Jep, mullakin ultra takana. Mut olo ei helpottanut yhtään. Se todettiin, että raskaana olen ja kohdun ulkopuolinen raskaus suljettiin pois, mutta sydämenlyöntiä ei kyllä vielä löydetty. Ainut mikä näkyi oli ruskuaispussi ja gynen mukaan se kertoisi siitä, ettei kyseessä myöskään ole tuulimuna. Gynen mukaan olin vaan liian aikaisin liikenteessä eli ehkä mulla viikkoja vasta n.5 ja siksi ei näkynyt alkiota tai sydämen lyöntejä. Kahden viikon päästä uudestaan (ja kyllä, nyt meni 80e ja sitten menee uudelleen...) ja jos silloinkaan ei toukkaa ja sydäntä näy, niin sitten alkio on kai kuollut.
Itsellä vähän pettynyt olo ja vähän oon vihainen itselleni, kun en jaksanut odottaa pidemmälle, ennen kuin ultraan menin. Omien laskujen mukaan tänään olisi ollut rv6+5 (viime menkkojen ekasta päivästä rv7+2, mut mulla pidempi kierto n.32kp). Mutta jos siis kaikki kuitenkin hyvin, niin ilmeisesti mulla ois ollut vieläkin pidempi kierto ja hedelmöitys tapahtunut myöhemmin kuin itse ajattelin.
Gyne oli ihan positiivisella päällä, mutta mä en oikeastaan ole. Tää oireettomuuskin puhuu sen puolesta (tai siis näin kuvittelen omassa pessimistisessa mielentilassa), että mitään kovin elävää ei mun sisälläni ole. Mutta nyt siis taas kaksi viikkoa jännitystä ja sitten kuulemaan tuomio.
Onnea muille ultrassa käynneille! Tuollaista fiilistä mäkin odotan! Mä oon nyt varmaan vähän hiljaiselossa sinne seuraavaan ultraan, sitten vasta kun tää on oikeesti totta uskallan tästä enemmän puhua.