Kissinminttu koitahan nyt levätä, ja toivotaan että pikkuinen jaksaisi pysytellä masussa vielä muutamia viikkoja!! :hug:
Pilkkupantteri tosi ikävää tuollainen, meilläkin töissä on aika paljon tuollaista selän takana spekuloimista , ja nimenomaan negatiivisessa mielessä. Viime vuonna sairastuin migreeniin, joka kesti yhtäjaksoisesti 6 viikkoa, oli 2-3 kunnon migreenikohtausta päivässä olin todella huonossa kunnossa, suurimmaksi osaksi vuodepotilaana. Olin sen 6 viikkoa töistä pois, ja muutaman kerran sairaalan päivystyksessä saamassa lääkettä suoraan suoneen tms. Mitään järkevää syytä migreenille ei löytynyt, ja neljäs kokeiltu estolääke vasta tepsi, lopettaen sen kuin seinään. Kun palasin töistä, kuulin että työporukkamme on puhunut että minulla ei oikeasti mitään ollut, halusin vain lomaa. Olivat olleet sitä mieltä ettei migreeni voi kestää kuutta viikkoa. Minua kohdeltiin kuin sontaläjää saikulta palattuani. Ajan myötä asia unohtui, ja työsuojelupalaverissa otin asian esiin, ja nimesin pahimmat p**kanpuhujat pomon sekä työsuojeluvaltuutetun kuullen. He saivat sitten aika kovan saarnan.
Toivotaan että sinunkin työpaikkasi sonnanjauhajat saavat tuta oman pahansuopuutensa.
RockMummy tietenkin unohdin sen Myyrmäen kirppiksen eilen! La kävin Valtterissa, mutta sielä ei tällä kertaa ollut juurikaan vauvanvaatteita, vain noin 3 pöydässä, ja nekin pääosin tyttömäisiä.
Vauvantarvikkeista, nyt on ihan kaikki, tai ei ihan, ainoastaan vaipat puuttuu enää. Mutta muuten on ihan kaikki hommattu. Laskimme miehen kanssa paljonko meni kaikkiin yhteensä rahaa, ja saimme 400 e. Olemme ihan tyytyväisiä lopputulokseen, nuukia kun olemme.
Asiaan tietty vaikutti, että miehellä oli jo entuudestaan kerättynä jonkin verran vauvan isompaa tavaraa, osan oli halvalla käytettynä ostanut, osan löytänyt ihan siirtolavoilta..joo tunnustan että hän on opettanut minutkin lavoja keväisin tonkimaan, ja uskomattomia löytöjä olemme tehneet. Emme kuitenkaan roskikisia tongi.
Helsingin kantakaupungissa, esim. Eirassa varsinkin tekee mielettömiä löytöjä, ihan antiikkia ja taidettakin on löytynyt, kallein miehen lavalta töytämä taulu on arvoltaan 1500 e.. Rikkailla kun ei taida olla niin väliä , kun rahalla saa uutta. Meidän pinnasänky on myös lavalta, uudenveroinen, pähkinäpuinen, muutaman vuoden vanha. Sitten kun minä olen vielä kirppishullu, niin ei kyllä maksa hankinnat paljoa. =)
En katsonut minäkään [/b]Mikkosten
ohjelmaa. Olisin vain tullut pahalle tuulelle. Olimme juuri samaan aikaan elokuvissa, katsoimme uutuusleffan Watchmen. Tulin kyllä vähän huonolle mielelle siitäkin, koska leffa oli täynnänsä raakaa väkivaltaa, ja siitä ei ollut mitään mainintaa missään, ja ikärajakin oli todella alhainen, olisi pitänyt minusta olla K-18! En olisi mennyt kun olisin tiennyt, normaalisti kun en väkivaltaisia leffoja katso ollenkaan. Jos joku on suunnitellut menevänsä sitä katsomaan, en suosittele kovin herkille, jotkut kohdat olivat ERITTÄIN raakoja. :xmas:
Imetys
huolestuttaa täälläkin kovasti, pelkään ettei maitoa tule, varsinkin kun sitä ei ole nyt ennen raskautta juuri tullut, pari kertaa vaan tullut pari tippaa jotain kirkasta. Monta tuttua on tässä lähiaikoina kertonut ettei maitoa tullut kuin ihan vähän aikaa vaan, ja kun minä haluaisin mielelläni imettää mahdollisimman pitkään. Mietin myös sitä, kun minun raskauteni ei ollut luomuraskaus vaan hoidoilla, että mitenköhän sekin vaikuttaa imetykseen, kun ei oma hormonitoiminta ole todellakaan normaali. :/
Imetysliiveistä
, minä ostin H&M:ltä parin toppimaisia imetysliivejä halvalla, postimyynnistä sain 25% alennuksella, eli 14,90/2 kpl. Ovat todella mukavat, silti tukevat jo näin raskausaikana käytettäväksi, ja sitten jos koko kasvaa vielä, ei niin harmita, kun ovat olleet halpoja.
Suzyanne 31+5