Sateista perjantai-iltaa!
Tuleepa nyt paljon ultra-kuulumisia, onnea kaikille hyviä uutisia saaneille :flower:
Neuvolakäyntien määrästä, meidän neuvolassa ne on n. kuukauden välein uudelleensynnyttäjilläkin, ja lääkärintarkastuksia kolme. Eli seuraava aika mulla on lääkärille rv 9 ja samalla käyn myös terkalla. Sitä seuraava nla tulee rv 15-16 ja sen jälkeen oiskin rakenneultra
Kurjaa, että joillekin on osunut kovakouraisia lääkäreitä
Inhottavaa, jos joutuu jännittämään koko ajan seuraavaa liikettä. Mun gynellä, joka siis tekee myös raskausajan tarkastukset, on aivan unelmahellät kädet.
Perhevalmennusta täällä oli tarjolla ensisynnyttäjille muistaakseni neljän kerran juttu. Mulla oli työvuorot sellaiset, että en päässyt kuin yhdellä kerralla ja mies oli armeijassa vielä silloin, ei päässyt kertaakaan mukaan. Synnytyssairaalaan käytiin tietysti tutustumassa ennakkoon.
Meidän lapsilla on
ikäeroa n. 3 vuotta.
Saanko
AnnaPauliina udella, mitä sinun edellisessä synnytyksessä tapahtui, kun tarvittiin noin iso verensiirto? :O
Ihanaa
Kristiin, minäkin odotan jo innolla ekoja liikkeitä :heart:
Onneksi
Amonin piskuisella oli kaikki hyvin verenvuodosta huolimatta! Ei ole kyllä itsellä kokemusta tuollaisesta, enkä muista kuulleeni keltään muultakaan mitään kirkkaasta nesteestä...
Voimia
-Tipe-lle, toivottavasti kaikki on hyvin seuraavassa ultrassa!
Pahoittelut ja kovasti jaksamisia
Veluwelle! :hug:
Mulla ei vielä ole joulumieli iskenyt, tosin korttiaskarteluja olen vähän miettinyt. Mutta Halloweenin viettämiseen valmistaudutaan kovaa vauhtia
Loman aikaan meinasin laittaa viimeiset kummitukset ja muut paikalleen. Meillä siis on ensi viikko syyslomaviikko ja mieskin pitää lomaviikon, ihanaa!
Cherrie_ 8+1