Jasmin84 Harmi jos Tutta-vaatteiden laatu on huonontunut! Hinnaltaan ainakin ilman aleja ovat sen verran arvokaita, että voisi kuvitella laadunkin olevan hyvä. Mutta eihän se niin aina mene. :/ Missä niitä name it- vaatteita myydään?
nasu22 Minulle on tullut painoa 7 kiloa, ja sf-mitta oli viime viikolla neuvolassa 22, molemmat menevät ihan keskikäyrällä. Mutta vaikka sf-mitta ja painonnousu on ihan normaalia, ei ainakaan normaalia pienempää, niin siltikin minunkin vatsani kokoa taivastellaan hirmu pieneksi! Eilen kävin työkavereita moikkaamassa, niin kaikki olivat että ei voi olla totta, että muka olen kohta viikolla 26, kun vatsa on niin pieni! Minusta se kyllä ei ole ollenkaan pieni!! B)
Minulle on närästyksen lisäksi tullut kamala refluksioire! Eli vatsalaukun sisältö virtaa takaisin ruokatorveen, ja sieltä joskus suuhun ja jopa henkeen. Viikon sisällä 3 kertaa olen herännyt siihen kun ykää menee henkeen. :x Viikon päästä äippäpoli, pakko saada jotain lääkettä, tai kohta ei uskalla nukkua kuin seisaaltaan! |O
Mantelinkukalle tervetuloa joukkoon!
Äitiysloman aion aloittaa 30 päivää ennen. Sairaslomallahan tosin olen siihen asti, mutta pomon kanssa järkeilimme, että koska talo maksaa palkan melkein koko saikku-ajalta, ei kandee aloittaa 50 päivää ennen. En muista kuinka pitkältä ajalta meillä talo maksaa saikulla palkkaa, mutta ei siinä kelan rahoille jäänyt kuin ihan muutamia päiviä onneksi.
Mulla on ollut ihan outoa väsymystä nyt toista päivää putkeen. Olo on yhtä poikki kuin 38 kuumeessa, muttei kuumetta kuitenkaan ole. Voimat vaan ihan poissa. Olenkin vaan maannut nyt, ja se hyvä puoli siinä on, ettei ainakaan ole kertaakaan supistanut. Liikkuessahan mulla alkaa tosi nopeasti supistella aika kipeästi. Laiskottelu onkin toisaalta ihan kivaa. =)
Kissinminttu mulla esikoisen odottajana ihan samat pohdinnat vauvan pukemisesta. Jos vaavi pysyy mahassa sinne toukokuun kuudenteen, tai sitten tulee vähän aiemmin, niin ajattelin niitä edellisen sivun vaatteita, eli alle se kummitusbody ja siihen kuuluvat ohuehkot housut, sitten tuo froteinen puku päälle, ja sen päälle vielä jonkinlainen välikausi-ulkopuku. Riippuu tietty säästä, jos ei nyt mitään 15-20 asteista tuolloin ole, niin nuo varmaan olisivat aika kohdallaan. Vai mitä kokeneemmat sanoo?
Vielä yksi ällöjuttu tähän loppuun. Joskushan olen ehkä kirjoittanut meidän kerroksen hullusta sekakäyttäjästä, joka keksii milloin mitäkin kamalaa täällä. Mm. aiheuttanut tulipalon, heitellyt pulloja parvekkeelta, rikkonut monta kertaa alaoven lasin, ja lyönyt hississä yhtä vanhempaa rouvaa päähän. No, oli eilen sitten kuskannut ämpärissä p...kaa, ja kaatanut sen roskakuiluun!! Haiseva vana kulki hänen oveltaan noin 10 metrin matkan (pitkä käytävä ) roskakuilulle, ja tavaraa oli lattia ja seinät täynnä. Meidän asunto on vielä kuilua vastapäätä, oli asunnossammekin mukava tuoksu.. :x Onneksi siivousryhmä tuli aika pian. Taloyhtiö on ihan kädetön, isännöitsijän mukaan tyyppiä ei saa muka häädettyä, kun hän omistaa asuntonsa. Ovatkohan edes antaneet kirjallisia varotuksia!! Eilen aamulla kun menin hissiin, hän tuli samaan hissiin ihan viime tipassa, niin etten enää päässyt pois, yleensä vältän menemästä hänen kanssaan samaan hissiin. Hän tuijotti minua koko hissimatkan alas, ja koko ajan pelkäsin että hän lyö, niinkuin kuukausi sitten naapurin rouvaa löi. Pelotti ihan tautisesti. :xmas: No, asuntoilmoituksemme ilmestyy huomenna, toivottavasti pääsemme pian pois täältä!!
Oho, tulipa taas juttua, toivottavasti kukaan ei nukahtanut. B)
Suzyanne 26+0 POKS!!