Oho vasta liityin ja sen jälkeen tullut paljon uusia kirjoituksia. Te olette kyllä todella aktiivisia!
Aluksi neuvola kuulumisia. Eilen oli siis taas neuvolalääkäri, jonka yhteydessä terkka otti vielä noi kokeetkin. Sairasloma jatkuu siis nyt äippäloman alkuun asti, mitä kyllä itsekin jo uumoilin. Kohdunsuu oli edelleen pehmeä, mutta ei ollu pehmentynyt entisestään edellisestä käynnistä. Se oli myös lyhentynyt taas sentin edellisestä eli nyt 2cm.
Painon muutos: -100g ( nyt oli eri vaaka jostain 70-luvulta, joten en ihan usko, kun oma vaaka näyttää et ois tullu 3vko:ssa n. 1kg lisää)
Verenpaineet: 93/63, mut oma pulssi 114. Paineet siis tosi matalat. Tänään onkin sit ihan hyvällä omallatunnolla syönyt salmiakkia.
sf 26
lapsivedenmäärä normaali
Painoarvio 1500g
tarjonta RT
Sydämen syke +
Liikkeet ++
Pissa puhdas
Hemoglobiinia ei mitattu. :|
A-nskulle ja
Mamsellille tervetuloa!
Äippäx3 joo meillä on näköjään sama laskettuaika ja sama ikä ja sulla on jo kolmas tulossa, eli siitä hurjasti Onnea! :flower:
Joillakin oli muutto tulossa. Meillä on myös ollut asunto myynnissä, mut oikeen kukaan ei ole ollut kiinnostunut, joten todennäköisesti tässä vielä asustellaan. Myytäis kun haluttais enemmän ns. perheasunto. Asutaan 3. kerroksessa ja ei oo hissii. Neliöitä on ihan riitävästi (73), mutta WC/kylppäri auttamattoman pieni, joten vauvan ammeelle en ole vielä keksinyt säilytyspaikkaa. No jonnekin se on vain tyrkättävä. :|
Huutiksesta oli tossa juttua. Ite rekisteröidyin sinne parisen vuotta sitten, mutta ensimmäisen ostokseni tein vasta 2 viikkoa sitten. Ostin ihanan hoitopöydän, jossa iso lipasto alla. Päädyin tohon ratkaisuun, kun tarvittiin vauvan vaatteille ja tavaroille säilytystilaa.
Monet kehuivat tota äippäpakkausta. Minä myös ihastuin niihin vaatteisiin. Värit oli kivan neutraaleita niin pojalle kuin tytöllekin. Me ei vielä miehen kanssa tiedetä, että kumpi sieltä tulee.
Osan vaatteista pesinkin jo ja silitin.
Eli ensimmäisen kerran kun saa vauva omia vaatteita päälleen on sit ihan siliät, mutta tuskin enää sen jälkeen, kun tuskin sitten enää aikaa tuollaiseen.
Miten muuten teidän miehet on ollut mukana tuolla neuvolassa? Mun mies on meinaan ollut mukana joka kerta. Onko outoo? Ja siis itse on halunnut tulla mukaan. Tosi kivasti meidän terveydenhoitaja ottanut sen vastaan. Mies on myös muistuttanut mua asioista, joita on pitänyt kysyä. Mulla kun toi muisti ei oo ollut ihan parhaimmillaan. Mieskin on sitten saanut kysellä suoraan terkalta, jos sitä on askarruttanut joku asia. Musta siis on ollut tosi mukava, että mies on mukana siellä.
Mutta tässähän sitä asiaa ja sellasta tulikin aika paljon.
Hannapur 29+2
:wave:
Ps. Anteeksi jos kamalasti on kirjoitusvirheitä. :ashamed: Yrittäkää siitä huolimatta saada selvää.