Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

Onkohan mosmofirma menny "konkkaan" heh kun sivut kiinni vain asiakaspalvelu pelaa enää. Muutaman päivän luki muka että tulossa pian niitä yhdistelmiä. Kauan tuo paikka on ollut edes olemassa vai tais olla samaa tervekauppaa?
Onneksi ei tullut tilattua mitään lieköhän 2.v takuut voimassa?
 
Siivoiusinto löysi tännekin. Imuroin ja moppasin ja siivosin kylppärin. Mies on kyllä ihan nätisti hoitanut imuroinnin viime iakoina, mutta totta puhuen minun jälkeni on ehkä vähän tarkempaa :) Mutta tärkeintä on tietysti, että pahimmat roskat ja pölyt saadaan pois. Peitot on tuulettumassa ulkona ja kohta vaihadn vielä lakanat. Ihanaa mennä saunan jälkeen puhtaisiin lakanoihin. Minä hullu, kun vielä silitän ne nautinnon maksimoimiseksi ... Rinnat kyllä falskaa öihin siihen malliin, että lakanat on jo aamulla likaiset. :eek:

G:
Tammikuun lopussa ollaan oltu naimisissa kaksi vuotta ja yhdessä ollaan oltu reilut kuusi vuotta.

Nyt ruokaa. Hyvää viikonloppua!

PilkkuPantteri ja Jyvänen 23+3
 
Sompio: Mä voin lämmöllä suositella Vammalan sairaalaan synnytyssairaalaksi. 2 lasta synnyttäny kätilöopistolla ja VAS se se on kuin yö ja päivä. Kyllä sitä uskomattoman hyvin jaksoi ku kätilöt stemppasi tosi paljon ja ihan mieletöttämän positiivista palautetta antoi kokoajan synnyksessä. Itseä esim. nauratti kommentit voi kun sä olet tosi hyvässä kunnossa ja notkea ku mikä,kun niin hyvin menet edes takaisin siihen synnytyssängylle. Mutta ihaninta oli se kehuminen kuinka hyvin ja hienosti mä kestän sen kivun.(Ilman kivunlievitystä menty) Ja kuten kirjotin jo aikasemminki,että viime synnytyksessä mulla meinas mennä usko ja olin valmis luovuttamaan,niin sillo kätilö stempaps mut siihen juttuun mukaan.
Perhekerhossa olen kuullu kun monet ovat kertoneet kuinka heidän Tampereella asuvat ystävänsä haluavat tulla Vammalaan synnyttämään.
pitäiskö sun soittaa sinne VAS/SAS:in äippäpolille ja kysellä. Me kun muutetiin tänne ja odotin kolmatta (toista yhteistä) niin en uudelleen synnyttäjänä päässy minnekkään tutustumis käynnille tms. Mutta yhden äippäpolin yhteydessä me käytiin mun pyynnöstä tutustumassa synnytyssaliin.Vai olikohan se niin,että mä soitin ja sovittiin puhelimessa aika pelkästään sitä esittelyä varten.


 
Hei vaan taas!
Nyt aluksi omaa napaa (oon oppinut jo tätä slangia :LOL: ) Eilen oli neuvola. Kaikki oli hyvin, hemppakin huiteli 145, enkä ole rautalääkkeitä syönyt. No on ollut lähtökin reilu 160.

Ja sitten mulle on tullut vauvakuume :heart: Luitte ihan oikein. Odotus oli suurimmaksi osaksi järkipäätös ja vasta nyt on tullut aivan kauhee vauvakuume. Yhtäkkiä oon ruvennut odottamaan, että voi, kun olis jo se toukokuu ja saisin sen ihanan pienen nyytin hoitaakseni. Tänään ostin ensimmäiset 56cm vaatteet h&m:ltä ja käytin sen paljon puhutun kupongin. Vaunujakin käytiin katsomas. Kehitystä on tapahtunut muutamas vuodes sillä saralla. Mutta on ne uudet emmaljungat törkeen kalliita. Mies meinas lentää selälleen.

G: Avioliittoa takana 12 vuotta, yhdessä pari vuotta kauemmin. ja yhä oon niin :heart:

Voikaahan hyvin

toivottelee vauvakuumeen valtaama Alhambra+Napero rv 22+4

 
NaraJännityksellä joo odotan kun meidän Mosmojen pitäisi tänään saamieni tietojen mukaan tulla alkuviikosta.

GYhdessä reilu 10 vuotta ja naimisiin mentiin viime toukokuussa.

Täälläkin etsitään kadonnutta siivousintoa... Mammajumppaan kyllä sain itteni eilen :D

Humu & Rinsessa 21+3
 
alhambra: Ihana tuo juttu mitä kirjoitit, että sulle on tullut vauvakuume nyt :D :heart:
Mä oon aina ajatellut, että on varmaan myös sen takia tuo odotusaika 9kk, että ehtii henkisestikin valmistautua siihen että kohta on uusi ihminen kodissa :heart:

Emmaljungia voin omasta puolesta suositella lämpimästi. Totta että ne on aika kalliita, mutta kyllä ne ainakin meillä on koettu hintansa väärtiksi. Ovat olleet niin kestävät ja haluttiin sellaiset vaunut mitkä kestäisi usemmallakin lapsella. Lisäksi niissä on se hyvä puoli, että jälleenmyyntiarvo on ihan hyvä, jos niistä eroon haluaa. Ja varaosiakin varmaan saa ihan eri tavalla verrattuna joihinkin merkkeihin mitä ei välttämättä muutaman vuoden päästä olekaan markkinoilla enää ollenkaan.

Niitten hinnat on tainnu vielä nousta, silloin kun ostettiin esikoiselle Duo Edge yhdistelmät vuonna 2007 niin niiden ovh oli 795?.
 
joo mä en tajuu... eiks muka suomen kokosessa maassa mikään muu vaunu oo "hyvä" kun emmaljunga tai brio... :eek: kyllä mä uskon että muutkin vaunut on ihan hyviä. En halua noita kumpiakaan JUST sen takia kun ärsyttää toi kahen merkin monopoliasema. :kieh:

hehe... :LOL: hormoonikiukkua. :D
 
Mulla jäi unohtumaan aiemmin

Yöjuoksut: Mä en öisin juokse, mutta herään monta kertaa yössä vaihtamaan asentoa. Pissalla ei ole tarvinut aikoihin käydä öisin, kun kohtu on noussut ylös... ja lutistaa virtsarakon sijaan vatsalaukun... ja aiheuttaa närästystä. Mitkä ruoka-aineet teillä närästää (kellä närästää), välttelettekö niitä ja miten hoidatte närästystä? Mulla aiheuttaa ruisleipä ja maitotuotteet eniten. Mielellään en niitä kuitenkaan kokonaan jättäisi ruokavaliosta ja näin ollen kärsin. Ostin kyllä apteekista lääkkeet, mutta ei nekään oikein auta. Auttaa pahimpaan polttoon, mutta jos noita edellämainittuja tuotteita olen syönyt, niin kurja olo on silti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja alhambra:
Classic malli oli muistaakseni tuon 795 ja olikohan sport malli vielä satkun lisää. Mut kyl varmaan emmaljungaan päädyn. Tilava, lämmin koppa talvinukuttamiseen...
Meillä on se runko, jossa heittoaisa, olikohan juuri se sport nimeltään. Oli silloinkin jotain 50-100? kalliimpi kuin se toinen runkovaihtoehto.

Oli muutes yksi tärkeä valintaperuste tuo just meilläkin, että pitää olla tilava kova koppa joka on talvella lämmin ja kesällä ei liian kuuma. Ei tietenkään kaikkia maailman vaunumerkkejä käyty läpi, mutta niistä mitä katsottiin niin kyllä niissä Emmaljungissa oli tilavimmasta päästä se koppa. Ihastuttiin siihen "ilmastointi"-ominaisuuteen, kun kesällä sai ne tuuletusaukot auki ja talvella sitten taas pohja on lämpöä varaava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
joo mä en tajuu... eiks muka suomen kokosessa maassa mikään muu vaunu oo "hyvä" kun emmaljunga tai brio... :eek: kyllä mä uskon että muutkin vaunut on ihan hyviä. En halua noita kumpiakaan JUST sen takia kun ärsyttää toi kahen merkin monopoliasema. :kieh:

hehe... :LOL: hormoonikiukkua. :D
Anteeksi jos jotenkin loukkasin :ashamed: :ashamed: En tietenkään tarkoita etteikö mitkään muut vaunut olis hyviä, mutta meillä ne Emmaljungat on olleet toimivat ja niihin on oltu 100% tyytyväisiä. Niin paljon vaikuttaa se, mitä niiltä vaunuilta haluaa ja millaiseen käyttöön tulevat sekä millaisessa maastossa niillä ajetaan. Eli se mikä on toiselle hyvä voi olla toiselle jotain ihan muuta.
Meillä ajatuksena oli, että vauva mahtuu nukkumaan vaunuissa päiväunet ulkona mahdollisimman pitkään ja niillä täytyy päästä liikkumaan myös sorateillä ja lumessa. Jos asuttais kaupungissa eikä nukutettais lasta ulkona niin oltaisiin varmasti valittu jotkut pienemmät ja kevyemmät.

Tuli muutes mieleen että ainakin Ora mainostaa että heidän vaunut on suunniteltu Suomen oloihin.

Täytyy kyllä myöntää, että sekin vähän vaikutti loppuvertailussa, että mistä merkeistä oli kuullut tutuilta hyviä kokemuksia. Joku sellainen merkki (esim. Carena) joista oli useammalla tuttavaperheellä huonoja kokemuksia, tietty pisti helpommin arveluttamaan kun omia vaunuja katseltiin.
 
Gallupeista Pirkanmaan tapaaminen olisi tosi JEES !!!

Miehen kanssa oltu kimpassa kohta 10 vuotta ja niistä naimisissa 4. Esikoinen kohta 2-vee.
Rattaiksi hommattii Phil & Tedin tuplat. Ei välttämättä parhaat talvisiin keleihin, mutta ehkä kevät vauvalle ihan hyvät... tuplat siis tosiaan tulee tarpeeseen. Esikoinen ei oo kovin reipas kävelijä (lue: haahu ihmettelijä :LOL: ) ja seisomalaudalle aivan liian villi...
 
Ihanaa viikonloppua kaikille ja vähemmän kolotuksia.

Tässäpä vastauksia muutamaan galluppiin:

Isyyspakkauksesta: mä en sellaista väsää, vaikka esikoinen onkin tulossa. Luulen, ettei mieheni oikein osaisi arvostaa sitä. Ja mä en henk. koht. pidä mistään daddy's girl -paidoista. Enkä kyllä vastaavista lapsillekaan (Mummy's boy) jne. Ja ne muut yleiset jutut menis ehkä vähän miehen huumorintajun yli.

Yöjuoksut: Käyn ehkä kerran yöllä vessassa, olen yrittänyt tarkkailla illalla juomisia, ettei ainakaan sen takia tarvis mennä. Tosin monesti vaan herään yöllä ja sit tulee samalla käytyä vessassa. Ongelma on ehkä enemminkin päiväjuoksut. Käyn vessassa ennen ulos menoa ja heti sata metriä käveltyä tuntuu, että sinne vessaan voisi taas mennä.

yhdessäolosta: Me ollaan oltu yhdessä nyt seitsemättä vuotta ja siitä naimisissa reilu pari vuotta.

ja nyt ulos, ilma näyttää kivalta!
 
Huomenta!

Heräilin jo aikaa sitten kahvinkeittoon, menin niin aikasin nukkumaan että uni ei oikein riittänyt tämän pidemmälle... Noh, taitaa se parin tunnin päästä taas maittaa!

Eilinen vei jotenkin kaikki voimat, lähdettiin miehen kanssa Tampereelle kirpparikierrokselle ja tarkotus oli käydä siellä lastentarvikekirpparilla mistä täälläkin ootte puhuneet... enhän mä muistanut että se on tammikuun kiinni!! :headwall: :headwall:
kierrettiin sitten muutamia muita paikkoja mutta ei kyllä löytynyt mitään vauvatamineita. Lohduteltiin sitten itseämme ostamalla ihan uutta vaatetta kaupasta :D
Ootteko tietosia muuten että KappAhl myy nyt alessa olleita tuotteitaan vielä puolitettuun hintaan? Siis että alennetusta hinnasta vielä puolet pois?
Meillä meinasi päät seota kun sattumalta mentiin käymään kierteleen ja sitten tarttuikin mukaan 1-2 e vauvanvaattteita! Saatiin ihana ja muhkea toppapuku vaaville ensi talveksi alle kympillä kun oikea hinta olisi ollut yli 40e. Viimenen oli ja minä sen nappasin!! :p
Myös mies sai pari kivaa neuletta naurettavaan hintaan, mutta nuo vauvanvaatteet oli kyllä huippu! Kannattaa siis käydä jos vielä jotain löytyy, meillä ainakin vaatevarasto (taas) paisui entisestään. =)
Kotiin tultua tuolta viiden tunnin reissulta oli jo voimat poissa ja kun tiskit odotti koneessa ja pyykit pesua ja puhtaat viikkaamista niin minulta keitti jotenkin yli. Mies oli jättänyt oluttölkin olohuoneen pöydälle ja se sitten sai minut lopullisesti kyyneliin. Vollotin miehen kainalossa hetken aikaa ja menin sitten lepäämään. Ei siitä mitään tullut, mä en osaa rauhoittua jos on liikaa jokin asia rempallaan. Joten yhdessä sitten vietiin päätökseen pyykkirumba ja keittiön siistiminen. Ja sitten vaivuinkin vaivatta uneen enkä herännyt edes pissalle ennen viittä!
Nyt uudella energialla.

Kiva kun alhambra on löytänyt odotuksen onnen! Kyllähän se auttaa kestämään raskausvaivojakin paremmin kun on jonkinnäköiset fiilikset vauvamahastaan!

Kimpassa ollaan miehen kanssa oltu reippaat kolme vuotta joista kaksi kihloissa. Mulla oli vaatimuksena että vähintään vuosi pitää olla seurustelua takana ennen kuin kihlausta voi ajatella. No tasan vuosi siinä sitten meni ja sit kihloihin! :saint:
Maistraatissa ajateltiin käydä ja pienet juhlat juhlia ennen vauvan syntymää, mutta nyt kun näinkin "pitkällä" jo ollaan niin olo on vähän sellainen ettei inspiraatiota isompiin tapahtumiin ole vaan otetaan nyt ensin kaikessa rauhassa vauva vastaan.

Isyyspakkauksen idea ei oikein mulle ole koskaan avautunut ja mieskin eilen kysyi kun otis sen puheeksi että Mikä ihme se sellainen pakkaus on?? Sitten kun selitin niin esitti jatkokysymyksen että saako hän koota sellaisen itse itselleen! :D (melkein arvaan mitä se pakkaus silloin sisältäisi!)

Pirkanmaan mammojen tapaamiselle annan kyllä täyden tuen, kukahan meistä olisi halukas ryhtymään pääorganisaattoriksi? Olis mielenkiintoista tavata vaikka sekä ennen että sitten lopputulosten kera! :heart:

Oli tullut tänne taas nin paljon juttua ettei muista puoliakaan mitä piti kommentoida :ashamed:
Ehkä mennään nyt näillä!

Ai niin Mokka76 sinulle piti toivottaa voimia uusperheen arkeen. Itsellä siitä ei mitään kokemuksia mutta lukenut kyllä olen asiasta niin paljon että tiedän miten kinkkisiä ongelmia voi tulla eteen. Kärsivällisyyttä ja keskustelutaitoa se vaatii. Ja pidä toki lapsesi puolta mutta sellaisella keinolla että miehesi tarkoituksesi ymmärtää. Tsemppiä!

Jasmin ja Herra aarre 25+0! (25+3) :heart:


Ps. Nyt vauva koheltaa masussa jo niin hurjana että mieskin ei voi sitä olla tuntematta!
 
Hei tärkein unohtu! Nimittäin Pinnasängyn aluslakanan mitat! Kuka tietää niistä? Ajattelin pyytää anoppia ompelemaan ( :ashamed: ) kun mulla on ylimääräistä finnlaysonin HipHop-kangasta niin muutaman lakanan pinnasänkyyn mutta tarttis tietää mitat?
 
Mulla on ollut kaiken merkkisiä vaunuja ja hyvin ovat kestäneet vielä ovat matkanneet toiselle puolelle maailmaa jatkamaan eloaan. Emmaljungat ei jostain syystä miellytä mua en vaan tykkää niiden ulkoasusta. Itseasiassa täällä on kaikilla somaleilla emmaljungat että jos se on jollein joku elitistimerkki :p vitsi vitsi.. mitähän muuten tarkoittaa Suomen oloihin tehdyt vaunut onko ne niin Etelä-Suomen vai pohjosemman... :D nykysin kun etelässä on lunta about 2pvä vuodessa ja vettä tulee kuin englannissa konsanaan niin :p ja lapissa paukkuu pakkanen ;) nauratti muuten eilen ku katso meille tuli vauva ohjelmaa kun se äitee pisti kevät säällä vauvalle kaikki talosta löytyvät peitot oliko niitä nyt 5 :LOL: ei tullut kylmä ei. :whistle:

vessassa käyn kerran pari ja olen ottanut vau-kirjan ohjenuoran onkeeni, että en kulje koskaan vesihanan ohi juomatta. :D
Nyt huomaa että olo on kohentunut olihan mulla hemppakin 103 ja nyt vedän rautaa ..
mitähän sitä tänään tekis?

niin Humu eiköhän ne vaunut tule onhan niissä kuluttajasuoja mitä lie firmalle sattunut kun sivunsa sulkivat.
 
jasmin84: Kiva että teitte kivoja löytöjä alesta :) KappAhlissa en ole nyt vähään aikaan käynyt kun lähimpään on matkaa 60km, mutta viimeksi Lindexillä oli myös puoleen hintaan kivoja vaatteita vauvalle. Kirppiksellä niistä retro-kuvioisista bodyista esim. 4? pyynti, sit menin Lindexiin ja samat vaatteet 2,5-4? uutena :whistle:

Pinnasänkyjähän on vähän eri kokoisia. Meillä patjakoko on 120cm x 60cm. Mä ompelin esikoista odottaessa itse lakanoita siihen ja taisin jättää jonkun 15cm joka reunaan kääntövaraa eli olisko ne jotain 150cm x 90cm tai vähän riippuu millaisia paloja mun kankaat oli. Mutta varmasti pienemmälläkin kääntövaralla pärjää.

Nara: Tuollein lukee Vauvattaren nettisivuilla Oran vaunuista:

"Jovi air on suunniteltu väritykseltään ja käytettävyydeltään suomalaiseen makuun - Mukana laaja vakiovarustus; integroitu hyttyssuoja(katso kuva), pumppu ja varasisäkumi, jalkapeite, rengassuojat ja kova kantokoppa, jossa kantolenkit.

Jovi Air vaunut ovat tehty kestämään Suomen kovat kelit ja talven pakkaset - paksut mukavan tuntuiset sileäpintaiset kankaat, lämmin jalkapeite ja vahva pulverimaalattu runko tekevät näistä ykkösvalinnan yhdistelmävaunuiksi, jotka kestävät oikeasti käyttöä.

Ora Jovi Air yhdistelmävaunujen suunnittelussa ja toteutuksessa on panostettu kestävyyteen, käytettävyyteen ja ne on tehty meille tänne pohjolan vaihtelevaan maastoon ja vaihtelevaan ilmastoon."
 
nikunaku Kiitos kommentista. Tajusin sen vasta tässä joku viikko sitten, että eihän mun tosiaan pakko ole mennä Taysiin vaan voin valita. Eilen neuvolan täti sanoi puhelimessa, että vaikka menisin Vammalaan tutustumaan ja pelkopolille, niin jos tarviikin mennä Taysiin, niin ne näkyy ne tiedot siellä. Siis kun ilmeisesti riskisynnytykset on aina Taysissa. Mutta tänne neuvolaan ei ole tullut vielä mitään ohjeita Taysin lopetetuista tutustumiskäynneistä eikä siitä, että jatkuuko Vammalassa. Lupasi selvittää siihen kun menen seuraavan kerran neuvolaan parin viikon päästä. En asu Tampereella vaan tässä lähikunnissa.

alhambra Me ostettiin pari viikkoa sitten Emmaljungat, jotka oli viime vuoden mallia ja -30 %. Eli säästettiin n. 270 e. Malli on duo edge. Meilläkin taitaa olla sillä kalliimmalla rungolla. Heittoaisa jokatapauksessa löytyy. Meillä just samantyylinen käyttö kuin Siksakkialla. Oran vaunuja me ensin meinattiin, mutta alennetut hinnat oli suurin piirtein samat, niin otettiin Emmaljunga.

piina Mulla satunnaisesti ollut närästystä muistaakseni 3 kertaa. En osaa vielä sanoa, mikä sen aiheuttaa. Ensin kokeilin Multitabsin närästyslääkettä, mutta ei oikein auttanut. Paremmin auttoi Gavicom-merkkinen.

jasmin Kiitos vinkistä. Meillä lähdetään kohta KappAhliin :heart:

Galluppiin jo vastasinkin, että naimisissa ollaan oltu reilu 3 vuotta. Meillä on vaan juhlat vielä pitämättä :whistle: Meidät on kyllä pappi vihkinyt, mutta oltiin tunturissa vain kahden todistajan läsnäollessa. Piti vielä juhlat järjestää, mutta ei olla saatu aikaiseksi...

Nara Kai se suomen olot tarkoittaa esim. pakkasen kestävyyttä ja kosteutta. Ainakin jossain saksalaisissa vaunuissa oli sadesuoja jotain kovaa muovia, joka suomen pakkasissa varmaan murtuu. Ja lunta/vettä ja räntää tulee niin, että kankaan tarvii olla kosteutta kestävää, että ei heti homehdu. Ja samoissa saksalaisissa vaunuissa katseltiin esim. heittoaisan kiinnitystä, että ne pienet muovilärpäkkeet saattaa pakkasessa murtua.

*muoks* Siksakkia olikin löytänyt hyvät perustelut Oran sivuilta pohjoisen oloista. Emmaljungahan on ruotsalainen, että aika lailla samoja olosuhteita sielläkin sääoloissa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mulla jäi unohtumaan aiemmin

Yöjuoksut: Mä en öisin juokse, mutta herään monta kertaa yössä vaihtamaan asentoa. Pissalla ei ole tarvinut aikoihin käydä öisin, kun kohtu on noussut ylös... ja lutistaa virtsarakon sijaan vatsalaukun... ja aiheuttaa närästystä. Mitkä ruoka-aineet teillä närästää (kellä närästää), välttelettekö niitä ja miten hoidatte närästystä? Mulla aiheuttaa ruisleipä ja maitotuotteet eniten. Mielellään en niitä kuitenkaan kokonaan jättäisi ruokavaliosta ja näin ollen kärsin. Ostin kyllä apteekista lääkkeet, mutta ei nekään oikein auta. Auttaa pahimpaan polttoon, mutta jos noita edellämainittuja tuotteita olen syönyt, niin kurja olo on silti :(
Mäkään en juokse yöllä vessaan ellen joudu nousemaan esikoisen takia ylös sängystä. Mutta närästys. Ah. On niin ihanaa kun ei vois oikein mitään syödä kun alkaa polttelemaan. :kieh: Rennietä napsin aina välillä ja joskus auttaa joskus ei. Pahimmat syötävät on varmaan just maitotuotteet ja hapanleivät ja sipuli. Eli kaikkea mitä mäkin päivittäin syön. :D

Nyt palaan sohvalle lukemaan kun poikakin meni päiväunille ulos. :p

Jonz&Tessu

 
Täällä yritetään tulla kipeäksi. Kurkku on tosi kipeä, ollut jo muutaman päivän ja lämpöäkin on. No, aika hyvinhän tässä on saanut terveenä ollakin.

Yhdessä olosta. 8,5vuotta ollaan oltu yhdessä ja puolet siitä kihloissa. Kun esikoinen syntyi oltiin oltu yhessä 7,5v. Naimisiin menosta ollaan puhuttu, tai siis mies lähinnä! :D Mutta kun itse haluaisin sitten kauniit häät, joten rahaa tässä pitänee vielä pitkä tovi säästellä ennenkuin se on mahdollista. Minulla kun on periaate, että kun vain kerran mennään naimisiin, niin sitten häät kyllä pitää olla mieluiset! =)

Itselleni on tullut joku kauhea syömisen pelko... :eek: Yritän vältellä todenteolla kaikkia herkkuja, ja jo vaaleaa leipääkin... Tosin yritän kyllä syödä mahd. moni puolisesti, mutta... Pelkoni pohjalla on, että vauva kasvaa esikoista suuremmaksi ja joudun sektioon. Ja niin naivilta kun se kuulostaakin, niin se olisi pahin pelko mitä voi olla... :ashamed:
Esikoinen siis oli näille lantioille kuulemma aika lailla maksimi kokoinen vauva, mikä mahtuu tulemaan. (syntyi rv.38+6 ja oli 3180g, 50,5cm...) Ja esikoisen kohdalla oli vielä se rd, eikä typy ollut tuon suurempi, joten tuskin nytkään ilman sokeri ongelmia tulee paljoa suurempaa vauvaa, mutta silti jo kammottaa... Mies yrittää minua rauhoitella, mutta aika lailla turhaan...
Tulipas TAAS omaa napaa.. olen pahoillani...

Ihanan raikasta pakkaspäivää kaikille!! :wave:

nasu ja nipsu 24+2
 
Taas lahopää!!! :whistle:

Piti kysyä, että miten teidän lantionpohjanlihakset jakselee?? :D
Lähinnä kärsiikö joku muukin niin ihanasta vaivasta kun virtsankarkailusta!? Itselläni muuten menee ihan ok, mutta aivastaminen on ihan kauheaa.. Vaikka aivastaisi jalat ristissä, niin ei auta... Tosi inhottavaa, kun on vaikka kyläilemässä tai kaupassa... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu21:
Taas lahopää!!! :whistle:

Piti kysyä, että miten teidän lantionpohjanlihakset jakselee?? :D
Lähinnä kärsiikö joku muukin niin ihanasta vaivasta kun virtsankarkailusta!?
Tästä mun on kans pitänyt kysyä mut aina unohtunut! :D Mä en virtsankarkailusta ainakaan vielä tiedä, oon tehnyt niitä vau'kirjan ohjeistamia lantionpohjalihasharjotuksia aina sillon tällön kun muistan. Siinä kun opastetaan testaamaan niiden 'vahvuutta' pissallakäynnin yhteydessä, täytyy sanoa, että tekee se alkuun aika vaikeeta pidättää kesken kaiken. :LOL:
 

Yhteistyössä