Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

Nara Ei mekään kaikille olla kerrottu. Muut sukulaiset ei tiedä kuin sisarukset ja vanhemmat. Eikä ole vissiin juttukaan levinnyt, koska nähtiin mun täti tässä vähän aikaa sitten ja ei ainakaan onnitellut :D

Meilläkin se 4D tuli mietintään nyt, kun mies ei päässyt sinne rakenneultraan. Tahtoisi niin kovasti nähdä nupun. Ja itsekin tietenkin, mutta vain itseni takia en raaskisi sellaista summaa maksaa.
 
Mokka76: Uusioperheenä mekin asutaan. Miehellä ei ole lapsia ja ikää40v. Muutaman "hauskan" kommentin sanonut lasten kans olosta ;) Sanoinkin sille ettei kannata kauheesti etukäteen suunnitella kuinka ollaan ja tehdään.
Toisinaan lapset kukkuu eikä tahdo nukkua. Toivotaan, että tilanne rauhoittuu pian.
Tiedän tuon tunteen ku yrittää selittää miksi lapset tekee jos jotain :| Mulla poika 7v(pian täyttää) ja tyttö 9v.

Täällä kovasti illalla potkittiin, masun nahka vain poukkoili =)

Onko täällä muita jotka aikovat naimisiin ennen vauvan syntymää? Me sovittiin päivä ja voi, että ku mua jännittää. Sukunimen vaihtoa olen miettinyt josko pitäis omansa, tuttu ja turvallinen ;)

22+2 "Kunto ja Sievi"
 
Sompio, oon lueskellu, että aika moni Tamperelainen on ajanut Hämeenlinnaan 4D-ultraan, siellä se maksaa kai kans jonku 135e ja dvd sisältyy hintaan. Erotus on aika iso Tampereen hintaan verrattuna, että jää silti halvemmaksi vaikka bensakuluja tuleekin.

Mä en oo huomannu, että vauva liikkuisi yöllä juurikaan, tai sitten vaan nukun niin sikeästi. Vilkkaimmillaan se on kun käyn illalla maate ja sitten taas aamusella.

Isyyspakkausta en oo koskaan tehny, eikä oo nytkään tarkotus.

Mitähän vielä piti kirjottaa...ei nyt muista. Kirjottelen myöhemmin lisää sitten, tänään on se neuvolakin niin tuun laittelee kuulumisia sieltä.

villahousu & Sulo 23+1
 
Nara miten sä oot niin pitkään malttanut olla kertomatta!? :eek: :D Mä paljastin kaikille heti kun tuli plussa testiin... :LOL:

vauva liikkuu päivisin, iltaisin ja aamuisin. öisin se on ihan hissukseen... en oo ainakaan huomannu että liikkuis. se on jo monena aamuna herättäny mut siinä 7 aikaan tiukalla potkusarjalla ja hassuntuntuisella möyrinnällä... :heart:

Eemelin äiti meillä oli tarkoitus olla häät kesällä mutta pätettiin siirtää niitä vuodella. Koska mä haluan sitten nauttia omista häistäni kunnolla!! Ei sitä pysty nauttimaan samalla tavalla jos on parikuukautinen vauva! :)

(.) siivousintoa etsiskelen... eihän oo näkyny siellä päin? Jos on siellä niin sanokaa että olis jo aika tulla tännepäin! :D

EM ja Dodoliina 23+3 :heart:
 
villahousu Juu, googletin kanssa ja huomasin, että jotkut käyvät Hämeenlinnassa. Soitinkin sinne ja sanottiin hintahaarukaksi 130-150 e sisältäen dvd:n. Siellä ajat menevät vain niin huonosti noiden työaikojen kanssa, että ei oikein ehditä sinne. Pitäisi taas olla töistä pois ja se kun ei oikein onnistunut viimeksikään, niin saatikka nyt "ylimääräiseen" ultraan. Kun viimeinen aika oli siellä klo 17.30. Ei oikein ehditä, kun menee kuitenkin matkaankin aikaa.

Täytyisi löytää paikka, missä tehdään viikonloppuisin tai ihan iltaan asti. Ja illoistakin käy vain keskiviikko...
 
EM Ei näy sun siivousintoa täällä ja ei ole omaakaan näkynyt. Tunti olisi aikaa ennen töihin lähtöä ja edes se imurointi pitäisi saada aikaiseksi.
Menee nämä aamut lähinnä netissä roikkuen :ashamed: Sain sentäs jo puhtaat pyykit kaappiin :D
 
EM ; siksi en ole kertonut koska ihmiset on takuulla kauhuissaan tämä on kuitenkin jo 5. ja tässä on ollut kaikenlaista viimeisen vuoden sisään. Mies on kertonut omille sukulaisilleen (eivät asu suomessa) nekin oli vähän että eikö teillä ole jo tarpeeksi lapsia. Omat sukulaiset kuvittelee että olen vihdoin pääsemässä kotiäiti elämästä pois heheh..jotenkin ärsyttää että yhdestäkään raskaudesta ei ole voinut kertoa onnesta soikeana. Ekan tein liian nuorena toisen heti perään sekin oli varmaan virhe muiden mielestä sitten kolmas oli liikaa ja neljännestä puhumattakaan eli viidennestä ei sitten PUHUTAKKAAN!! :LOL:

niin naimisiin ei tarvitse mennä tänä vuonna tulee 15v täyteen frouvana.
=)
 
Nara aijaa... :D On se kumma kun mikään ei sukulaisille kelpaa... ja musta olis ainakin ihanaa et olis iso perhe ja iso suku. :) Mut voi olla että ei kovin isoa tuu. Siis mulla on tätejä ja enoja ja setiä iso liuta (14) mutta tulevalle lapselle ei kyllä tuu isoa sukua...

sompio mulla sentään on koko päivä aikaa... mut ei viittis koko päivää tuhlata menemään...
 
:wave:

Naraa ymmärrän hyvin, jos ei ole tehnyt mieli kertoa vauvasta. Meillä vaan sukulaisia asuu sen verran lähellä, että salailu ei kovin kauaa koskaan onnistu. Mun vanhemmat otti uutisen niin hienosti, että muu suku olkoon mitä mieltä tykkää. Miehen vanhemmat joutuivat vähän sulatteleen asiaa, mut eiköhän ne jo ole asian hyväksyneet, kun eivät oikein muutakaan voi. :whistle:

Eemelin äiti Me mentiin naimisiin, kun odotin esikoista. Naimisiin mentiin 9. kesäkuuta, tyttö syntyi heinäkuun puolessa välissä. :heart: Ihania muistoja kummastakin tapahtumasta. =)

Neuvolassa käyty aamulla.
Painoa oli tullut 193g/ viikko lisää.
Verenpaine 141/81.
Hb laskusuunnassa, nyt 114.
Kohdunpohjankorkeus 21. Sen mukaan vauvan arvioitu syntymäpaino tulee olemaan n. 4kg.
Sykkeet 140.

Seuraava neuvola helmikuussa, siellä vasta varataan lääkärineuvolaan aika, minkä pitäis olla rv 28 tienoilla.

stk ja minivitonen 21+3 :heart:
 
siivous intoa ei ole ainakaan täällä näkyny. Just hammasta purren jaksoin raivaa keittiön. Asitanpesukoneen tyhjennys ja sitte likaiset koneeseen. Pitäis mennä pesukonekin laittaa päälle ja varmaan vähän imuroida jne. Ei vaan jaksais,ku tätä siivottavaa on kokoajan.
Mies kävi eilen meidän ystävän,sinkku naisen kotona asentaa tietokonetta.Sanoi,että hänellä oli niin siistiä siellä,ihan tip top eikä missään mitään ylimääräistä.Ja tuli samaan aikaan sinne kotiin töistä joten ei voinu pika siivota. Niin helppohan se olis pitää pientä ykisötä kunnossa ku ei olis noita lapsia ja miestä joka sotkee. :D No kyllä mäkin oman osuuteni sotkusta järkkään...mutta mä olen ainut joka ne siivoaa ja korjaa jäljet. :whistle:

Meidän vauva on päivisin tosi hiljainen (kaikki muutkin ollu näin) sitten kun pääsen illalla sänkyyn nukkumaan vauva herää. Öisinkin vauva liikkuu paljon.Joskus herään siihen.Tai jos herään itse yöllä ni menee hetki ku vauva herää ja liikkuu.

Uusperheen kuviot ei ole helppoja. Meillä on onneks menny miehen kanssa hyvin,mutta mun ex on tehnyt elämästämme......( sisältää paljon kirosanoja)
Varmasti tilannetta auttaa yhteinen lapsi.Siis tuohon miehen suhtautumiseen puolison lapsiin. Jaksuja ja voimia kaikille. Muistakaa puhua suoraa ja paljon tunteista. :heart: ettei pääse kasvamaan pienistä ongelmista isoja.

Eilen juuri tajusin,että tämä on ensimmäinen vauvamme josta ei tarvitse mennä isyyden tunnustukseen. Viime elokuussa mentiin naimisiin ja vauva on häämatka tuliainen.

Kannattaa häät pitää kun vauva on vähän isompi. No mutta meillä kävi niin pöllösti että vaikka nuorin lapsi oli vajaa 1 v ni silti me päädyimme hoitamaan itse kaikki kolme lastamme. Jo kauhulla mietin miten ristiäiset saadaan sujumaan kun molempien vanhemmat on riidoissa.Ja tää kaikki P vaikuttaa jo nyt todella paljon mun suhtautumista appivanhempiin. Ehkä pidetään ristiäiset vaan kummien kanssa.

Kamalan pakkasen sitte pisti. Kääks ja tänään on pakko lähteä liikenteeseen.Lähteekö mun pommikaan liikkeelle.

Mut jatkamaan hommia ja sitä pesukonetta laittaa päälle.

NN rv 20+0 (Vihdoinkin!!!!)
 
Tein pikasiivouksen :D Keittiön pöydiltä kaikki ylimääräinen roju tänne tietokonehuoneeseen ja imurointi. Näyttää heti siistimmältä :D

Meilläkin tavallaan uusperhe, mutta miehen poika on jo 16-v ja asuu opiskelija-asunnossa tällä hetkellä. Sitä ennen asui äidillään, että meillä käy lomilla ja viikonloppuisin. Matkaakin sen verran, että max kerran kuukaudessa nähdään. Ja usein mennään koko porukka mummolle (miehen äidille) kun se on siinä sopivasti puolessamatkassa.

nikunaku Meillä on nyt kuitenkin siistimpää kuin mun sinkkuyksiössä aikanaan. Tulee kuitenkin useammin siivottua tätä kotia.
Harmi, että teillä on välit mennyt huonoksi :hug:
 
Kyllä se niin vaan on kun lapset lisääntyy niin kämppäkin sotkeentuu. Hyvä kun kattelee kuvia ajalta kun oli vielä kaks lasta olipas niin siisti kämppä heh nyt on semmonen kaaos että sissos voihan se olla että sillo vuosia sitten oli vaan enempi energiaa. Mä en todellakaan jaksa siivota siivoamasta päästyäänkin. Mun pitäs oikeesti mopata 5krt päivässä vaikka keittiön lattiat että se pysys siistinä jos oletetaan että lapset ois koko päivän kotona. Nyt olen urputtanut urakalla että sais edes sen keittiön olkkarin ja eteisen pysymään kuosissa. Omien huoneidensa ovet voivat sulkea..tosin nekin on nyt harvinaisen siistitö. Sitten nuo 3 kissaa .. se karvan määrä on hirveä. Imuri huutaa hoosiannaa harvase päivä. Mun pitää tietää mielellään viikko etukäteen jos tulee vieraita heh...kyllä mä monesti haaveilen että sitten joskus eläkkeellä :p mulla on siisti ja tip top koti heh ja varmaan tulee kaikki ne 20 lastenlasta panemaan senkin uuteen uskoon :LOL: Kyllähän noita lapsia hoitas vaikka 10 jossei tarvis siivota päivästä toiseen samoja sotkuja. Sitten viitsi edes ostaa mitään uutta kotiin kun kummasti meillä tuntuu kaikki hajoavan käsiin. Viimeksikin ostin oikein massiivipuuta kaikki olkkarin kalut niin johan on yks ovi irti kun nuorimmainen veti vaunuilla siihen hohoijakkaa pitäs olla vissiin terästä kaikki ..

lihakeiton valmistus jatkuu kävin jopa lenkillä .. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
En ymmärrä niitä, jotka joutuvat uudetaan, vaikka ensimmäinen testi olisi ok :eek:
Täällä tosiaan joutuu, kun se ensimmäinen testi tehdään jo viikoilla 16-18 tai jotain sinne päin. Jos siinä kaikki ok, niin uusi testi tehdään viikoilla 24-26 (muistaakseni) koska niillä main tapahtuu elimistössä jotain joka mahdollisesti heikentää sitä sokeriaineenvaihduntaa, korjatkaa jos sanoin jotenkin väärin :ashamed:

Nara: Me kans tajuttiin tänään, että anoppi ei vieläkään tiedä tästä raskaudsta :whistle: :LOL: Hän pitää tosi vähän yhteyttä ja käy harvoin niin on sitten tämänkin asian suhteen vielä pimennossa :whistle:

ElinaMaria: Tänne se sun siivousinto on tainnut karata! Ei, ei, ei mulle, vaan mies tuolla imuroi :LOL: Sillä oli eilinen ja tämä päivä viime kesältä pitämättä jääneitä kesälomapäiviä, ja on niin ahkera ollut :heart: Halusi lähteä meidän mukaan aamulla muskariinkin ja kun tultiin sieltä niin järjesteli heti lelut paikoilleen ja sitten tarttui imuriin :heart: :heart:

Onneks minäkin oon saanut jotain sentään aikaiseksi, kuten ruokaa, tiskien laittoa ja pyykinpesua :saint:

Naimisiin mentiin huhtikuussa 2006, kohta kolme onnellista aviovuotta takana siis :heart: Toivoin nuoresta asti, että olisin naimisissa lasteni isän kanssa ennen kuin ensimmäinen syntyy, minusta on esim. mukavampaa kun on sama sukunimi. Onneksi mies halusi samaa :)

Arvioidaanko teillä vauvan syntymäpainoa sf-mitan perusteella?
Tuli vaan mieleen syli täynnä kultaa neuvolakuulumisista. Meillä ei neuvolan täti tee mitään arvioita eikä lääkärikään paitsi ultran perusteella.
Enkä kyllä sellaiseen arvioon luottaisikaan, kun esikoista odottaessa sf-mitta huiteli omaa käyräänsä yläkäyrän yläpuolella ja sitten vauva kuitenkin painoi syntyessään vain 2880g että se siitä isosta masusta :whistle:


Siksakkia & KultaPieni 24+0
 
voisko jokui potkia mua persuksiin että pääsen täältä ulos. Ei yhtään huvittais pukea kolmelle pienelle tuhotonta vaatemäärää päälle ja lähtee autolla.Autossa on sisälämmitin ja lohkolämmitin päällä mutta näyttäis olevan ihan umpijäässä.
Pakko se on vaan mennä.Viime tippaan tekis mieli jättää tuo pukeminen.Mut pitää mennä sitä autoa kaivaa esiin.

Meidän 4 v on olli alussa sitä mieltä,että mun mahassa on Amanda vauva. Miehellä ja mulla ollu tosi vanhva poika olo ja ollaan kaikille jo raskaudesta kerrottaessa sanottu,että jos sieltä tulis pojalle kaveri. Ja pikku hiljaa saatu 4 v sulattamaan ajatuksen,että jos siellä onk poika. Nyt ollaan sitte siinä tilanteessa,ettei mun mahassa voi missään nimessä olla tyttöä koska hänen mahassaan on Amanda vauva ja mulla on poika Oliverille seuraksi.

mut nyt otan itseä niskasta kiinni ja lähden pukemaan kaikille päälle.Onneks nostelin jo kaikkii villavaatteet ja toppavaatteet eteisen lattialle valmiiksi odottamaan.

 
Itse en ole naimisissa ollut ja miehen kanssa oli siitä puhetta jo ennen raskautumista. Pikaraskautuminen vauhditti asiaa. Jos kesällä sitten pitäisi grillijuhlat tms.

Ei ole täälläkään näkynyt siivous intoa =) Viikolla oli ja sainkin illalla huilata ku olin aivan naatti :whistle:
 
Neuvolakuulumisia! Ja onkin iloisia kuulumisia! Oon nyt siis kaks viikkoa sitten aloittanut kevyemmän elämän ja tulosta on tullut! Paino oli 1kg100g vähemmän kuin tasan kuukaus sitten olleessa viime neuvolassa!!! Nyt oli tasan sama paino kuin on ollut rv:lla 8+6, eli käytännössä katsoen lähtöpainossa, kun en mä tohon mennessä ollu vielä mitään raskauskiloja kerryttäny! Neuvolantätikin oli tyytyväinen =) Kun nyt vaan tää tsemppi pysyis päällä eikä tulis mitään retkahduksia. Nyt ainakin motivaatio on tosi kova. Verenpaine oli 122/81, pissa puhdas, hemppa 129 ja sf-mitta 24cm. Yläkäyrien yläpuolella menee ja ennusteli isoa vauvaa. Niinhän ne on olleet ihan hyvän kokoisia nuo edellisetkin, että ei tässä mitään kirppusta odotetakaan syntyväksi. Kelan paperit sain, täytyy niihin taas alkaa perehtymään. Seuraava käynti onkin sitten jo parin viikon päästä, silloin on lääkärineuvola. Sillä näin lyhyt väli, kun täällä on vähän epävarmaa tuo lääkäritilanne, niin laitto nyt sitten jo ajan kun ainakin on lääkäri talossa, helmikuusta kun ei taas tiedä. Lastenneuvolassa ei lääkäriä olekaan ja meidänkään taaperon 1,5 vuotis lääkärintarkastusta ei ole pystytty tekemään.

Ainiin, mä annoin maanantaina luvan meidän äidille, että saa kertoa äitillensä, eli mun mummille että meille on tulossa vauva. Meillä kun on nyt viikonloppuna tulossa synttäreitä ja nähdään mummin kanssa niin aattelin että saa aikaa sulatella, ettei tuu ihan järkytyksenä kun näkee mahan :whistle: olihan tuo vähän järkyttynyt ollutkin, että taasko ja vieläkö ne tekee vauvan :eek: ja sitten seuraava lause oli ollute, että no tyttöäkö ne nyt yrittää :headwall: ja sama virsi oli ollu mun kummitädillä, eli äidin siskolla kun oli sitten sillekin kertonut... Miehen puolen suku on vielä tietämätön odotuksesta ja ei ole aikomustakaan kertoa, ilmoitellaan sitten kun on syntynyt. Tosin eilen aloin miettimään pitäiskö kuitenkin miehen mummolle kertoa koska saatiin kuulla, että miehen mummo, joka on miehelleni kuin äiti, onhan hän kasvattanut mieheni ihan taaperosta alkaen oli saanut maksasyöpädiagnoosin ja muutaman kuukauden elinaikaa :( kun toisaalta olisi kiva, että hän ehtisi saada tietää, että meille on viides tulossa. Kovasti tietysti toivotaan, että aikaa riittäisi vielä sen verran että ehtisi pienokaisen näkemään, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Se siinä vaan on, että jos mummolle kerrotaan se tarkoittaa sitä, että sen jälkeen koko suku tietää ja sitä en haluaisi.

Noista naimisiin meno puheista tuli mieleeni gallupoida, että kauanko olette olleet kimpassa miehienne kanssa? Me ollaan oltu nyt 11 vuotta yhdessä ja naimisissa oloa tulee nyt helmikuussa 9 vuotta. Odotin toista lastamme kun mentiin naimisiin, esikoinen oli vuoden vanha silloin.

villahousu & Sulo 23+1
 
Ei tehdä sf mitalla arvioita, eikä sillä pitäisikään tehdä koska se riippu niin äidin rakenteesta mittaajasta jne..eikös se ole sitä varten että nähdään jos se mitta lakkaa kasvamasta niin voi epäillä että vauva ei kasva silloin niinku pitäs. Loppuvaiheessahan sen voi pienentyäkin muistaakseni kun maha tippuu jos tippuu. :D

onneks täällä muitakin joiden koko suku ei tiedä raskaudesta...heh mä jo mietin oonko ihan outo..

maha täynnä lihasoppaa mietin jaksaisko kävästä kirpparilla.
 
villahousu: Kiva että neuvolassa meni hyvin ja onnittelut tuloksista :) Varmasti se kannustaa jatkamaan eteenpäin samalla linjalla :flower:

G: Ennen naimisiin menoa seurusteltiin 1,5 vuotta, eli silloin huhtikuussa hääpäivänä tulee 4,5 vuotta yhteiseloa. Tavattiin töissä, mutta jo muutaman kuukauden päästä huomattiin ettei se pelkkää työkaveruutta ollutkaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nara:
Ei tehdä sf mitalla arvioita, eikä sillä pitäisikään tehdä koska se riippu niin äidin rakenteesta mittaajasta jne..eikös se ole sitä varten että nähdään jos se mitta lakkaa kasvamasta niin voi epäillä että vauva ei kasva silloin niinku pitäs. Loppuvaiheessahan sen voi pienentyäkin muistaakseni kun maha tippuu jos tippuu. :D
Joo niinhän se on, tuo terveydenhoitaja vaan aina sen sf-mitan mukaan ennustelee ja katto sitten kyllä rakenneultrassa saatua painoarviotakin, että senkin puolesta olis kuulema iso tulossa.
 
Heissan!

Mä oon aiemmin nauttinut (ainakin alun jälkeen) raskauksista, mutta nyt haluaisin tää pallon vain pois. Haluaisin pystyä liikkumaan kunnolla, haluaisin pystyä juomaan ja söymään normaalisti, en olisi kokoajan näin väsyny... Ehkä tämä nyt antaa mun ymmärtää, että turha enään on vauvoja kuumeilla miedän perheeseen...

Imetystyyny: Ei ole ollut ja luulen, että mulla jäisi kuitenkin käyttämättä, koska olen joutunut vauvat imettämään lähes pystyasennossa ilmavaivojen välttämiseksi. Ja siskoni näyttää myös pitävän sitä lattialla istuvan vauvan takana, mutta meillä vauvat ovat aikaisin lähteneet liikkeelle ja siinä vaiheessa kun ovat istuneet, eivät enään olisi pysyneet sen tyynyn edessä. Muuten varmaan ihan hyvä homma kenelle se sopii.

Isyyspakkaus: On toi mies ollut jo 12,5v isä, joten eiköhän noita isäjuttuja ole jo tarpeeksi ilman isyyspakkaustakin ;)

Siivoamisesta: Tervetuloa vain meile siivoamaan, sitä urakkaa riittää kyllä. Tänään on onnkesi pojilla pelipäivä (x-box, tietokone) ja saavat pelata vasta kun on siivonneet omat huoneensa ja lelut sekä muut romut muista huoneista..., jos sitten vaikka itse jaksaisi ton olkkarinkin lattian luututa.

Lääkärineuvola: Meillä käy lääkäri neuvolassa vain kerran kuussa ja ensi kuussa tulee siinä puolen välin vähän jälkeen, joten käyn sitä ennen alkukuusta vielä terkan vastaanotolla eli siihen kuuhun mulla tulee sitten 2 käyntiä neuvolassa. Milloinkas muuten aletaan neuvolassa juosta jokatoinen viikko/viikottain?

Häistä: Ollaan menty naimisiin siinä vaiheessa kun 2 ensimmäistä poikaa olivat 3 ja 5 vuotiaat. Heillä oli lapsen vahdit mukana, jotka veivät heidät ajoissa nukkumaankin, joten mukavasti saatiin keskittyä juhlimiseen itse. Yhdessä ollaan kesällä oltu 14 vuotta, joista naimisissa 8.

Nara: Meille myös viides tulossa, mutta mitä mieltä muut meidän lapsi määrästä, ajankohdasta tai ikäeroista onkaan, niin ovat pitäneet ne itsellään ja ainakin sanoneet olevansa onnellisia jokaisesta uudesta tulokkaasta. Voisi olla toisinkin, kun varsinkin nämä viimeiset raskaudet ovat olleet vaikeita eikä ilman apua olla selvitty.
 
se siivousinto tännekin. :D Imuroin, siivosin keittiön ja pyyhin pölyt... sohvaa imuroidessa alkoi sattumaan selkään NIIN paljon... |O piti siis jättää luuttuaminen pois. :D Harmi.

G: huhtikuussa tulee täyteen 7 vuotta seurustelua, joista 6,5 vuotta asuttu yhdessä, joista vuosi oltu kihloissa. Vielä ei olla keretty naimisiin. :D
 
jes,selvittiin kuin selvittiinkin reissusta. Kivoja lisämutkia matkaan tuli ku lapset oli jo pihalla ni en löytäny avaimia ja meinasin soittaa miehelle ni en löytäny kännykkää. Känny löyty sohvan alta ja siinä kumarrellessa selkä revähti ihan vähän. No missä oli mun avaimet....miehen taskussa ku oli aamulla laittanu mun autoon lohkolämmittimen ja sisälämppärin päälle.Siellä oli sit kotiavaimet myös. Onneks auton vara-avain oli kotona,mutta se olikin sellainen versio,että se hajos käsiin,siis se musta muovinen avaimen pää. Kyllä sai kikkailla,että sain avaimen nysällä auton käyntiin.
Nyt on lapsille haettu leffoja ja karkkia. Onneks päästiin Tampereelta vielä kotiin. Onhan täälläkin video vuokraamo,muttei makuunia ku noi halus monta leffaa ni olis saanu pakettitarjouksen.Mut totta kai lasten valitsema leffa olikin uutus leffa joten kaikki leffat pitää palauttaa huomenna. Kamalan paljon oli uutus leffojen hinnat noussu,5 ? vuokraus.Täällä paikallisessa vuokraamossa kaikki leffat 3 ?. Kävin kirppiksellä tekemässä kierroksen ja yhtään mitään ei jääny käteen. Tosi huonosti lasten vaatteita.Ja sitte ku oli jotan isommille lapsille ni ne makso ihan kamalasti esim. nukkaantunut 116 cm puuvillainen tunikapaita 7 ?.jne.

Olenki miettinyt saataisko me jotain Sastamala/ Tampere/pirkanmaa tapaamista aikaan?

Galluppiin: ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 5½ v,joista kihloissa 4½ v,naimisissa 5kk.Nyt siis neljäs yhteinen lapsi tulossa.Silloin ku vauva on syntynyt tulee ensitapaamisesta 6 v.

Mä en oikeesti ymmärrä miksi ihmisten pitää aina sanoa oma mielipiteensä asioihin ja yleensä se negatiivinen sellainen.Just näihin vauva juttuihin. Me ei onneks tässä raskaudessa olla kuultu niin kamalan pahoja kommentteja.Mutta ehkä se johtuu siitä ku saatiin meidän kolmas yhteinen ni kovasti mainostettiin että ainakin vielä yksi tehdään joten ovat osanneet varautua tilanteeseen. Toisin ku esim. saatiin toka yhteinen lapsi ni kyllä sai kuulla vaikka mitä.Oma isänikin sanoi Lopeta jo!
Mun puolesta ihmiset saa ajatella ihan mitä haluaa ja arvostella niin paljon kuin haluaa....mutta siellä omassa kodissa neljän seinän sisällä omalle kumppanilleen.

Hei,mä tein kyllä pari päivää sitte hyvän kirppis löydön.Pitää vielä tutkia se ihan kokonaan. Ostin pikkuruun sinisen trikoo kantoliinan.Mä en ole vielä päättäny pidänkö sen itse vai pistänkö myyntiin.
http://www.pikkuruu.fi/mallisto.html
oiskohan se toi ruiskaunokki väri,ei se toi mariini ainakaan ole.

mut nyt taas ihmettelee kotihommia.

NN the palsta häirikkö

 
Hii, tulipa tänään reippailtua kun käytiin miehen ja parin kaverin kera uimahallissa. :D Tuli ihan hyvä olo ja hieman nostalginenkin fiilis, kun olin kaverin kanssa jonka kanssa ei ollakaan sittemmin lukion alun käyty tollai viihtymässä halleissa. :) Vähän hirvitti pysyykö bikinin alaosa menossa mukana :LOL:

G: Me mentiin naimisiin viime toukokuussa, eli nyt sitten lasketusta ajasta pari pvää eteenpäin olis meidän eka hääpäivä. :heart: Me asuttiin yhdessä n. vuosi ennen häitä ja ennen yhteen muuttoa seurusteltiin vuoden verran.

kissinminttu & pipana 22+1
 
nikunaku Joo, Pirkanmaa-alueen tapaaminen voisi olla kiva :D Mä ehkä sittenkin ajattelin synnyttää Vammalassa. Täytyy vielä miettiä. Taysissa on kuulemma aina niin kiire ja Vammalassa väki olisi enemmän läsnä. Onkohan Vammalassa se tutustumiskäynti, mikä Taysista jäi pois? Tosin tänään neuvolan tädin kanssa juttelin puhelimessa ja seuraavalla kerralla lupasi lähetteen pelkopolillekin kirjoittaa.

G Me ollaan oltu reilu 3 vuotta naimisissa. Seurusteltu sitä ennen vuosi. Molemmille oli selvää, että naimisiin mennään ja aika nopeasti. Vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen.
 

Yhteistyössä