Täytyykin kysellä tuosta MAGNESIUMISTA apteekista tarkemmin, minä kun otan vaikka mitä eri vitamiineja, siinä onkin miettimistä että saa sopivan miksauksen aikaiseksi. B) Lääkäriltä tietty aina päivittelen noita vitamiineja mitä kannattaa syödä, esim. erilliset rautatabletit lisäsin lääkärin suosituksesta, kun oli hemppa pudonnut alle 120 tuossa viime verikokeessa. Lisäksi menee kalsiumtabletti, ja yksi raskaus-Multitabs päivässä.
ÄIPPÄPAKKAUKSESTA, tehtiin eilen miehen kanssa päätös että otetaan rahana. Sen verrran on jo tuota tavaraa, ja saadaan kavereilta sekä halvalla kirppikseltä, ettei pakkaukselle varmaankaan ole tarvetta.
Kamala tosiaan tuo BELGIAN PÄIVÄKOTISURMA! Missään ei voi nykyään enää olla varmasti turvassa, kun kaikenmaailman sekopäitä kuljeskelee vapaina.
SYLI TÄYNNÄ KULTAA, hyvää lomareissua!! Meidänkin piti lähteä vähän niinkuin talviloman viettoon tuonne Viroon tässä ensi sunnuntaina, mutta päätimme vähän lykätä lähtöä, ja tarkkailla minun vointiani, kun on ollut aika kivuliaitakin suppareita tässä lähiaikoina. Seuraava äippäpolikäynti on 4.2, jos lääkäri on sitä mieltä että kaikki on hyvin, niin lähdemme sen jälkeen.
VAUNUISTA, että meillähän on miehen hankkimat käytetyt Emmaljungat, jotka olen meinannut diskata, osin vaunukuumeeni takia, ja osin siksi kun muistin että ne on kauhean vanhat ja nukkavierut. Tänään sitten kävin katsomassa niitä, ne kun ovat säilössä tuolla muutaman kilsan päässä miehen autotallilla. Ja yllätyin iloisesti, nimittäin ne olivatkin uudemmat ja paremmat kuin muistin! kevytrunkoiset olivat, kätevät kasata, tukevat liikutella, ja lisäksi kauniin väriset, metsänvihreät joissa pieniä kukkia, ei liian tyttömäisiä kuitenkaan. Päätin sitten hyväksyä vaunut, kun tuntuivat käteenkin hyviltä. Ihan hyvä juttu. Jotenkin vaan alkoi tehdä mieli uusia, kun täältä niistä luin, ja katselin netistäkin ahkerasti toinen toistaan hienompia vaunuja.
PINNASÄNKYKIN miehen varastosta löytyi, sitä en ollut tätä päivää ennen nähnyt, mutta kelpuutin sen samantien, oli juuri sellainen mistä tykkään, eli pähkinän värinen, (tms. puun sävy) pohjan saa nostettua jne. Hoitopöytä pitäisi hankkia. Olen alustavasti huutonetistä katsellut, varmaan aika lähellä sängyn kanssa samaa sävyä olisi paras, ja laatikoitakin siinä pitäisi olla mielellään useampi. Eiköhän sekin käytettynä jostain tule hankittua.
Suzyanne 25+2