Heips, eli masukkaita jäljellä vielä
minä, Niiksu, a-nsku ja Heidsu? Sompio onkin varmaan nyytinhakumatkalla jo? :heart:
Heidsu, mut passitettiin vielä ainakin kotiin tänään yliaikaiskontrollista ja vasta perjantaina seuraava kontrolli jolloin viikkoja jo 42+1! Käynnistys viimestään lauantaina jos ei tuu ennen sitä. Mulla ihan samat fiilikset kun sulla: pelottaa että lapsi on iso (painoarvio nyt melkein 4,2kg!), synnytys alkaa jännittää, öisin heräilen jatkuvasti... Toisaalta se yliaikaiskontrolli helpottaa fiiliksiä kun saa tietää kohdunsuun tilanteen, painoarvion, lapsiveden määrän, istukan toiminnan, sydänkäyrän jne. Ne kuulemma olisi ottanut mut saman tien sisään jos lapsiveden määrä olisi ollut vähäinen, napanuoravirtaukset olisi heikentyneet merkittävästi tms. Istukka oli mulla jo melko kalkkinen, mutta se on kuulemma normaalia kun on näin paljon yliaikainen. Eikä se vauvakaan nyt enää kerkee kasvaa kun max. 100-150g ennen kun käynnistetään, joten ei se paljoo pahemmaks voi enää tästä mennä!
Tsemppiä kovasti sulle ja toivottavasti saat yön nukuttua hyvin! Ties vaikka vauva päättäisi alkaa syntyä ensi yönä..
Muistaakseni
PilkkuPantterilla alkoi yliaikaiskontrollin jälkeen supistelemaan ja olikohan jo saman vuorokauden puolella kun palasivat takaisin sairaalaan synnyttämään, eli synnytys käynnistyi luonnollisesti!
Nätti nimi Jonzin vauvalla! :heart:
Kiitos
Thereanille ja Foxille synnytyskertomuksista! :wave:
Ja paljon onnea vauvelista
Nisunen!!! :flower:
Kovin tuntuu pitkältä tämä odotus, nyt etenkin kun sattuu selkään ja lonkkiin niin maan vietävästi.. Tänään pitäs lähtee miehen kanssa lenkille, kävely kun ilmeisesti vois mahdollisesti edistää suppareita..? Ja lääkäri käski vielä vetää kierroksen saunaa, seksiä ja siivousta..
Niitä on kaikkia kokeiltu jo monen viikon ajan, ehkä niistä sit on ollut jotain apua kun on jo paikat 3 cm auki, hehe. Mies ei vaan oikeen enää innostu seksistä, en kyllä ihmettele..
Saiskohan se pakotettua itsensä tänään hommiin jos se vaikka vauhdittais tätä meidän pikkukaverin maailmaantuloa, hih.
RockMummy rv 41+5