Tytti Jep, jotkut herää joka aamu siihen aikaan, joten ihan tyytyväinen olen että vain tuo yksi herätys! =)
Vauvakuumeesta, mulle laitettiin se hormoonikierukka mutta mikä lie vainoharhaisuus painaa päälle kun on lukenut noista vauvalehdistä kuinka monella sekin on ehkäisykeinona pettänyt. No mä kuvittelen koko ajan että mun maha vaan turpoaa ja turpoaa vaikkei muita oireita olekaan
eilen oli ihan pakko käydä ostamassa raskaustesti sen takia että saan stopin niille ajatuksille ja epäilyksille, ja onneksi sain!
Minäkin haluan olla nyt ihan vain Leeviä varten ja elää hänen kehitysvaiheitaan täysillä. Toinen lapsi on haaveissa, mutta sitten tulevaisuudessa, aika näyttää.
Vaikka raskausaika sujui yllättävän helposti ja siitä jäi hyvä kokemus, en silti tahdo kokea sitä ihan nyt heti uudelleen. Jotenkin haluan pitää itseni tällä hetkellä vain itselläni :saint:
Selkäsärystä joskus valittelin täällä.. Se meni hetkeksi ohi, tai ainakin oli ihan siedettävää, mutta nyt on taas pahentunut ja selkää alkaa särkeä melkein jo heti aamusta :'( Kipugeeliä olen laittanut ja buranaa syönyt, ei auta. Vähäinenkin leevin kanniskelu tai kotitöiden teko tuntuu heti selässä. :/ Tää masentaa tosi paljon kun rajoittaa jo jonkun verran elämää kun tuntuu ettei pysty mitään tekemään :|
jasmin ja Leevi viikkoa vaille 5kk