:wave:
Morjenstapäivää vaan kaikille!
nälkä, mikäs se on?
mun ei tee mieli syödä mitään, välillä pakko jotain natustella ettei ala pyörryttää, mutta ei kyllä yhtään tee mieli syödä
mitään.
jano sen sijaan on kova!
kertomisesta vielä, kun esikoista yritettiin, ja tulin raskaaksi, kerrottiin heti plussan jälkeen tosi monelle... Ja ei mennyt montaa päivää kun meni sitten kesken.. :'( oli jotenkin tosi vaikea olo, kun piti sitten kertoo että kesken meni, vielä niin monelle, kun kyselivät innoissaan miten menee.. olisin vaan halunnu piiloutua peiton alle välittämättä muista..
Oi mä muistan vielä päivystyksessä, se lääkäri oli niin..... Siis kun se tutki ja ultras ja katteli ja oli niin kiireinen koko ajan ja mun piti lähes juosta sen perässä tutkimushuoneesta toiseen että pysyin mukana.
Ja sitten se vaan kysyi että onko sulla viikonloppuna töitä, sanoin että on joo. Ja se vastas että hän kirjottaa sitten viikonlopuksi sairaslomaa (oli perjantai)
Mä olin ihan pihalla, ja kysyin sitten että niin, menikö tämä nyt sitten kesken, lääkäri vastasi "joo".
Sitten vaan murruin, koitin kyllä pidätellä itkua, ei onnistunut, sitten se lääkäri vaan tuijotti mua, sanoi hiljaa "no mä laitan vielä pari päivää lisää saikkua"
Mä otin sen lapun ja häivyin nopeasti pois, kyyneleet pitkin poskea valuen, tuntui että kaikki odotusaulassa tuijotti, ja niin varmaan tekivätkin..
Siinä hommassa ei ollut tippaakaan inhimillisyyttä, tuntui että mä olisin ollu joku mitätön pelkkä ruumis vailla tunteita...
Ihan kamalat muistot siitä kyllä jäi, oli niin kovakourainen, eikä katsonut edes silmiin kun mulle jotain murahti.
Ja oli vielä nainen..
Että semmosta.. tulipa taas paha mieli
Mutta sitten melko pian olin taas raskaana, ja tällä kertaa kaikki meni hyvin
Toivotaan että nytkin menis, meillä kaikilla =)
lily-rose toivottavasti sulla on kaikki hyvin :heart:
Epi ja paavo 5+3