Annaliina73 Itse on tunne kohdunpohjaa (en siis osaa tunnustella)
mutta noista kaksosista; taipumus erimunaisiin kaksosiin tulee äidin puolelta, koska siinä kyse on siitä, että saman kierron aikana irtoaa kaksi munasolua, jotka molemmat hedelmöittyessään johtavat kaksosraskauteen. Tällöin luonnollisesti lapsen isän puolella saa olla tai olla olematta kaksosia miten paljon hyvänsä, koska hänen perintötekijänsä eivät vaikuta sinun kehosi toimintaan millään lailla. Identtisten kaksosten kohdalla tilanne on toinen enkä tiedä voisiko silloin siittiöiden perimä vaikuttaa alkion jakautumiseen kahdeksi. Ehkä...?
Itse toivoin esikoista odottaessa kovasti kaksosia, mutta haaveeksi jäi. Nyt se olisi lähes katastrofi...
1v 9kk + kaksoset huh-huh! Toisaalta se toive edelliseltä odotusajalta kuitenkin on heikkona olemassa, joskin järjen äänen himmentämänä.
Carmen Minulla on myös kaikkea muuta kuin ummetusta. Olo on kovin krapulainen: mahassa kiertää, veri päästä pakenee jne.
lisäksi väsyttää, palelee ja kuvottaa etenkin iltaisin kovasti.
Wilhelmiina81 Meillähän siis esikko on 8/06 (eikö teilläkin ollut samaa luokkaa?). Olen kyllä ajatellut ratasasiaa minäkin mutta tulin siihen tulokseen, että vauva kulkee kantoliinassa ja taapero rattaissa jos ei jaksa kävellä. Esikko ainakin nukahti joka ikinen kerta liinaan, mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka tulokas ei siinä viihdykään. Sitten haetaan postit varmaan autolla
. Laatikolle täällä maalla matkaa edes takas n. 1,5km.
Siinä ne taisi tärkeimmät tullakin. Neuvolakuulumisia tulen kertomaan sit torstaina. Niin ja tyttö olo on. Myös minulla olo on erilainen kuin esikolta. Lisäksi sormustaiat lupasivat sekä isännälle että minulle jo ennen kuin esikkoa edes suunniteltiin kaksi lasta: 1. poika ja 2. tyttö. Uskoo ken haluaa...
maviks rv 7+0 (kai? Luulen vaan ettei vielä noin paljon kun minullakin niitä haamuja pukkasi. Tosin hed.pv tiedossa, jonka mukaan ei ehkä kuin 2 pv myöhempi. No katsotaan...)