Duellolle paljon onnea ekasta toukovauvasta! Minäkin ensin säikähdin, mutta onneksi kaikki hyvin! :flower: :flower:
Rintojen vuotamisesta vielä, kun eilen kirjoitin että niissä on jotain kuivunutta kellertävää töhnää, :/ niin tänään tuli pari pisaraa jotain ihan kirkasta. Kumpikaan ei näyttänyt maidolta. Mitä ihmettä mulla siis valuu, osaako joku tyhmälle kokemattomalle kertoa? B)
Sompion miehelle toipumisia!
Meinasin aamulla lentää pyrstölleni kun kävin vaa'alla ekaa kertaa neuvolan jälkeen, joka oli 3 viikkoa sitten. Neuvolakäynnillähän arvio oli 360 g/ vk. Mutta nyt viimeisten 3 viikon aikana on tullut 1000 g/ vk! Nythän se vauvan kasvu on juuri suurimmillaan, käsittääkseni n. 200g/vk, mutta silti oli aika järkytys tuo 3 kiloa 3 viikossa, 10 kiloa on tullut nyt kaikkiaan, mahdan olla ihan valtava tuossa keväällä..
Tytti83 oli tehnyt hienoja kestovaippoja, hienoa kun joku jaksaa itse tehdä! Meillä mies on monta kertaa ehdottanut että minä voisin myös alkaa tehdä niitä itse. Hänellä on äitinsä vanha ompelukone varastossa, jos haluaisin sitä käyttää. Mutta kun minä olen täysi tumpelo koneella ompelussa, ja hermoni eivät kestä sitä yhtään, hyvä että saan suoraa saumaa ommeltua. :ashamed: Onneksi nykyään on tasa-arvo, ja mies siis voi itse ommella vaipat, jos haluaa.
Harrastuksista joku kyseli, sohvaperunana olon B) lisäksi harrastan musiikkia, eli teen sanoituksia, aj laulan bändissä. Kyselin ihan alkuraskaudesta teratologisesta tietopalvelusta että onko harrastukseni Ok, kun soitto on kuitenkin yli sen db-suosituksen 85 db. Sanoivat, että koska treenaamme vain kerran viikossa 1,5-2 h, niin ei pitäisi olla haittaa. Pikkuinen möyrii vähän enemmän aina treenien aikana, mutta rauhoittuu kyllä heti kun soitto loppuu. B)
Tänään on taas pitkästä aikaa ollut
väsypäivä. Yleensä minulla on nyt sairasloman aikana ollut 1-2 päivää viikossa, jolloin en jaksa lähteä sisältä mihinkään koko päivässä, lepäilen vaan, syön ja nukun. On tämä joskus ihan kivaa, ja onneksi nyt saikun aikana täysin hyväksyttyä. B)
Leppoisaa perjantai-iltaa kaikille!
Suzyanne 28+2