En päässy alle 110
No, oli muuttoa yms joten ei oo painontarkkailu ollu ykkösjuttu
Mutta katotaan jos nyt toukokuun mittaan taas paranis tsemppi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26256669:eipä oo varmaan laihiskaan ongelma enää kun ei oo ruokahalua..reilu 2kg lähtenyt muutamassa päivässä. nestettä tottakai mutta kai läskikin alkaa sulaa jossain vaiheessa.![]()
Nyt alkaa taas arki rullaamaan. Äitienpäiväkakkua olis vielä jäljellä...voi ei. Aamupaino oli 70,8 eli viikossa -700g.
Ihanaa kun ulkona paistaa aurinkoTänään salille. Tsemppiä jokaisen uuteen viikkoon!
Voi ei. Oon niin pettynyt itteeni..tänä aamuna uskaltauduin viimein taas vaa'alle ja ei ois pitänyt..pakko se on myöntää;oon nimittäin kerännyt melkeinpä sen jo kadotetun 5kg takasinTai no, pari kg siitä tuli jo sillon heti perään kun sain ne pois mut nyt on ne loputkin.
Eikun alottamaan alusta taas. En tajua miten kaikki repeskin niin, on tässä tullu sairasteltua ja työharjottelu loppui jne. mut omaa tyhmyyttä se suurimmaks osaks on. Prkl..ahistaa. On läski ja turvonnut olo, syöty on mitä sattuu..
Tänään käytiin kaupassa eikä ostettu mitään herkkuja...saa nähä millon alkaa tekemään mieli ja mitä sitten tehdään.: /
Voi ei. Oon niin pettynyt itteeni..tänä aamuna uskaltauduin viimein taas vaa'alle ja ei ois pitänyt..pakko se on myöntää;oon nimittäin kerännyt melkeinpä sen jo kadotetun 5kg takasinTai no, pari kg siitä tuli jo sillon heti perään kun sain ne pois mut nyt on ne loputkin.
Eikun alottamaan alusta taas. En tajua miten kaikki repeskin niin, on tässä tullu sairasteltua ja työharjottelu loppui jne. mut omaa tyhmyyttä se suurimmaks osaks on. Prkl..ahistaa. On läski ja turvonnut olo, syöty on mitä sattuu..
Tänään käytiin kaupassa eikä ostettu mitään herkkuja...saa nähä millon alkaa tekemään mieli ja mitä sitten tehdään.: /
Pistetäänkö pystyyn yhteinen herkkulakko?![]()
Jokainen luettelee mitkä herkut kuuluu omaan lakkoon?
Kiitos tsempityksistä, kyl nyt on pakko yrittää ihan tosissaan..
Opettelen vaikka pureskelemaan porkkanaa kun herkkuhimo iskee, mut pakko päästä vähän hoikempaan kuntoon.
Nimittäin ällötän itteeni niin paljon ettei tee mieli päästää miestänikään enää kovin lähelle vaikka se sanookin että rakastaa minuu tämmöisenä ja ei saa tarpeekseen.
Mutta jos on parikymmentä kiloa jo ihan normipainoon niin voiko olla totta. Muita kohtaan en todellakaan ole näin kriittinen, itteeni vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26264572:mä ymmärrän sut ihan täysin..mulla n. 10kg normaalipainoon ja mulla on välillä tosi vaikeeta olla kroppani kanssa. ihan älytöntä koska olen ollut n. 30kg painavampikin. enkä ole niin tarkka mieheni painosta eikä sen kilot haittaa mua yhtään. tää on vaan joku pakkomielle. emmä usko että oon tyytyväinen kun oon laihduttanutkaan. sitten varmaan löydän jonkun muun kohdan minkä takia aristelen. :snotty: joo..päänuppia pitäisi tutkia. siinä on monta vikaa, mutta just nyt ei oo aikaa eikä energiaa. onneks on ystäviä jonka kanssa voi masentua ja sen jälkeen toipua..![]()