Mukavaa maanantaita!
Mulla myös noi mieliteot rajottuu aika terveelliseen suuntaan. Tosin noita juustonaksuja teki perjantaina mieli ihan hirveesti, ja jonkin verran tuli syötyäkin....
Mut muuten kyllä hedelmä-kasvis-keitto-puuro linjoilla mennään. Mitään raskaampaa ruokaa, kuten esim. pihviä ei kykene mitenkään syömään. Mulla tosin aina välillä esim. maustekurkun himo, mahtaiskohan johtua jostain elektroklyyttitasapainon häiriöistä, kun muuten syön tosi vähäsuolaista ruokaa. Tai sit jotain ihan muuta
Tänään tuli aamulla vähäsen verta :'( ja ehdin jo säikähtää ihan tosissani. Nyt vaan täytyy toivoa, että se jäi siihen. Näinä päivinä olis taas menkkojen aika, ja toivon todella, että se selittää vuodon. :/
Viikonloppu oltiin mun ja miehen vanhempien luona (asuvat samalla paikkakunnalla), ja päätettiin nyt sitten kertoa, kun tämä mun paha oloni on ehkä hieman kummastutavaa. Äiti oli jo arvannut; tuntee mut niin hyvin, että tietää kyllä aina äänestä, kun on jotakin erityistä. Kuulemma muistaa turhankin hyvin nämä ainaiset "flunssat" ja "vatsakivut". Yhtään ei kyllä helpottanu, kun äiti kerto että mua odotaessaan hän oli voinut koko raskausajan todella pahoin. Mun vanhemmille tulokas on kahdeksas lapsenlapsi, joten siellä kaikki tää on jo tuttua.
Anoppi puolestaan ei meinannut housuissaan pysyä, vaan oli kyllä ihan huikean onnellinen, ja yhtä hymyä koko loppuviikonlopun
Miehen puolelle tämä siis ensimmäinen vauveli.
Mulla on ihan selkeä poika-olo. Aina kun ajattelen tai nään unta vauvasta, on se poika.
Nyt vaan toivon, että toi vuoto loppuu jo ennen ku alkoikaan, että ei tullu turhaan kerrottua. Onneksi tänäänkin oksettaa, joten kyllä kropassa ainakin vielä hcg:tä liikkuu.
No niin, nyt takas töihin kiinni!
t.Mimosa81 ja Omenakemppi 8+1 (jep... miehellä on vilkas mielikuvitus vauvelin työnimien suhteen
)