Niisku-Rouvalle valtavasti voimia ja jaksamisia täältäkin! :hug: Itselläni on myös jonkinlaista uupumusta ollut, tosin nyt on vähän helpottanut, kun olemme täällä Virossa olleet, ja mies koko ajan meidän kanssa apuna, ja lisäksi kun Vilin itkuisuus on tosi paljon vähentynyt. Harkitsin ennen tänne lähtöämme jo menemistä jonnekin puhumaan,kun aloin jo vähän huolestua jaksamisestani, mutta se sitten jäi, kun purin vain hammasta siihen asti kun tänne lähdimme. Oma henkinen väsymykseni johtui suurimmaksi osaksi Vilin itkuisuudesta, 3 kk neuvolan jälkeen hänellä oli melkein kuukauden itkuinen kausi, jolloin hän itki useita tuntia päivässä ilman mitään selkeää syytä. Miehen kanssakin tuli riitaa, koska hän jätti tuona aikana minut Vilin kanssa aika yksin. No, nyt on akut taas ladattu, jaksaa taas Suomessa, kun mies on tosi paljon poissa.
Tuohon sinun alakuloosi/masennukseesi vielä, että oletko ajatellut jos kävisit jossain yksityisellä juttelemassa kerran/pari? Maksaahan se tietysti, mutta ainakin itse olen sen kokenut aikanani, keskusteluapua kaivatessani hyödyllisemmäksi kuin ihan julkisella sektorilla. Olen aika kiltti ja herkkä myöskin, ja väsyn/masennun helposti. Ihmissuhteissa mulla on aina ollut ongelmia noiden piirteideni takia. Toivotaan että saat keskusteluapua.
Tervetuloa
Wendy! :flower:
Meillä on Vili alkanut osoittaa
huumorintajua, ja meille on kehittynyt omia inside- huumorijuttuja. Vilin saa aika helposti nauraa käkättämään niin makeasti että itseäkin alkaa naurattaa. Yhtenä päivänä käkätettiin kumpikin oikein sydämen kyllyydestä, ilman mitään järkevää syytä. oli vaan niin kivaa=) Ihanaa kyllä, kun tosiaan Vilin itkuisuus on alkanut helpottaa, ja hän on alkanut olla iloisempi ja tyytyväisempi.
Kantoliinailussa meillä tapahtui viime viikolla läpimurto. Heti kun Vilin itkuisuus väheni huomattavasti, ja hän alkoi valveilla ollessaan olla pitkiäkin aikoja täysin itkeskelemättä/kitisemättä, alettiin uudestaan kokeilla liinailua. Aiemminhan hän aina alkoi itkeä korkeintaan vartin liinassa olon jälkeen ihan hysteerisesti. Mutta nyt hän on alkanutkin viihtyä siinä! Ollaan nyt täällä Virossa melkein joka päivä tehty kävelylenkki niin että hän on liinassa. Nokosetkin usein liinassa ottaa. Ja mikä parasta, saan kuntoani kohotettua liinailulla, painaahan Vili jo lähes 9 kg. B)
Kilot on täällä alkaneet nousemaan! Varsinkin täällä Virossa tulee aina herkuteltua liikaa. Nyt on jo yli 8 kg yli ennen raskautta olleen painon. Ei mahdu enää juuri mitkään ennen raskautta mahtuneet housut, on ollut pakko ostaa isompia vaatteita, nyt mennään jo koossa 40-42, vaikka ihan teinistä tuonne kolmevitoseen asti mahduin koon 36-38 vaatteisiin.. :ashamed: Kun palataan huomenna Suomeen, alkaa laihdutuskuuri!
Suzyanne ja Vili, 4 kk