Rintojen kanssa on ongelmia täälläkin, kirvelykohtauksia aina kun menee sisätiloista muutaman asteen pakkaseen, ei koskaan sisätiloissa. Muutaman minuutin kirvelee tosi kipeästi, ja sitten menee ohi. Toinen rintoihin liittyvä, ei niinkään ongelma mutta kyllä aika ihmeellinen juttu minusta, on ollut rintojen todella huomattava kasvu tässä raskauden aikana. Muu vaatekokoni ei ole muuttunut, (paitsi mahan kohdalta) mutta kuppikoko on muuttunut 75 B:stä 80 E:hen !!
Koko ajan on vaan saanut ostaa suurempaa ja suurempaa kokoa, eikä loppua näy. Sinänsä entiselle pienirintaiselle aika "jännää"..
Hiuksista, minä olen ihan hulluna pitkiin hiuksiin pikkupojilla sekä myös aikuisilla miehillä. Minun miehelläni on lapaluihin ulottuvat luonnonkiharat hiukset, jotka olivat lapsena kullanvaaleat, mutta tummuivat kullanvivahteisen vaaleanruskeiksi. Täytyy pitää sormet ja varpaat pystyssä että vauva perii miehen kutrit. Ja jos hän on poika, niinkuin jo kaksi eri ultraajaa on lupaillut, niin pitkä tukka hänelle saa mieluusti kasvaa. =)
Nikunakulle ja perheelle pikaista paranemista, ikäviä tuollaiset ärhäkät pöpöt jotka tarttuvat kaikkiin!
Supistukset ovat minulla juuri sellaisia niinkuin moni on niitä kuvaillut, eli vatsa menee kovaksi, ja samalla tuntuu voimakasta kramppaavaa ja kiristävää tunnetta. Kivuliaisuus vaihtelee, riippuu ihan rasituksen määrästä ja laadusta. Imurointi on kaikkein pahin, saa aikaan jo 10 min. jälkeen sitkeitä ja kivuliaita suppareita, samoin esim. lakanoiden vaihto.
Tukkoinen nenä on täälläkin, kolme viikkoa sitten alkoi flunssa joka kesti viikon, mutta jätti jälkeensä sitkeän nuhan. Olen tässä juuri harkinnut että pitäisiköhän mennä lääkäriin tarkistuttamaan olisiko poskiontelontulehdusta.
Vauvanvaatteista kyselisin kaikilta, että onko teillä niissä joitan lempimerkkejä tai -kauppoja, joiden valikoimista erityisesti tykkäätte? Itse esikoisen odottajana en ole niihin koskaan ennen tätä raskautta juurikaan perehtynyt, mutta sen mitä olen nyt niitä katsellut, niin suosikeikseni ovat nousseet ehdottomasti Lindexin sekä Tutan vauvanvaatteet. Muita en ole uusina ostanutkaan kuin noita, kaikki muut on kirppikseltä hankittuja. Laitan tähän kuvan tänään alerekistä löytämästäni Tutan huppariasusta johon ihastuin ikihyviksi, väri on ylivoimainen lempivärini. Body on kirppikseltä, ja siihen kuuluu myös housut, ihastuin kovasti noihin kummituksiin. =)