Toukokuun touhottajat

Alkuperäinen kirjoittaja Ganja:
Mites kun mul tuli nyt ovistestiin selkeä toinen viiva mutta ei ihan ollut yhtä vahva kun controlliviiva... onkohan mahdollisesti ovis just menny vai tulossa? tai siis pointti miksi kysyn mietin vaan että kuinka vahva se yleensä on se toinen viiva vaikka ovis olisi vielä kaukana? ja vahveneeko aina kun ovis on ihan lähellä
Vaihtelee. Mulla on ollut niin että on vähän tummunut ovsta kohti ja sit on selvät viivat olleet yleesä 2 päivää. Mutta on ollut niinkin että edellinen päivä puhdas nega ja sit seuraavana positiivinen. Jossain testis lukikin, että eri testien viivoja ei saisi verrata keskenään, eikä siten päätellä mitään mutta mulkla nyt kuitenkin useimmiten viiva on jonkin verran siis vahvistunut ovikseen päin mennessä.
 
Zuh ja Petite : aivan vaaaaaaltavan paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!! :flower:

Täällä on melko hiljaista. Oon ovista tikutellut, kun on kierrot niin epäsäännöllisiä, mutta ei vielä ole onneksi ollut. Onneksi siksi, että mulla ja miehellä on menneet menot niin pahasti ristiin, ettei olla keritty tässä kierrossa heilutella peittoja kertaakaan. Kuvitelkaa! On tääkin elämää, nuoret ihmiset ei kerkiä edes makuuhuoneen puolella touhuta. :D Tätä se teettää, kun molemmilla on epäsäännölliset työajat. No, siinä vaiheessa kun ovistesti näyttää plussaa, jääköön yöunet vähemmälle. :LOL:

Toivottavasti täältä tulee monet odotuspuolelle pian perässä!
 


Cladoceran...............kp 43/37-42........DPO 6......yk4
Hippuli-81.................kp 33/33-45......................yk3
moumou...................kp 29/29-31......................yk6
Minna77...................kp 26/26-32.....................yk8
äityli30......................kp 23/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 20/28-31
Sero..........................kp 19/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 19/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 19/28..........................yk4
Myrtle........................kp 17/28-29.......DPO 1....yk5
Varanikki...................kp 15/28
ikuisuus....................kp 13/28.........................yk2
Ella-83......................kp 13/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 13/27-29......................yk3
marrr.........................kp 13/28-30......................yk7
Ganja........................kp 10/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 5/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5

Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
 
Helmiläinen Oletko vielä mukana? Miten on mennyt testien kanssa?

Mä edelleen ihailen tuota meidän plussanneiden listaa, olen todella iloinen kaikkien teidän plussanneiden puolesta!! :flower: :flower: :heart: :heart: Myönnetään, että pientä kateuttakin tunnen :ashamed: , mutta silti ennenkaikkea, toivon tarrasukkia ja terveyttä teidän pienille!
 
Minna77 Mä luulisin, että mulle vois nyt laittaa DPO 1... B) Aamulämmöt oli vasta pari kymmenystä koholla, mutta koholla kuitenkin, ja saattaahan ne nousta portaittainkin. Olettaisin, että huomenna napsuu jo 37 rikki. Korjailen sit jos tarvii. Toiveikkain mielin seuraavat pari viikkoa, ainakin kaikki voitava on nyt tehty. :)

Onko täällä muuten Hyvinkääläisiä? Eilen käytiin katsomassa paria asuntoa Sveitsin takaa ja pyörähdettiin keskustan läpi. Ihan hyvin voisin kuvitella Hyvinkäällä asuvani.
 
Mulla oli niin, että pe ei tullut kuin viivan paikka, la hyvin hailakkaa vaaleanpunaista, jonka varmaan vain minä näin, su oli kaksi melkein tasavahvaa viivaa, ja sitten ma viiva olikin jo ihan tumma viininpunainen. Eilen en testannutkaan, ajattelin säästää ensi kiertoon ja mahdollisesti vielä sitä seuraavaankin, jos tarvis on. Toivottavasti ei... :)
 
Cladoceran, kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta sun tilanne. Mä päätin ostaa itselleni mielenrauhan ja kävin siellä gynellä. Eihän sitä koskaan tiiä, jos pitkän kierron takana onkin joku juttu, joka pitäis hoitaa. Itsellä on vain suvussa ollut paljon myoomaa, jonka takia äidiltäni leikattiin kohtu pois jo alle nelikymppisenä niin pieni pelko persiissä ollut itellä. Mutta nyt on helpottunut mieli, kun kaikki näyttää hyvältä. Toivottavasti teillä on tässä kierrossa tärpännyt!! =)
 
Hippuli, mikä on myooma? Kuulostaa spookylta... Täytyy ehkä itekin tehdä visiitti lekurissa, jotta saisi mielenrauhan. Jos nyt ei oo napannut, niin ensi kierrossa sitten. :)

Peukut pystyyn ja luottavaisin mielin tulevaan! Plussapuuh :whistle: kaikille siitä huolimatta, että on jo niin paljon plussia jo saatu.
 
Hyvältä tosiaan näyttää tuo plussa pino =) Tuolla lailla ku jatkuu niin olaan kaikki plussanneita ennen kesän loppua :p
Tosta kierrosta olen miettiny kans.Mulla suht kuitenki säännöllinen kierto mut tdin vierailu oli nytkin vaan kaks päivää...Aika pikaseen se täällä pyörähtää ja olen jostain lukenu et voi merkitä ohutta limakalvoo...tai jotain...En sitte tiiä kannattaako sitä kysyä jostain tai voiko tuolle mitään tehä.Aiemmin ei oo noin ollu.
Mut kai sitä kaikkea vikaa itsestä löytää ku ei heti onnistui :ashamed: Greippi mehu on käytössä jos se vaikka hiukan auttais muita koti konsteja saa vinkata :D
 
Cladoceran http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00157 : Mutta ei tosta kannata murehtia, jos ei oo koskaan kuullutkaan. Yleensä ne vaivaa enempi vasta vanhemmalla iällä kai. Ja yleensä niistä ei oo haittaa. Itseäni vähän on hirvittänyt just äitin takia...

sintsu78 "kai sitä kaikkea vikaa itsestä löytää ku ei heti onnistui" Just näin ja koskaan ei sit tiiä, et pitääks olla huolissaan vai ei, niin oon sit itse varmuuden vuoksi aina huolissani :D :/

Nyt on silti ihanaa, et kierto on jo näin pitkällä, et enää ei luulisi ovikseen olevan kovin kaukana... Minulta ei tälle kuulle ehdi tulla kuin ovisplussa (toivottavasti edes se) mutta plussia odottelen teiltä muilta sitten senkin edestä!! Kivaa, kun lista pitenee!
 
Tikkupissi nega. Mites se nyt menee, et kun näitä ovistuntemuksia on, niin sit kun ne loppuu, niin muniskin olis matkalla vai? Ei nää VOI olla menkkakipujakaan tässä vaiheessa kiertoa, samankaltaisia kyllä. Haamun sain liuskaan siis.
 
Varanikki Kait se niin menee, että jos ovis tuntuu, niin silloin munasolu irtoaa ja sillä on sitten elinaikaa se max vuorokausi, eli 12-24 h.

Hippuli, okei en ota (pahaa) stressiä. On tässä suurempiakin murheita maallisella taipaleella, kun se kaikki mitä VOI itelleen saada, jos huono tuuri käy. On kuitenkin hyvä selvittää, jos itseä pelottaa. Onpahan sitten poissuljettu. Onneksi sulla oli kaikki ok!
 
Tein tänään FSH:ta mittavaan testin, sen pitää olla nega normaalisti (positiivinen vaihdevuosissa ja kiertohäiriöissä ) ja niin se olikin, onneksi. Noita oli toinenkin, niin teen sen joskus tai annan vaikka äidilleni. Olen myös eilen ja tänään etsinyt ovulaatiota sylkitestillä, eilen oli enemmän "oviskuvioita" kuin tänään mutta niin vähän silti että tulos on ei-hedelmällinen.
 
Eilen syntyi, enkä mä pääse sitä edes katsomaan, kun ovat 400km päässä.. Vaikka olishan mulla pitkä viikonloppu, mutta voiko niitä edes mennä heti häiritsemään? Enhän mä edes tiedä, onko ne päässy jo sairaalasta. Kamalaa, oon ihan sekaisin! Onnesta lähinnä.

Jaha, sopivasti alkaakin telkkarista Vauva tulossa.
 
Onnea uudelle kummitädille!!! :heart: :heart: :heart:
ja Varanikille varapäreitä piinailuun :whistle: :heart:

mie jo varovasti kolkuttelin tuota odotuspuolta, vaikka niin kamalan aikaiselta tuntuu eikä millään meinaa uskoa. Mutta roikun mukana vielä tän kuukauden jos sopii :wave:
 
Petite,mä oon käyny tietenki jo kurkkiin teidän helmikuisia-pinoa tuolla odotuspuolella ja tarkotus ois sinne myös tulla.... :D
Millon mammaksin herkällä puikkotestillä uskaltas alkaa testaileen?Missä vaiheessa kiertoa muut saanu sillä testillä "tuloksia"?
 
Kyllä alkoi keittämään.. Kanta-Hämeessä muutellaan kotioidontuen ehtoja. Onhan hyvä, että yksilapsiset perheet pääsevät tuen piiriin mutta toi, että automaattisesti tuki vain on 1,5- vuotiaaseen saakka ei mun mielestä osoita kunnan järjenkäyttöä. Jos ei voi kotona hoitaa, tarvitaan lisää pienten lasten ryhmiä päiväkoteihin..

http://www.hameensanomat.fi/?article=102224

Ei ihan tähän ketjuun kuulu asia, mutta pakko avautua.

 


Cladoceran...............kp 44/37-42........DPO 7......yk4
Hippuli-81.................kp 34/33-45......................yk3
moumou...................kp 30/29-31......................yk6
Minna77...................kp 27/26-32.....................yk8
äityli30......................kp 24/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 21/28-31
Sero..........................kp 20/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 20/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 18/28-29.......DPO 2....yk5
Varanikki...................kp 16/28
ikuisuus....................kp 14/28.........................yk2
Ella-83......................kp 14/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 14/27-29......................yk3
marrr.........................kp 14/28-30......................yk7
Ganja........................kp 11/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 6/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5

Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
 
Minna peukut täältä lauantaiksi :)

Joo mut voi poistaa listalta plussanneisiin....tai taustajoukoiksi
Mulla on ollut niin hirveä olo ettei tosikaan, satunnaisesti on yököttäny joka päivä, mutta eniten tressaa tää huimaus/pyörrytys, en tiiä kumpaa on ja tää on 24/7...ja sitten päälle väsymys...mä oon tämmöinen kävelevä zombie.Toivottavasti tää on ihan normaalia...
tuun tänne vielä palstailee ja lukee teijän juttuja, kun tää olo helpottuu ja noi kirjaimet ei hyppis silmille...

Onne vielä petitelle+ Zuhille :flower:
 

Yhteistyössä