Voi ihanaa lukea että monella on jo pahoinvointi helpottanut. Mulla tuli eilen illalla itku kun oksesin viidettä kertaa tunnin sisään että mä en jaksa enää tätä. Nyt on kuusviikkoa yrjötty joka päivä toistakymmentä kertaa. Kertaalleen kävin jo siellä tipassa hakees litran nesteytystä suoraan suoneen. Sen jälkeen oli kaks päivää helpompi olla mutta alamäki alkoi sit taas. Tänään on 10+1 ja koitan valaa itseeni uskoa että tällä kerralla pahoinvointi ees helpottais sit kun eka kolmannes loppuu. Niinku ekassa raskaudessa, toisessa ja kolmannessa se kesti yli puolenvälin ja melkein loppuun asti. Ärsyttää kun asiat roikkuu, en jaksais mitään tehdä, väkisin koitan tsempata jaksamaan lasten kanssa, lapset leikkii että nekin oksentaa ja oon koittanu sanoa ettei tää tartu lapsiin eikä muihin aikuisiin.
Kävin tänään siellä verikokeissa ja reilu kolme viikkoa pitäis malttaa odotella vielä np-ultraa, mun mielestä se on aika myöhään kun laskin että mulla on viikkoja tuolloin jo 13+5?
Kertomisesta, on tehnyt mieli muutamille paljastaa mutta toistaiseksi oon vielä kiertänyt nää asiat. Oon ajatellut etten kerro erikseen, huomaavat jos huomaavat. Aikaisintaan jouluna aion myöntää asian, eli puolenvälin tienoilla. Maha on vielä hyvin piilossa, kyllähän tuossa alamahalla on sellainen kämmenen kokoinen turvonnut alue mutta vaatteiden alle menee hyvin piiloon ja näytän omalta hoikalta itseltäni.
Se masutuubi on mun käsittääkseni siihen että jos jää omat paidat lyhyeksi niin ei maha vilku? Pidentää siis omien paitojen käyttöikää, ja talvella varmaan lämmittää myös mukavasti
Mulla on tossa merinovillainterlokkia josta ajattelin ommella jonkunsortin putken lämmittämään keskivartaloa ja sit vuoden päästä sitä voi käyttää tissien lämmittimenä ettei tuu rintatulehdusta ku imettää.
Vaunuista, mulla on tollaiset mustat emmaljungat jostain 90-luvulta, palvelee hyvin ja on kevyet työntää, nytkin toi kuopus ottaa niissä päikkäreitä. Ekat puolvuotta varmaan käytän tosin meidän pienikokoisia retroihanuusvaunuja jotka on kirkkaankeltaista tekonahkaa
ihan supersöpöt ja aurinkoiset, tosin koppa on niin harmillisen pieni että 6kk ikäiselle alkaa olla jo vähän ahdas nukkuapötköttää.
Hammaslääkäriinkin pitäis tosiaan varata aika, mulla on voimassa oleva opiskelijatarra joten pystyn hyödyntää yths:n palveluita eli ei tuu ainakaan kalliiksi mutta yks reikä pitäis käydä paikkaamassa. Tosin sit vasta kun voin olla varma etten yrjöä sinne hammaslääkäriin kesken kaiken :ashamed: