Moikka
Jos nyt olis hyvä pitää pikku tauko tässä järjestelyssä ja loputtomassa siivoamisessa.
Ja just kun pääsin tähän sohvalle istuu ni heti piti mennä antaa juotavaa jne.
Mietin kovasti lauantain reissua.Pitäis mennä Lahteen miehen kummi tytön synttäreille. Selkä on sen verran kipeä ja turvotusta alkanu ilmaantuu jalkoihin,että miten mä jaksan istua 2½-3 h per suunta. Varsinki eilen huomasin,että ku istuin tunnin paikallani yhdessä palaverissa ni sen jälkeen selkä oli kipeä ja sinne häpyluuhun sattui ihan kalamasti.
Muutenki, en tiiä miten suhtautua ku anoppi tulee sinne. Olenkin tässä pohtinut tapaa jolla sanon kuinka pettyineitä olen heidän käytökseensä ja siitä syystä en häitä lämmöllä muistele.Ja mielessä pyörii ne tulevat ristiäiset.Luulis että aikuiset ihmiset osaisi käyttäytyä kunnolla....mutta kun eivät osanneet sitä tehdä häissämmekään. Pitäiskö ihan pokkana raahautua kivuissa sinne paikan päälle ja sinne tulee sellaisia ihmisiä joita ei olla pitkään aikaan nähty ja eivät olleet meidän häissä (miehen siskon miehen vanhemmat) Ja varmasti ihmettevät isoa mahaani ja että taas tulee vauva.Ni aivan varmasti sanon,vakio vastauksen,että pitihän sieltä häämatkalta jotain tuoda. Sitten jos kyselevät häistä kuinka ne meni? Niin sanoisin anopin kuullen jotenkin selkeästi,että häistä jäi p maku suuhun.Tai jotain vastaavaa. Toinen mahdollinen tilanne ottaa häät puheeksi on meidän kiitos kortit jotka on seilannu pari kuukautta miehen autossa ja odottanut,että hän postittaa ne. Surullisen ironista vielä on se,että saatiin vähän kuvia meidän häistä ja kuva josta kiitos kortti tehtiin on sellainen jossa me seistään vihkimisen jälkeen alttarilla ja molempien vanhemmat on kuvassa mukana. Eli ironisesti viimeinen hetki ku molempien vanhemmat on samassa kuvassa/ samassa tilassa, sulassa sovussa.
Pitäsikö antaa ne kiitos kortit siellä ja jos ne ihmettelee sit kuinka kauan on kestäny niiden lähettäminen,ni siihen kommentoisin jotain,että eipä ole tartrenu häitä lämmöllä muistella. :|
Onko liian törkeää??
Niisku-rouva: hui sulal laskee verensokeri tosi nopeesti liian alas.Pakko syödä kokoajan jotain!
huutonetistä olen ostanut paljon. Joskus myynyt jotain. Lastenvaatteita en ole pahemmin ostanut,enkä myynyt. Tuntuu,että kaikki on siellä niin super tarkkoja ja osa taas kuhan jotain sinne päin. Postikulut on niin kalliita nykyään,että sitte pitäis melkein löytää iso vaatepaketti hyvään hintaa,että viitsii paketin postikulut maksaa. Itse en ole lastenvaatteita myynyt,olen niitä lahjoitellut eteenpäin. Nytkin kerään kodinhoitohuoneeseen pojalta pieneksi jääneitä 98-104 cm vaatteita ja tuumailinki mitä ihmettä mä niille teen ku en viitsis niitä taas kerran lahjoittaa eteenpäin.Tossa on mun mielestä vielä tosi kivoja juttuja.
Sompio: usko vaan,että hyly haetaan sunnuntaina. Mekin usein haetaan viikonloppuisin varsinki jos pitemmältä haetaan jotain. Viimeks mun mies haki se 20 tuolia sunnuntaina seinäjoelta.
mut ne oli niin ilmaisia. Huutonetissä hinnat nousee välillä tosi korkealle. Itsekin olen maksanut ikean dvd kaapista saman verran kun se uutena maksaa..... :$
Mutta meillä oli kotona yksi sellainen ja siitä oli tuotanto loppunut.Olin aktiivisesti metsästänyt sitä pari vuotta ja toi oli eka jonka bongasin myytävänä ja tarve oli suuri.Eikä osto ilmoitukset monissa paikoissa tuottaneet tulosta. Turusta vielä haettiin,no eihän täältä aja ku tunnin sinne.
Voi vitsi,pitää lähtee tekee ruokaa lapsille.Jospa tekis vaihteeksi keittoa.
NN rv 26+6