paavo laittamhan päikkäreille... :wave:

Hanna ja Paavo :heart:
 
:wave: taas!

Täällä nyt jo lähinnä naurattaa, mutta silti harmittaa tuon talon kohtalo :whistle: Maanantaina teen kyllä uuden, uhastakin :/

HANNA paranemista teille, meillä tosiaan Peetun nuha alkaa jo helpottaa onneksi. Eikä ole meilläkään otettu sitä piikkiä. Neuvolasta eivät ole edes ehdottaneet, mutta loppuviimein meillä esikoinenkin on sairastellut hyvin harvoin, jospa Peetu olis samanlainen sen suhteen, toivon ainakin.

METTIS teillä jo seisotaan :eek: :heart: Meillä Peetu ei vielä edes istu ilman tukea, eikä ryömi kuin vähän taaksepäin. Yhtä rauhallinen vauva kuin siskonsakkin oli. :heart:

COMMANDERILLE :hug: muuta en oikein osaa sanoa, mutta paljon voimia toivottelen. Jospa teilläkin suhde vielä kääntyy nousuun.

JOULULAHJOISTA mulla ois enää yksi pakollinen ostamatta. Ja jos vielä hoksin jotain niin ostelen sitten. Tänään ajattelin josko paketois noita vähemmäksi.

Meillä piti iskällä olla tänään vapaa, mutta soitetiinkin voisko mennä töihin. Ja niin se sitten lähti, on koko päivän poissa. Tulee vasta illalla kymmenen jälkeen :/ Mutta ei siinä, sunnuntaina saa ihan hyvän liksan ja eihän tuota rahaa koskaan liikaa ole. Ollaan sitten lasten kanssa kotosalla päivä.

Peetu päikkäreillä ja isompi kuuntelee joululauluja huoneessaan.

Menenpä itsekkin jotain suunnittelemaan...

 
kylläpäs mulla on nyt tylsää...kaikki nukkuu :eek: tai isompi nukkuu ukon kans,mut että tuo pienempiki mies nukkuu jo toista tuntia :eek: nyt ei sitten meinaa osata tehä mitään kun taas vaihteeks nukkuu pitemmät unet :) eilen nukkui kans nää toiset päikkärit pitemmät...ulkona vaunuissa jotain 2tuntia nukku =) jospa se vetäsee nyt samanlaiset unet :D

Viime yönä sitten heräs joskus puol2 ja ei se itku loppunut ennenku sai maitoa :'( mies nukku pojan kans ja antoi sille maitoa pullosta kun ilkeä äiti ei tullut antamaan tissiä! tai kyllähän mä yritin rauhotella poikaa,mut ei se antanut periksi vaan maitoa oli saatava....ja minä kun oon päättäny etten anna enää tissiä ennen aamuyötä koska tää maidon tulo on selvästi vähentynyt yöllä,en kyllä enää halua lisätä sitä niin että yöllä syödäänki useemmin!! ja eipä näistä tisseistä meinannu toissayönä kolmen jälkeenkää enää paljoa maitoa tulla et on ollu vaikutusta tuotantoon ku tuo poika kumminki nukkunu syömättä melkein aamuun pidemmän aikaa.

Hanna Pikaista Paranemista sinne!!!! Nuha on kyllä niin inhottava :'(

ja nyt itkuhälytin huutaa :wave:
 
vielä äkkiä takasi poika sylissä :D iso kukkakaali peruna röyhtäsy tuli...heh sekö lie pojan herätti unilta,mut nukkuihan tämä reilun tunnin kumminki ja nyt on tyytyväinen :heart: eiliset vieraat kovasti kehui kuinka rauhallinen ja tyytyväinen vauva on :D onhan tämä kyllä tällänen kovin rento ja viihtyy kauhean hyvin eikä turhia valita :) ihana juttu kyllä että ne mahavaivat on vihdoin meillakin loppunut!Johan niistä melkein puoli vuotta kärsittiin....

hauska kyllä että toisilla jo noustaan seisomaan ja liikutaanki monella jo :eek: =) meillä ei oikein vieläkään istuta.sylissä kyllä istuskelee,mut syöttötuolissakaan ei taho pysyä kunnolla. nyt laitoin siihen pehmusteen et pikkasen paremmin istuu,mut on se vähän huteraa...

no joo nyt heräs isompikin....taidan mennä muihin hommiin!!!

sunnuntain jatkoa kaikille :wave:
 
Kokeilen onnistuuko kuvan laitto... jos ei niin poistan viestin ja kokeilen uudestaan.... :whistle:



No niin... onnistuhan se jollaki tavoin... äsken otin kuvat hopusti ennenku Paavon nenä alkaa taas vuotamaan.. ympäristö ei semmonen ku oisin halunnu, mutta eiköhän nuo itte kuvattavat ole tärkeämpi tekijä ;)
Saattaapi olla, että otan vielä toisenlaisia kuvia jos ennätän...

Hanna ja Paavo
 
Suloisia lapsia sulla HANNA!

mäkin testailen, YRITETTIIN ottaa joulukuvia, mutta ei saatu yhtään onnistunutta otosta :headwall: Dani ehti aina kääntää pään alas tai laittaa silmät kiinni kun salama välähti. Tajusin sitten otosten jälkeen, että oli tuossa kamerassa ollut sellanen move-toimintokin, olis saanu nopeemmin räpsästyä kuvat...
 
Pikaisesti käyn täällä kun vihdoin pääsen, ihan on vieroitusoireita ollut.
Meillä on super vauhdikas viikonloppu ollut kahdet synttärit, yhdet nimpparit ja nyt vielä oman tytön nimpparit :eek: , olispa jo ihan kiva vain olla, mutta kohta taas jo vieraita pukkaa, isovanhemmat tulevat. ja äsken vielä kummipojan perhe oli meillä, lapset riehui niin, että hiki tuli katsellessa.

Hanna paranemisia pikkumiehelle. Kiva kuva teillä! Meillä tais kuvat jäädä, eilen taas yritettiin, mutta aina joku oli silmät kiinni tai toisen edessä.

commander voimia sinne!

Parasta aikaa taisi sillä naisella olla huono itsetunto kun noin piti itseään tyrkyttää, mutta onneksi noi meidän miehet ymmärtää hyvän päälle ;) , ollaan me kaiken ton yläpuolella.

Tervetuloa uusille, kyllä tähän joukkoon mahtuu.

Kovasti on täällä lapset oppineet uusia taitoja. Meidänkin neiti jo tavoitteelee ylemmäksi, varmaan ihan piakkoin nousee itsekseenkin seisomaan, sillä jos vaan kädet hänelle antaa, nykii niistä itsensä pystyyn.

Nyt tulivat mummo ja vaari joten palaillaan.

T:Minnihiiri
 

Yhteistyössä