Hei!
Kiitos kun saan jäädä. :flower:
Vitamiineista, oon popsinut jo raskauden suunnitteluvaiheesta Multitabsin raskausmonivitamiineja, oikeestaan jo melki 2 vuotta putkeen, eli kuopuksen odotuksen alusta asti, kun imetysajankin söin.
Nöhvi :hug:
Neuvolakäynneistä, niiden lukumäärästähän on nykyään ihan laki ja asetus, eli normaalisti kuuluu th:lla käynnit alussa, rv 17, rv 20-22, ja lopussa tiheämmin, ja th+lääkäri rv 26 ainoastaan. Ja lisäksi np-ultra rv11-13 ja rakenneultra n. rv 20. Siis jos normaalisti etenevä raskaus ilman mitään lisähaasteita tai -ongelmia. Toki jossain voi vielä olla resursseja järjestää esim useampiakin lääkärikäyntejä, aiemminhan lääkärikäynnit oli myös alkuraskaudessa ja loppuraskaudessa. Ja sitten jos tarvetta ilmenee, on ekstrakäyntejä tarpeen mukaan.
lauru, hyvin voit kieltäytyä ottamasta harjottelijaa mukaan. Ja jos hän on fiksu, varmaan älyää ettei ehkä korrektia automaattisesti tulla mukaan koska tunnette entuudestaan.
Panadolia voi ottaa 1gx3 päivässä ihan huoletta kun on tarve.
Raskaumieliteoista, mun tekee mieli kaikkia raikkaita hedelmiä!!! Oon tänään jo syönyt kasan kiwejä, kolme-vai neljä- omenaa, usean mandariinin.....:ashamed: Ja kaupasta piti kantaa kasa lisää...Toisaalta tekee mieli myös suolasta, kuten sipsiä. Ja jos unohtaa syödä, kuvotusolo on taattu :stick:
( . ) Kerrottiin eilen esikolle tulevasta vauvasta ja oli aika innoissaan. Ja seuraavassa hetkessä meni tappelemaan pikkusiskon kanssa :headwall: Mutta sanoi heti, että hän kyllä sitten hoitaa vauvaa apuna. Uskon, varmaan jopa hieman liian innokkaasti
Kristiin 12+0 *poks*
P.S viimeksi tunsin liikkeet 14+0, sehän on jo ihan kohta, jei!