Onpa tullut paljon kivoja masukuvia, laitetaanpas omakin 32+0 poksumisen kunniaksi.
Sitten laitan vielä kuvan meidän "sylivauvasta" , mahtaa olla ihmeissään kun ei enää muutaman viikon päästä olekaan mun sylini enää aina hänelle vapaa..
Siksakkia Ihan samanlaisia tuntemuksia on alkanut mullakin olla, ihan nyt vasta tällä viikolla, eli kipeitä supistuksia varsinkin ihan pienenkin rasituksen yhteydessä, vaikka 300 m kävelyn. Lisäksi on ollut juuri tuota menkkamaista jomotusta, sekä kipeitä vihlaisuja kohdunsuulla, ja paineen tunnetta alhaalla. Ja vielä noiden lisäksi selkäjomotusta. Maanantaina tulivat kaikki tosi pahoina, kun kävelin noin 800 m. Soitin eilen terkkarille noista oireista huolissani, sanoi että jos oireet helpottavat levossa, niin vaavi ei ole ainakaan vielä tuloillaan. Mulla oireet helpottivat noin parin tunnin levon jälkeen vasta, ja liittyvät siis rasitukseen, mulla kävely on pahin. Liittyykö sulla noi kaikki oireet rasitukseen, vai tuleeko niitä ihan levossakin?
Monella muullakin tuntuu olevan jo kipeitä
supistuksia , toivotaan että meillä kaikilla vielä pikkuiset pysyisivät ainakin muutaman viikon masussa. Siskoni poika syntyi viikolla 33, ja juuri kävelylenkin jälkeen alkoivat siskolla synnytykseen johtaneet supparit. Joten kyllä on mun kävelyni nyt kävelty, ja samaa sanoi terkka. Melkeinpä 200 m on maksimi, ja sekin mieluiten vain ihan ruokakaupan tms. liikkeen sisällä, sen verran että pakolliset ostokset saa tehtyä. Nyt olenkin etsimällä etsinyt liikkeitä, joiden lähelle pääsee autolla. Täällä Helsingissä se vaan on helpommin sanottu kuin tehty. Tänään keksin ainoan kirjaston tästä lähettyviltä, jonka kellarissa on parkkihalli, Pasilan kirjasto. Olipa luksusta! Kauppakeskuksista löytää muuten kaikki tarvitsemansa, mutta kun olen kova lukemaan, niin tähän saakka kirjastot olivat ongelma, piti aina käydä jossain kauempana sivukirjastossa, kun niissä on parkkipaikat vieressä.
Nikunaku noista naisvaltaisista aloista, olen ollut ihan aina naisvaltaisella, ja kyllä surettaa ja ihmetyttää se pahansuopuus. Osastolla, jossa olin 8 vuotta putkeen, on 14 naista ja 1 mies, ja henki aika huono, kenestäkään ei voi tietää kuka puhuu peetä selän takana, vaikka olisikin edessä päin ystävällinen. Olenkin päättänyt etten mene samaan paikaan enää takaisin äitiysloman jälkeen, onneksi on iso talo ja paljon eri pisteitä. Ehkä pienempi työporukka sopisi minulle parempi, herkkä kun olen.
Kissinminttu hyvä kun kohdunsuu oli kiinni!!
Onpa nätti uninurkka, ihana tuo verhosysteemi, ja varsinkin tuo takaseinä on upea, ei taida ihan taulu olla, onko kuva ihan koko seinän kokoinen?
Joie Ihan käsittämätön kyllä tuo terkkari, taitaa olla väärällä alalla, tai sitten vaan kyllästynyt työhönsä, ei kyllä ollenkaan asiallista käytöstä hänellä, sinähän siinä olet tärkein, ei tuollainen vähättely kuulu ollenkaan hänen toimenkuvaansa!! Saisitko vaihdettua terkkaria?
Kerttu84 Onnea mieleisestä laukkuhankinnasta, minkämerkkisen laukun ostit? Itse olen ihan aina haaveillut kunnollisesta laukusta, mutten vielä koskaan ole raaskinut, ja köyhyys pitää siitä aika hyvin huolen, ettei sellaiseen oikein ole mahdollisuuttakaan. Joskus jos on ylimääräistä, niin aina tulee jotain muka "tärkeämpiä" hankintoja, nytkin pitäisi uusi tietokone hankkia, kun tämä vanha on jotain 10 vuotta vanha, ja avaa sivua noin 2 minuuttia... :headwall: Mutta jonain kauniina päivänä kyllä vielä aion olla ihanan, laadukkaan nahkalaukun onnellinen omistaja minäkin! =)
Isyyslomasta, mies ei ole nyt vähään aikaan ollut töissä, on ollut aina yrittäjä, mutta pisti jokin aika sitten firmansa pakettiin, ja aikoo nyt ainakin jonkin aikaa pitää taukoa työelämästä, säästäväisinä kyllä pärjäämme. Mies on kotona ainakin sen ajan kuin minäkin, eli ensi kevääseen asti, ja sitten jompikumpi meistä menee töihin tienaamaan ja toinen jää hoitovapaalle. Alunperin olen ollut sitä mieltä että minä menen töihin ja mies saa jäädä hoitovapaalle, ja hänellekin se sopisi. Mutta voihan se olla, etten sitten raaskikaan, vaan haluan itse jäädä vaavin kanssa kotiin..
Nyt maistelemaan lihaperunalaatikkoa, jonka äsken otin uunista.
Suzyanne 32+0 POKS!!!