Huomenta
Kissinminttu: Nyt otat todella rauhallisesti,kotona kaikki askareet täysin minimiin tai kieltoon.Toivotaan,että vauva viihtyisi vielä viikkoja masussa. :heart:
Sompio: joo onneksi mittailin......mutta.
automatkalla Lahdesta takaisin pähkäiltiin miehen kanssa noita huone juttuja ja saatiin vuosisadan idea. Eli nyt lähti kyllä tavarat ja pahasti kiertoon meidän asunnossa.
Mä koko viime yön suunnittelin vaikka mitä ja aamullakin heräsin tosi aikasin. Koko muu perhe nukkuu vielä. Alkaa pieni siirto urakka.Kaikkea ei voi vielä tehdä,mutta osan. Meidän verashuoneesta (jossa 1½ v nukkuu pinniksessä) tulee vaatehuone.Täällä on tosi huonosti kaappi ja muuta säilytystilaa.Tuo on niin hassun mallinen ja pieni huone.On alunperin rakennusvaiheessa pitäny olla varasto,mutta päättivät viime hetkellä tehdä siitä makuuhuoneen. Olen aina haaveillu yhdestä huoneesta jossa olis kaikkien vaatteet plus liinavaatteet jne. Ongelmana on ollu miehen työhuone jossa vierashuoneen levitettävä sohvasänkykin on ollut,että sekin on vähän liian pieni ku miehellä on tietokoneita ja laitteita vaikka kuinka paljon.
Mutta heitinpä idean,että jos tuo yks on vaatehuone ni eikö sieltä voi purkaa yhden pienen seinän kokoisen vaatekaapin pois ja siitä tulee lisää tilaa/syvennys huoneeseen johon vierasvuodemahtuu. Lastenleikkihuoneessa on pienen pieni "vaatehuone" joka on rappusten alla rakennettu,no sieltä poistuis vaatteet vaatehuoneeseen ja sinne menee leikkihuoneesta kolme isoa trofast lelunsäilytysjärjestelmää.Ja 1½ nukkumispaikan ongelma ratkesi ku sinne huoneseen tulee paljon tilaa ja pinnasängyn saa sinne. Vaatehuone meinattiin rakentaa ikean antoniuslaatikoista ja niiden väleihin tankoja joten mitään kiinteää sinne ei tehdä jos tuo makkari halutaan joskus taas käytöön.Tulipa pitkä selostus.Mutta ollaan miehen kanssa ihan onnessaan ja eilen illalla oli pakko reissun päätteeksi alkaa mittailemaan onnistuuko suunnitelmat.
Niin reissu meni ok,jalat tuntui turpoavan menomatkalla vaikka oli kunnon tukisukat. Itse juhlat meni ok. En sitte saanut sanottua mitään,ehkä parempi niin. Olin niin vaivautunut anopin seurassa,etten oikeestaan puhunu sille mitään.
Sitten kun annettiin niitä kiitos kortteja ku vieraita alkoi lähtee,ni miehen serkku plus vaimo alkoi niin kehuu häitä kuinka erilaiset ja ihanat ne oli ja heillä oli niin hauskaa,ettei muista koska olis silleen juhlinu ja pitäny hauskaa.No siihen ei oikeen viitsi sanoo mitään.
Löysin eilen yhden tapahtuman yhteydessä olleesta kirppiksestä H&M äippäfarkkulappuhaalarit. En ole koskaan raskinu niitä ostaa ja huutiksessakin hinnat nousee niin korkeelle plus postikulut päälle.Nyt sain ne vitosella. Vessassa kävin niitä sovittamassa ja Jasmin oli tuomarina.Mä olin ihan varma,että olen makkarankuoreen tursotun mursun näköinen,mutta kotona ku peilin edessä niitä katselin ni ei ne ollutkaan niin pahannäköiset päällä ku odotin. Se lappuhaalarin masun päälle tuleva lappuosa tuki muuten kivasti mahaa.
Käytiin vielä toisessa tapahtumassa ja siellä myytiin uusia vaatteita alella. Jos jotain tulevan poika vauvan äitiä kiinnostaa ni nappasin super halpoja ihan kivannäköisiä Name it:in farkkuja vauvalle 2 oli kokoa 56 cm ja 2 kokoa 62 cm ni laittakaa mulle yv:tä ni voin laittaa kuvaa. En ala vetää mitää välistä
vaikka huutiksessa vois saadakin jotain,mut jos joku haluaa vauvalleen meidän palstalta hankkia ni hinta oli jopa 1?, Ovh oli 14,95?. postikulutkaan ei ole varmaan pahat siihen päälle.
Mun sisko yllätti eilen. Hän ei ole tästä raskaudesta oikeen mitään sanonut tai kyselly vointeja tms. Mä pyysin,että hän katosi yhtä asua h&m:ltä Hesasta ku Tampereelta oli pienet koot loppu. Kaupoissa ei ollut ja hän löysi sen nettimyymälästä. Hän sitte tilasi vauvalle sen 2 asua setin, 4½ v:lle 2 kesämekkoa,1½V:lle yhden kesämekon ja vauvalle sen 2 asun lisäksi jonku ihanan hellesetin jossa paita/mekko ja rimpsu alushousut ja sitte vielä tossu samaa settiä.
Tuli aivan ihana olo,varsinki kun sisko puhui ekaa kertaa vauvasta tosi iloisesti ja hehkutti kuinka ihana se asu on ja hän vois ostaa vaikka mitä.Tuli nyt ekan kerran sellainen olo,että sisko on onnellinen siitä että meille tulee vauva. Alkuraskaudessa mun sisko syytti mua itsekkääksi ja syytteli muutenki kun teen vauvan vaikka esikoiseni on tällä hetkellä sairaana/huonossa kunnossa eikä voi olla kotona. Muutenki siskolla on varmasti vaikeaa kun hän on aina halunnut lisää lapsia,mutta elämä on mennyt erilailla ja siskoni on 12 v pojan yh.
Mut nyt aamupalaa haukka.Sitte siivoo leikkihuoneen lattialta tuhat lelua pois,että pääsen siirtelee huonekaluja.Mies vie 4½ ja 3 v tänään uimaan Edeniin.Meidän pikku järjestelijä 1½ v pääsee mun kanssa tekee uutta järkkää.
Vointeja ja jaksamista kaikille. Kipeille parannus säteitä. :heart:
NN rv 27+2