Toukokuussa tiukentuvat

Repsahdus. Kaksi lasia kuohuviiniä, kolme olutta ja yksi brandy. Oli synttärit. Vaakaa en uskalla katsoa edes päin ja pää on kipeä. Jos pitää repsahtaa alkomahoolin kanssa niin miksei se sitten voi olla edes sitä mun rakastamaa punaviiniä? Miksi piti juoda se brändikin kun en edes pidä siitä? :headwall:

No, mä tulin vähän niinkuin yllätetyksi. Onneksi Suomi sentään voitti jenkit sen mun kaljankittaamiseni avulla. Tänään ruokin vielä vieraita (kuten eilenkin), tai siis tuttuja, mutta josko sitä taas huomenna pääsis fillarin selkään ja salille.

Tiukentumisiin!!!

P.s. Almandiini, mukavaa että olet tyytyväinen peffaasi. Itse kuulun myös mojovapyllyisten heimoon, sen sijaan tissit ovat matkalla c-kupista nykyisen b:n kautta varmaankin siihen samaan aahan missä olivat joskus laihempana.
Hih, ihana lause :mojovapyllyisten heimo. No, mitäs me muhkupeput;) Tyytyväinen siinä mielessä, että se on pienentynyt ja muokkaantunut, mutta mulla on pahaksi onneksi aika notko selkä joka ikäänkuin korostaa asiaa. Joten tuskin koskaan pääsen pepun peittelystä eroon, vaikka kuinka laihtuisin. Olin asiasta koulukiusattu pienenä ja ne traumat on jättäneet jälkensä, joten varmaan aina tulen pukeutumaan kaapuihin itseäni häveten. Tärkeintä on kuitenkin se, että saan omia tuloksia asiassa parempaan suuntaan:)
 
Tehdään nyt vierailu tänne. En ole höllännyt tahtia ja BMI on nyt siinä 22-23 puolimaissa. Treeni on jo osa elämää erittäin tiukasti, eikä sitä ajattele edes muuta kuin omana elämänä. Olen hieman nostanut kalorimääriä ja päivittäin se on 800-1000 suunnilleen nuo kcalit, mitä syön. Sillä jaksaa. Ehkä kerran kahdessa viikossa sellanen yksi päivä, jona vetää 1500 kcal.

Joskus sitä näkee peilistä itsensä sellaisena kuin nyt todella on ja hämmentyy. :D Yks päivä töissä menin hissiin, jota en yleensä käytä. Yleensä menen maisemahissillä, jossa lasiseinät joten ei peiliä. Ko. hississä oli peili ja katoin, että tutunnäköinen todella hoikka nainen, kun tajusin, et se olin mie ite! :D Useimmiten peilistä kuitenkin katsoo pulleahko taikinakasa. :p
 
"Dee"
No mutta jos sulla ei lähtökohtaisesti ole niin paljoa pudotettavaa, niin voi olla että näkyvät muutokset tulee myöhemmin? Tai ainakin sun ilmoittama pituus ja paino viittaavat siihen, että paljoa pudotettavaa ei olisi?:)
Onhan se niinkin tietty, mutta olis tässä sen muutaman kilon varaa tippua. :) Ja kun kuitenkin muutama vuosi sitten sain laihdutettua sinne 50 kiloon, niin luulis että joku 58kg ei olisi ihan älytön tavoite. Tosin nykyään syön mielestäni sen verran terveellisesti ja järkevästi, että jos tällä tyylillä paino pysyy näissä lukemissa niin pysykööt. En tosiaan ryhdy kituuttamaankaan, enkä aio täysin luopua herkuttelusta.

Sun treeni kyllä kuulostaa varsin hyvältä ja on sitä ilmiselvästi tuloksienkin perusteella. :) Niitä painoja pitäisi varmaan päästä vähän lisäämään jos menee liian "kevyesti", mutta sen aika on tosiaan ehkä sitten kun saat jonkun varmistamaan. :) Mä en nosta penkistä läheskään 30 kiloa. :ashamed: Mutta ehkä vielä joskus.

Rontto, toi on ihan parasta! Motivaatiovaatteet on laihdutuksen kannalta äärettömän tärkeitä! :D

Mäkin repsahdin tänään... Vietin 2-veen siskopuoleni kanssa koko päivän ja pyörittiin tuntitolkulla kaupungilla, käytiin mm. kirppiksillä, Muumilaaksossa ja kirjastossa. Muksu tuli kyllä ruokittua, mutta itse en ehtinyt syödä koko päivänä mitään, mistä seurasi se, että kotiin päästyäni kiskoin puoli pussia nachoja ja 100g Ben&Jerrys -jätskiä. :ashamed: Ja älkää kysykö mitä tuollaiset kiusaukset edes tekee kaapeissa, pitäisi hankkiutua moisista eroon. No suunnitelmissa oli kyllä käydä nyt illalla syömässä poikakaverin kanssa, että lipsumista ruokavaliosta olisi todennäköisesti ollut luvassa joka tapauksessa. Sain eilen PT:ltä sen uuden ruokavalionikin, jota oli tarkoitus alkaa tänään noudattaa, mutta josko sitten kuitenkin huomenna...

Mäkin kuulun muhkeaperäisten joukkoon. :) Ja oon ihan tyytyväinen mun ghettobootyyn hyllymisestä ja selluliitistä huolimatta. Tissit on ihan ruippanat, ne on muutenkin aika pienet, mutta nyt kun rasvat on (ilmeisesti?) vähän pienentynyt, ne on ihan surkeat. Jotenkin hullua, että nuorempana mulla oli aika isot tissit, suurimmillaan kuppikoko oli DD. Heti kun aloin harrastaa liikuntaa ne alkoi kutistua ja oli pienimmillään A:ta, nykyään nippanappa B:t. No, mun ei tarvi ainakaan pelätä että mahdollinen imetys joskus tulevaisuudessa pilaa tissit, kun ne on pilalla jo valmiiksi. :D
 
[QUOTE="Dee";26289983]

Sun treeni kyllä kuulostaa varsin hyvältä ja on sitä ilmiselvästi tuloksienkin perusteella. :) Niitä painoja pitäisi varmaan päästä vähän lisäämään jos menee liian "kevyesti", mutta sen aika on tosiaan ehkä sitten kun saat jonkun varmistamaan. :) Mä en nosta penkistä läheskään 30 kiloa. :ashamed: Mutta ehkä vielä joskus.
[/QUOTE]

No mutta sillä varmistajalla vasta habaa pitääkin olla! Meinaan olen mennyt joskus punttikselle sen jälkeen kun siellä on ollut joku mies ja nostellut ties kuinka paljon painoja...ei meinaa nousta tanko ei millään, siis siinä "varmistajan asennossa". Ei silloinkaan, kun siinä on se mitä itse penkistä nostan. Joten olenkin tullut siihen tulokseen, että käytän varmaan penkistä nostaessa myös vatsalihaksia enkä vain käsivarren lihaksia, että kai siinä on jotenkin koko kroppa apuna että saa ne nousemaan. Kun toisinpäin ei meinaa millään nousta:D Hauiskäännöillä nousee 20 kiloa maksimi, ja muutama toisto, mutta siis niin että kaksi hauista työskentelee yhtä aikaa, ei yhdellä kädellä.

Mutta tosiaan opastusta näihin tarviin ja jospa sitten syksyllä kaikki loksahtaa kohdalleen. Paljonko personal trainer maksaa?:confused:
 
"Dee"
Paljonko personal trainer maksaa?:confused:
No mun PT on halpa, kun se on työkaveri. :D Se on ollut muutaman kerran mun kanssa salilla ja väkertänyt jo kolme erilaista saliohjelmaa ja pari ruokavalioo, ja oon maksanut sille yhteensä 60e. :D Mutta normaalisti jo yhdestä tunnista saisi kai maksaa tuon 60e ja enemmänkin... Salit usein tarjoaa jäsenilleen jonkunnäköisen saliohjauksen ja ohjelmankin väsäämisen hintaan x, mun salilla se on vain 20e, mutta tuo mun PT sanoi että ne salien tarjoamat saliohjaukset ei ole yleensä mistään kotoisin. Hänen mielipiteensä, joten mulla ei ole antaa mitään fiksuja perusteluja. :D

Pakkotoistosta löytyy hyviä saliohjelmia, ja jos sinne menee kyselemään ja kertomaan omasta tilanteesta, sieltä saa kyllä ihan itselle soveltuvia saliohjelmaehdotelmiakin. Suosittelen kyseistä foorumia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
[QUOTE="Teajohanna";26273547]Paino aamulla 66,7 kg (kuukautiset takana), vyötärö sama 79 kuin ennen, 104 cm.

(Mistä lähtee? No tisseistä varmaan juur nyt.)[/QUOTE]

3 pv myöhemmin eli tänään (ja siis toissapäivänä se kaljarepsahdus ja kaksi päivää juhlittu eikä jumpattu): 67,3 kg, vyötärö 77 cm, lantio 104 cm.

Kaunis ilma täälläpäin.
 
"teajohanna"
Kolmen vartin pyörälenkki (noin 15 km) ja sen jälkeen 2 lätkäerän verran lattiajumppaa omasta päästä. (yhdistelty oppikoulun liikkatunnin jumppaa, pilatesta, callaneticsia ja kaikkia jumppia missä ikinä elämäni aikana olen tullut käyneeksi... ja sitte vielä jotain räpellystä kuminauhan ja kahden käsipainon kanssa... ai niin ja oikeestaan kyllä venyttelin kyllä sen toisen erän verran..)
 
"Dee"
Eilen testailin uutta ruokavaliota, tosin repsahdin syömään taas vähän sitä Ben&Jerrys -jätskiä. :ashamed: En raaski heittää sitä poiskaan, mutta ei tästäkään kyllä oikein mitään tule kun se kummittelee pakastimessa. Olis pitänyt repäistä ja syödä koko purkki tyhjäksi, niin olisi päästy siitäkin.

Nojoo, uusi ruokavalio vaikuttaa ihan hyvältä, vaikka on kyllä aika askeettinen. Tänään olen syönyt vasta aamupalan, kun nukuin niin pitkään. Se piti sisällään 150g broilerin fileeleikettä, neljä kananmunanvalkuaista ja yhden kananmunan, sekä tomaatin ja pätkän kurkkua. Päätin opetella juomaan munat raakana, kun en jaksa joka päivä keitellä tuollaisia määriä. Oli todella ällöä. :x Ensimmäisen kulauksen jälkeen luulin että oksu lentää, mutta sitten tajusin kaataa sotkun suoraan kurkkuuni ja ihan nätistihän ne limaklöntit klumpsahteli alas. Kai siihen tottuu? Toivottavasti. Aamiaiselta kertyi protskua huimat 56g ja hiilareita vain 7g.

Tänäään on välipäivä salista, ajattelin käydä testaamassa pilatesta ja tietty pitkällä metsälenkillä koiran kanssa. Painossa ei taaskaan muutoksia. :D Tosin pyysin poikakaveria ottamaan musta pari kuvaa alusvaatteissa ja voisin vaikka vannoa, että vanhoihin kuviin verrattuna on kyllä tapahtunut tiukentumista. Ainakin pylly näyttää jotenkin ryhdikkäämmältä ja mahassa on vähemmän löysää. En jaksa mitään kamalaa stressiä ottaa, ihan hyvin menee näinkin. Ei varmasti ole pahasta tämä kuntoilu ja syömisten rukkaaminen kuitenkaan.
 
"teajohanna"
66,9 kg aamullla, kolmen vartin pyörälenkki ja ylätaljaa kaverin autotallissa muutama sarja.

Illalla liuta syöjiä, tehtävä paljon ruokaa ja kestettävä se että mies järjestää asiat eri tavalla kuin minä (järjestäisin, jos mulla olisi jalat kunnossa, siis).
 
Mulla ei liiku läski mihinkään. Luulis kun sitä noinkin paljon on että helposti lähtis. Noh, miä edelleen olen tunnesyöppö. Vaikka pääsin omaan kämppään niin lasten asiat ahdistaa, huomenna taas lastenvalvojakäynti ja mua a-h-i-s-t-a-a. Miä en ikinä pääse enää terveisiin mittoihin. Ihan on sellanen angsti päivä että kaikki on menetetty.
 
Pitäsköhän munkin ilmottaa ittestäni jotain.. no paino on tippunut tohon 103kg, tosin 2 viime viikkoa ovat olleet liikunnallisesti heikompia ja on ollut muutamat juhlatkin.. no onneks ei paino ole noussut kuitenkaan.. Nyt on lapset kipeenä ja oon jumissa kotona.. Mutta on ainakin paljon parempi olo kun oon saanu tota painoo alas.. Kävin testaan tota uimista ja vitsit et olin tyytyväinen kun sain uitua kilometrin puoleen tuntiin.. ennen meni tunti.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
Bikini
Huomenta!

Ihanaa kun aurinko paistaa ja kaikkialla vihertää! Tykkään myös valoisista illoista ja aamuista :)

Tänään oli taas punnituspäivä, ja vaaka näytti 69,3 kg eli pudotusta viikossa 800g. En kyllä tiedä miten noin paljon lähti, tuntuu että en keskittynyt painon pudotukseen kuluneella viikolla ollenkaan! Tai siis söin ihan normaalisti, en herkkuja kuitenkaan, mutta en "kytännyt" syömisiäni joten tuntuu että paino ei ole voinut pudota :D kerran sorruin jopa pizzaa syömään ja perjantaina join light siiderin. Mutta lenkkeilin kyllä, ja lauantaina tein pisimmän juoksulenkin tälle keväälle, ei ihan vielä 10 km mutta ei paljoa puutu!

Minäkään en ole huomannut muutosta kun katsoo peilikuvaa, mutta vaaka näyttää kertovan totuuden. lisäksi sellaiset vaatteet, joita en ole käyttänyt aikoihin menee taas päälle!

Tsemppiä kaikille alkavalle viikolle! Tällä viikolla me KAIKKI onnistumme!
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
IhanaValo
Mulla ei liiku läski mihinkään. Luulis kun sitä noinkin paljon on että helposti lähtis. Noh, miä edelleen olen tunnesyöppö. Vaikka pääsin omaan kämppään niin lasten asiat ahdistaa, huomenna taas lastenvalvojakäynti ja mua a-h-i-s-t-a-a. Miä en ikinä pääse enää terveisiin mittoihin. Ihan on sellanen angsti päivä että kaikki on menetetty.
:hug:Tsemppiä!

Mie olin eilen aamulla tyytyväinen (tai no, jos näissä lukemissa pystyy ees vähän olemaan) että paino oli vähän laskenut mut tänä aamuna taas..hohhoijaa, ei nää lähe ikinä eikä mitenkään. Kun millekäään dietille en haluis kun en mitään kitudiettiä pysty noudattaa ja haluisin oppia sen terveellisen syömisen..mut kun ei pysy herkuista irti ja annokset on vissiin vieläkin liian isoja..
Pitäis saada selkee ruokalista kuitenkin, mitä sais syödä ja miten paljon..hmm..: /
 
"MaMa"
Täällä kans yks, jota tökkii! Viikonloppu meni herkutellessa, en siis todellakaan pysynyt dieetissäni ja nyt on sellainen fiilis, että paskaako edes yritän. Toisaalta kuitenkin haluan saada tuloksia ja niitä ei ainakaan luovuttamalla tule. Joten koitan sinnitellä vielä. Ja jos en onnistu sinnittelemään, niin alan soveltaa näitä dieetin ohjeita siten, että saan rakennettua itselleni tasapainoisen ruokavalion, jolla paino tippuu, mutta samalla ei olla turhan kireissä fiiliksissä. Mutta katsotaan nyt, päräisinkö sittenkin vielä dieetillä.

Harmittaa hieman viikonlopun takapakki, taas saa pudottaa ne samat kilot, jotka olen jo miljoona kertaa pudottanut. Haluaisin niin kovasti päästä aivan uusiin lukemiin, jolloin voisi olla vähän armollisempi itselleen myös niiden herkkujen suhteen. Nyt olen päättänyt, että vaikka juhlissa tulikin lipsuttua, niin kotona en ainakaan ala herkuttelemaan. Se on ihan viimeinen niitti epäonnistumiselle, jos sen teen.

Tsemppiä meille kaikille uuteen viikkoon! Toivotaan, että siitä tulee menestyksekäs! :D
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
Tönt
Mulla ei liiku läski mihinkään. Luulis kun sitä noinkin paljon on että helposti lähtis. Noh, miä edelleen olen tunnesyöppö. Vaikka pääsin omaan kämppään niin lasten asiat ahdistaa, huomenna taas lastenvalvojakäynti ja mua a-h-i-s-t-a-a. Miä en ikinä pääse enää terveisiin mittoihin. Ihan on sellanen angsti päivä että kaikki on menetetty.
pieni tauko tekee hyvää. siis silleen ettet ajattele laihista vaan enemmän oottaa että on vähemmän stressiä. :hug: sit taas..mulla aina lähtee helpointen kiloja kun stressaa ja ahistaa. kun ruoka ei maistu. mutta joo..hoitaisin asia kerrallaan. tsemppiä! :hug:
 
Tönt
mä päätin olla hurja ja menin tupakkalakkoon. toka päivä menossa. jos sitä saisi enemmän intoa elämään ja liikkumiseen kun henki kulkee. :LOL: tähän asti lakot kaatunut naposteluun. tällä kertaa oton nikotiinipurkat mukaan. ei ne hyviä oo todellakaan mutta auttaa ne, niin nikoihin että naposteluun. kaikki ok siis tähän asti. mulla nää aamut ovat vaikeimpia kun tekee sairaasti mieli aamuröökiä. :ashamed:
 
Bikini
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26304597:
mä päätin olla hurja ja menin tupakkalakkoon. toka päivä menossa. jos sitä saisi enemmän intoa elämään ja liikkumiseen kun henki kulkee. :LOL: tähän asti lakot kaatunut naposteluun. tällä kertaa oton nikotiinipurkat mukaan. ei ne hyviä oo todellakaan mutta auttaa ne, niin nikoihin että naposteluun. kaikki ok siis tähän asti. mulla nää aamut ovat vaikeimpia kun tekee sairaasti mieli aamuröökiä. :ashamed:
*tykkää*
 
"teajohanna"
Sinnitellään, naiset. Aamupaino 67,9 kg.

Nyt on kilo sitkeässä. Siitä huolimatta aamulla tunti salilla ja tarkoitus käydä illalla vielä pyörälenkillä.

(Jos en laihdu niin ainakin pumppu jaksaa ehkä pidempään ja paremmin.)(Mutta kyllä mä vielä laihdunkin.)
 
Hyvää alkanutta viikkoa!

Viikonloppuna hölläsin ja söin grilliruokaa ja suklaata. Niinpä kun eilen aamupaino oli 69,8 niin tänä aamuna se oli 70,3:ashamed: Joten en osaa sanoa olenko laihtunut viikossa kilon vai puoli kiloa, mutta alaspäin on suunta joka tapauksessa.

Tänään onkin tosi lämmin päivä. Ne shortsit kokoa 42, jotka vielä 4 viikkoa sitten tuntuivat sovittaessa puristavalta, roikkuvat nyt ja tarvivat vyön. Olipas iloinen havainto :)
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
"Dee"
Criminal Mind, paljon jaksamisia. :hug: Kyllä se siitä muuttuu paremmaksi vielä. Yritä asennoitua niin, että se laihistelu voi olla iloa ja energiaa antava asia, ei mikään ahdistava pakko. Ja jos se tuntuu sellaiselta, niin unohdat sen nyt kokonaan vähäksi aikaa ja keskityt muuhun.

Tönt, huimasti tsemppiä tupakkalakkoon! Mahtava päätös! :)

Mulla lähti paino taas hilautumaan alaspäin. Se pyöri viime viikon siinä 63,5 kilossa ja tänä aamuna oli tasan 63. Yhdessä päivässä lähti noin puoli kiloa. :O Kiitos uusi dieetti ja pienet hiilarit! Tavoitteena on, että ensi viikon alussa se olisi tasan 62. Kesäkuun aikana olisi kiva päästä siihen 60 kiloon. :) Tällä ruokavaliolla varmasti ihan mahdollista, jos pysyn tiukasti kurissa.

Eilisen syömiset oli tällaiset:
-Aamulla 150g broilerin fileeleikettä, neljä kananmunan valkuaista ja yksi kokonainen muna, tomaatti, pätkä kurkkua
-Lounaaksi katkarapusalaatta (150g katkarapuja, tomaattia, salaattia, kurkkua, kastikkeena oliiviöljy + valkoviinietikka)
-Välipalana 200g raejuustoa ja 100g mustikoita
-Päivälliseksi broilerin rintafile, tomaattia, kurkkua ja salaattia
-Iltapalaksi maitorahka ja marjoja

Lisäksi join paljon teetä ja vettä. Ja kokis zeroa, se on mun paheeni. :ashamed: Pitäisi päästä siitä eroon, tiedetään.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä!
 
Syömiset on jamassa, ja tunnin olin salilla ja toisen tunnin pyörän päällä. Mutta saapahan nähdä.

Ja kepit lensi tänään huitsin nevadaan!!!! Varovasti vielä pitää kävellä, eikä vielä ole lenkille lupa, mutta tässä sisällä varovasti voin kävellä. Juu, istutin ulkokukat, ja varoin kyykistymästä oikealle päkiälle, mutta onnistuihan se hommeli vasemmallakin.

Eiks seksi laihduta kauheesti??? Pitäisköhän raiskata mies? (Ei sitä tarvi raiskata... )
 
:D Hyi teajohannan mietteitä... mua ei ainakaan laihduta moinen puuha sillä olen passivoitunut sillä saralla. En odota asiassa ihmeitä, ainakaan e-pillerien aikaan tai saman miehen kanssa.

Mutta punttiksella 3 kertaa viikossa ja 2 x viikossa yli tunnin kävelylenkki ovat toistaiseksi tuottaneet tasaisesti tiukkenevaa tulosta :) Ruokailut nyt ei mene virallisen kaavan mukaan:whistle:
 

Yhteistyössä