En päässy alle 110 No, oli muuttoa yms joten ei oo painontarkkailu ollu ykkösjuttu Mutta katotaan jos nyt toukokuun mittaan taas paranis tsemppi!
Mihin sun ruokahalu on kadonnut?Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26256669:eipä oo varmaan laihiskaan ongelma enää kun ei oo ruokahalua..reilu 2kg lähtenyt muutamassa päivässä. nestettä tottakai mutta kai läskikin alkaa sulaa jossain vaiheessa.
hyvähyvä..sullahan vaihtuu kohta kymmenluvut. bdNyt alkaa taas arki rullaamaan. Äitienpäiväkakkua olis vielä jäljellä...voi ei. Aamupaino oli 70,8 eli viikossa -700g.
Ihanaa kun ulkona paistaa aurinko Tänään salille. Tsemppiä jokaisen uuteen viikkoon!
Voin lohdutukseksi kertoa että minäkin jojoilin painon kanssa 1½ vuotta ennen kuin vihdoin sain itseäni niskasta kiinni. Nyt on oiva tilaisuus aloittaa uudestaan, älä murehdi enää takaisin tulleita kiloja, vaan yritä tsempata itseäsi takaisin ruotuun! Minulla auttoi makeanhimoon totaalikieltäytyminen eli sokeri kokonaan pois, myös rahkat ja jogurtit maustamattomina. Jos viikonkin jaksat, niin varmasti alkaa helpottamaan, usko pois!Voi ei. Oon niin pettynyt itteeni..tänä aamuna uskaltauduin viimein taas vaa'alle ja ei ois pitänyt..pakko se on myöntää;oon nimittäin kerännyt melkeinpä sen jo kadotetun 5kg takasin Tai no, pari kg siitä tuli jo sillon heti perään kun sain ne pois mut nyt on ne loputkin.
Eikun alottamaan alusta taas. En tajua miten kaikki repeskin niin, on tässä tullu sairasteltua ja työharjottelu loppui jne. mut omaa tyhmyyttä se suurimmaks osaks on. Prkl..ahistaa. On läski ja turvonnut olo, syöty on mitä sattuu..
Tänään käytiin kaupassa eikä ostettu mitään herkkuja...saa nähä millon alkaa tekemään mieli ja mitä sitten tehdään.: /
mä tiiän että se alkaa helpottaa kun pääsee tietyn rajan ohi. kun niitä tuloksia näkyy ja tuntuu niin se motivaatio ja selkäranka vaan jostain tulee. kokeile laittaa vaikka joku deadline että siihen mennessä en syö mitään turhaa. palkitset itseesi jollain toisella tavalla kuin herkuilla. tai jos herkkuja haluut niin ostat vaan yhtä tiettyä herkkua. mitta tulee nopeemmin täyteen kun ei syö monta sorttia, suolaista ja makeaa, vuorotellen.Voi ei. Oon niin pettynyt itteeni..tänä aamuna uskaltauduin viimein taas vaa'alle ja ei ois pitänyt..pakko se on myöntää;oon nimittäin kerännyt melkeinpä sen jo kadotetun 5kg takasin Tai no, pari kg siitä tuli jo sillon heti perään kun sain ne pois mut nyt on ne loputkin.
Eikun alottamaan alusta taas. En tajua miten kaikki repeskin niin, on tässä tullu sairasteltua ja työharjottelu loppui jne. mut omaa tyhmyyttä se suurimmaks osaks on. Prkl..ahistaa. On läski ja turvonnut olo, syöty on mitä sattuu..
Tänään käytiin kaupassa eikä ostettu mitään herkkuja...saa nähä millon alkaa tekemään mieli ja mitä sitten tehdään.: /
Mä en oo viikkoon syöny mitään karamellia, eikä tee ees tiukkaa, suklaata ostin levyn mut avaamattomana sekin kaapissa on.. Hassua kuinka nopeasti sitä tottuu herkuttomuuteen..Pistetäänkö pystyyn yhteinen herkkulakko?
Jokainen luettelee mitkä herkut kuuluu omaan lakkoon?
mä ymmärrän sut ihan täysin..mulla n. 10kg normaalipainoon ja mulla on välillä tosi vaikeeta olla kroppani kanssa. ihan älytöntä koska olen ollut n. 30kg painavampikin. enkä ole niin tarkka mieheni painosta eikä sen kilot haittaa mua yhtään. tää on vaan joku pakkomielle. emmä usko että oon tyytyväinen kun oon laihduttanutkaan. sitten varmaan löydän jonkun muun kohdan minkä takia aristelen. :snotty: joo..päänuppia pitäisi tutkia. siinä on monta vikaa, mutta just nyt ei oo aikaa eikä energiaa. onneks on ystäviä jonka kanssa voi masentua ja sen jälkeen toipua..Kiitos tsempityksistä, kyl nyt on pakko yrittää ihan tosissaan..
Opettelen vaikka pureskelemaan porkkanaa kun herkkuhimo iskee, mut pakko päästä vähän hoikempaan kuntoon.
Nimittäin ällötän itteeni niin paljon ettei tee mieli päästää miestänikään enää kovin lähelle vaikka se sanookin että rakastaa minuu tämmöisenä ja ei saa tarpeekseen.
Mutta jos on parikymmentä kiloa jo ihan normipainoon niin voiko olla totta. Muita kohtaan en todellakaan ole näin kriittinen, itteeni vaan.
Mulla ihan sama juttu kuin sulla...en ollut edes 50 kiloisena tyytyväinen itseeni, silloin oli rinnat liian pienet ja solisluut törrötti mutta silti olin päärynän mallinen. Tosin silloin en käynyt salilla. No, päärynä olen edelleen, mutta nyt jotenkin kun on nähnyt noita JLO:n ja Kim Kardashianin peppuja (vaikka viimeksi mainitulla taitaa kuulemma olla feikkipeppu) ja kuullut niitä kehuttavan, on alkanut nousta salainen pieni, tuskin tunnistettava ilo siitä, että mun ei paljoa tarvi tehdä peppuni lihasten eteen....mutta sen eteen toki, että saan sitä rasvaa sieltä poisAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;26264572:mä ymmärrän sut ihan täysin..mulla n. 10kg normaalipainoon ja mulla on välillä tosi vaikeeta olla kroppani kanssa. ihan älytöntä koska olen ollut n. 30kg painavampikin. enkä ole niin tarkka mieheni painosta eikä sen kilot haittaa mua yhtään. tää on vaan joku pakkomielle. emmä usko että oon tyytyväinen kun oon laihduttanutkaan. sitten varmaan löydän jonkun muun kohdan minkä takia aristelen. :snotty: joo..päänuppia pitäisi tutkia. siinä on monta vikaa, mutta just nyt ei oo aikaa eikä energiaa. onneks on ystäviä jonka kanssa voi masentua ja sen jälkeen toipua..