yellow: Onnittelut teille myös uudesta kodista
anuaanua: Anteeksi kamalasti typerä kommenttini :ashamed: :ashamed: Oon tosi pahoillani, en yhtään muistanut että teille oli alunperin tulossa kaksi pikkuista :hug:
Te jotka murehditte
painon nousua, eikös nyt ole just ne viikot menossa, jolloin vauvakin kasvaa nopeimmin? Silloinhan on ihan ymmärrettävää että se painonnousu/viikko on nyt isompi
Mä ihan hämmästyin eilen, kun luin Vau'kirjan odotuskirjaa ja katsoin että nyt vauva on mahdollisesti jo kilon ja 32cm kokoinen
Tuntuu uskomattomalta että mun sisällä on jo niin iso uusi elämä!! :heart:
nikunaku: Minäkin etsin sitä laskuria Kelan sivuilta, tuloksetta. Esikoista odottaessa v.2007 se siellä oli. Kysyin Kelasta asiaa niin täti sanoi että se laskuri on poistettu netistä, ei kyllä sanonu miksi.
Mutta siis siihen lasketaan kalenterin
mustat päivät, sunnuntait ja arkipyhät vaan pois. Mulla esim. äitiysloma alkaa varhennettuna 50 päivää ennen la:a 7.3. ja la on 8.5.
12h paasto oli ohjeena täälläkin sokerirasitukseen mennessä, varmaan sama koko Suomessa.
moerri: Toivottavasti esikoisen yöunet rauhoittuu pian :hug:
Ja voihan olla, että saatte vauvan joka ei paljon yöllä valvota
Karkki-82: Harmi juttu tuo rd :hug: Onneksi kuitenkin seuraavat myös vauvan vointia ja kokoa.
Olisko joku luomumysli sellaista jossa vähemmän sokeria? Niitä ainakin tuolla meidänkin lähikaupassa on muutamaakin eri lajia, mutta ei mysleistä juuri käyttökokemusta ole mutta aina sitä kuvittelee että se luomu olis terveellisempää
Ja nykyäänhän on hirveesti erilaisia
muroja jotka käy välipalaksi tai vaikka ihan jugurtinkin päälle. Oletko maistanut sellaisia Elovenan(?) "tyynyjä"? En muista niitten oikeaa nimeä, mutta sellaisia joskus laitan jugurtin päälle.
Pauzi: Voi että miten ihanalta kuulostaa, jos ei vaivan vaivaa kärsittävänä
Toivottavasti kestää loppuun asti tuo olotila!
Mulla oli taas kerran pahoinvointi-aamu+aamupäivä. Mut onneks kerran vasta oon tarvinnu oksentaa :x Johan edellisestä kerrasta olikin melkein viikko aikaa. Samanlainen pahoinvointi taitaa jatkua nytkin kuin esikoista odottaessa, että loppuun asti joutuu oksentelee
Siksakkia & KultaPieni 27+6