Iltoja
Kahtena iltana on herkuteltu kakkua ja olo on sen mukainen :x Ei kestä paljoa herkuttelua. Huomisaamun isänpäivän vietto piti siis siirtää jo tälle illalle, lapset ei enää jaksaneet odottaa lahjojensa kanssa, kun isi kotiutui
Vauvauutisia kerrottiin eilen mun sisaruksille, tai oikeammin selkäni takana käytiin kova elekieli/ merkitseviä silmäyksiä -"keskustelu" ja sitten äiti huikkasi, että täällä käy kädet kovasti, huomasitko syvän hiljaisuuden
Kummityttö oli kuulemma bongannut jo syyslomalla vauvamasun. Vaikka eihän se kohtu vieläkään ole mulla esillä, tuntuu pitkällään ollessa tuossa vähän häpyluun yläpuolella, mutta on "upoksissa", kun on taakse kallistunut. Sen verran alavatsa kuitenkin pullottaa, ettei tahdo mistään housuista yltää vetoketjukaan enää kiinni. Tähän asti olen jättänyt napin auki ja pitänyt vyötä. Ja pitkää paitaa, ettei näy, että housut on osittain auki. Tällä viikolla täytyy penkoa mammahousut vaatehuoneesta.
Tympeistä kommenteista vauvauutisiin, edellisessä raskaudessa mun pari miespuolista kaveria eivät oikein ymmärtäneet "suurta" lapsilukua, toinen kysyi oliko vahinko ja toinen murjaisi vitsiä vauvantekokoneesta tms tyhmää, en ihan muista mitä se oli. Heille en aio kertoa nyt ollenkaan, kuulkoot muilta kavereilta sitten kun kuulee.
Lihan syömisestä, mulla on joka raskaudessa ollut kauhea lihan himo. Muuten tykkään paljon kasvisruoistakin, mutta raskausaikana haaveilen kanasta, pihveistä jne. Yksi päivä teki mieli karjalanpaistia, onneksi kohta on itsenäisyyspäivä! Nams.
Amon, nostoista en osaa sanoa muuta, kuin että "riuhtaisemalla" ei saa nostaa maasta, vaan jalat tekee työn. Muuten voi saada pahaakin vahinkoa aikaan. Lähipiirissä on tosiaan yksi varomattomasta nostosta aiheutunut keskenmeno
Mulla on punttitangossa muutaman kymmentä kiloa painoa, mutta nostoasento on ehkä vähän tukevampi, kuin laatikoita nostellessa...? Ainakin, jos isoista laatikoista puhutaan.
Meidän aiempi toukokuinenhan syntyi vähän ennen äitienpäivää, kotiuduttiin äitienpäivää edeltävänä perjantaina uuden nyytin kanssa :heart:
Väsymys on ollut nyt taas jotain ihan kamalaa, muutaman päivän kun on hyörinyt ja pyörinyt kauheilla kierroksilla. Ja nukkuminen on ollut huonoa, herään tosi monta kertaa yössä, en tiedä miksi. Parina iltana olen mennyt jo yhdeksältä nukkumaan, mutta ei auta. Voisi melkein istuilleen nukkua... mikä muuten onnistuu multa, sen verran monta leffan loppua on tullut missattua heräten siihen, kun pää viimein retkahtaa taakse
Cherrie_ 11+3