NikunakuHyvä kun miehesi puhui äidilleen siitä erimielisyysjutusta, toivotaan että asiat alkavat mennä parempaan päin. Itsekin olen huomannut, että aina kannattaa puhua jos joku ihmissuhteisiin liittyvä asia vaivaa, siitä ne sitten selviävät. Jos joku ottaa rehellisyydestä herneet nenään, niin se on enemmänkin hänen ongelmansa. Itsellä se asioiden patoaminen kuormittaa pidemmän päälle paljon enemmän. Ja aikuisten, fiksujen ja ajattelevien ihmisten kanssa pystyy yleensä onneksi selvittämään asioita järkevästi.
Meillä on molemmilla tosi olematon määrä lähisukulaisia, yhteensä varmaan kymmenkunta, ja heistäkään osa ei ole väleissä keskenään. Mutta olemme ratkaisseet asian niin, ettemme kutsu esim. vauvan nimiäisiin muita sukulaisia kuin vanhempamme. Voi kun olisi ihanaa jos ihan kaikki läheiset ja sukulaiset tulisivat toimeen keskenään, olisi ihana viettää sellaisia isoja, lämminhenkisiä ja riemuntäyteisiä sukupippaloita kuin telkkarissa usein näytetään esim. italialaisilla olevan, en sitten tiedä onko se kaikki vain pelkkää fantasiaa..B)
kissinminttu mulla oli ennen tätä nykyistä, maailman ihaninta ja kultaisinta miestä peräjälkeen jopa kaksi ei-niin-ihanaa tapausta, ensin sairaalloisen mustasukkainen, persoonallisuushäiriöstä kärsivä alkoholiriippuvainen, ja sitten tämä edellinen, vähän edellistä tosin harmittomampi tapaus, mutta pulloon päin kallellaan pahasti hänkin. Ihme kyllä, en siitä edellisestä eksästä vielä viisastunut ja alkanut valikoida tarkemmin, toinen piti tulla vielä perään, niin havahduin tajuamaan että itse olen vastuussa omasta elämästä ja onnestani. Niin se menee, että ainakin minä opin yleensäkin kaikkein parhaiten kaikki asiat kantapään kautta. Mutta uskon että ilman huonoja kokemuksia tuskin olisin sama tyyppi kuin nyt olen, olisin ehkä paljon k...päisempi.
Synnytystavasta minun kohdallani olivat lääkärit naikkarilla aamulla pitäneet palaveria, ja yksi lääkäri sitten soitti ja kertoi, ettei mikään seikka minun kohdallani puhu suunnitellun sektion puolesta, eli alatie olisi ainakin näillä näkymin minun synnytystapani. Hyvä niin, sillä sitä itsekin toivoin.
Vaippoja ostimme jo tänään valmiiksi. Päädyimme ostamaan neljää eri merkkiä, jotka ovat kaikki suunnilleen saman hintaisia. Ajattelimme, että kokeilemme niitä kaikkia ja valitsemme niistä meitä eniten miellyttävän merkin. Testaukseen pääsevät Luxus Muumi Newborn, Nature Babycare Mini, Libero Babysoft Newborn ja Pampers New Baby. Olemme lisäksi ajatelleet, että muutaman ekan kk jälkeen siirtyisimme kokeilemaan kestoilua..mutta voihan se olla ettei siinä vaiheessa enää viitsi, kun on jo kertisten helppouden makuun päässyt... :ashamed: Nuo natur-vaipat olisivat noista kyllä fiksuimpia, koska ovat luontoystävällisiä.
Nyt pienille ruokanokosille.