Päätin viime viikolla tehdä perjantaista virallisen puntaripäiväni, mutta malttamattomuuksissani kiipesinkin vaa-alle jo tänään.
68,1 kg oli paino (viime viikkoon -900 g), vyötärö 79 cm (viime viikkoon -2 cm!!!) ja lantio 106 cm (viime viikkoon +1 cm!!!!!!!!!).
Tätä menoa munsta tulee Serena Williamsin muotoinen. Paitsi että siinä kun Serenan ahteri hyllyy hyvinkin lähellä sitä kapoista vyötäröä, niin mun lantion levein kohta on tuolla aika alhaalla...
Tietysti, selittäviä tekijöitä ehkä on, jos niitä haetaan. Normaali kävelyn tuoma pakarajumppa on kuitenkin aika merkittävä ihmisille yleensä, ja multa se nyt toistaiseksi suurin piirtein puuttuu tämän kyynärsauvakuurin vuoksi. Salilla olen käynyt ahkerasti, ja tehnyt myös kotona vatsoja, ehkä läski pakenee kauhuissaan vyötäröltä sinne missä se saa rauhassa olla, eli persuksiin. Ja mensut on tulossa.
Tänään salilla puolitoista tuntia. Suhteessa ruokaan tulen näköjään kärttyisäksi, kun syön vähemmän. Tänään salilta könkkäsin kotiin suihkuun, mies oli sillä aikaa lämmittänyt ruoan ja laittanut sen jo lautasellekin, joten jouduin kiirehtimään pukemistani, kun en halunnut ruokani liikaa jäähtyvän. Pöydässä kitisin kiltille miehelleni että tarttiko se ruoka nyt siihen valmiiksi sitten laittaa kylmenemään, kun sitten mä joudun henki kurkussa tuolla pukemaan... mistä mies tietysti kietaisi herneen nekkuun, enkä ihmettele, ihan turhaa marinaahan toi oli minulta. Yritän korjata asennettani.
Hauskaa tiukentumista kaikille!