***Toukokuun Toivotut***

TOUKOKUUN TOIVOTUT VARASLÄHTÖ SYYSKUULLE








??.??

Momtobe87/ensimmäinen/TYKS/24v
Jazzi

30.4

mymosa/toukka/kolmas/MKS/28v

1.5

kullannuppujen äiti/neljäs
neiti80/ensimmäinen
Tuanni/ensimmäinen

2.5

epipremnum/Paavo/toinen/24v
katya11/ensimmäinen
Callisto/ensimmäinen/32v.
Princessa/toinen

3.5

mamiksi monelle/neljäs/37v
Eskapismi/Onni-Ilona/ensimmäinen/TAYS/25v.
Kiena/Tirri/ensimmäinen/TAYS/29v.

4.5

lily-rose/
Ioni/ensimmäinen/30v
Marzipaani/Inari/neljäs/TAYS/31v.
Gabrielle/ensimmäinen/TAYS/29v.

5.5

Minkäställevoi/mussukka/neljäs/31v

6.5

hanspili/Mörri/ensimmäinen/JORVI/30v
Chillie/toinen/JORVI/28v.
Shootingstar*/Mini/neljäs/31v.
Pahe/ensimmäinen/32v.

10.5

NanaMama/Tiitu/kolmas/Lohja/24v.

11.5

Pöhköfantti/toinen


13.5

Tiuhti_/ensimmäinen/PS/21v.
LepikonHeta/kolmas/KYS/31v.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ruutinen
argh!!!! eihän toi kuva tietenkää näy... pitääpi kokeilla muokata myöhemmin :) mut kattokaa tietonne, haluutteko et laitetaan synnärit myös, ja vielä jotain muuta? :)
uudet myös rohkeesti mukaan :)
neljännen odottajia tais olla aina monta, noin niinkun suhteessa muihin! :)
nyt kuvapropleeman selvittelyyn :)

epi ja Paavo 4+4

*sainpas sen himskatin kuvan ees jotenki näkyviin!!! Mä kun en mistään IMG tai URL jutuista tiiä yhtää mittää... Mut nysse on siin! :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä nyt hiljaista :)

lily-rose thänks :) meinaakohan ne laittaa sut ultraan, jos et oo viikoista ihan varma?
Mä sain viime raskaudessa lähetteen ultraan ja olis kyllä niin mukava nytkin mennä :) tosin viikoista oon ihan varma, eikä mitään vuotoja tai kipuja ole, niin pittääpi odottaa sinne np-ultraan... :)

onko joku menossa alkuraskauden ultraan?

Perjantaina olis tytön neuvola, ja sit jos tosiaan samalla sais varattua äitiysneuvola-ajankin =)
Viikkoja olis perjantaina 5+2... Vai soittelisko itte sit maanantaina vasta.. ei tuntuis odottelu niin pitkältä :D
Koskakohan se eka neuvola on? Millä viikolla, muistaako joku? Oisko joku rv 8?



Terkuin


Epi ja Paavo 4+5 :wave:
 
No mä soitin tänään neuvolaan ja antoi mulla ajan viikon päähän ja vilautti sanan ultrakin.Ja sanoin lopuksi,että kyllä me vielä kartalle päästään,että missä mennään:D

Jatketaanko jutustelua nyt tässä,eikös?Kun niin komea pinokin meillä:heart:
 
mymosa
Tein sitten kaksi eri sormustestiä, koska tykkään kaikista tollasista hömppäjutuista. Eka siis mahan päällä ja tyttö. Sitten kirjoitin lapuille tyttö ja poika, sekoitin ja kumman päällä sormus alkoi liikkua enemmän niin tyttöhän siellä paperissa luki :D
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Momtobe87 laitoin sut tohon listan alkuun, LA vielä kysymysmerkeillä :) mutta iliman muuta me sut täällä pidetään, mullakin synty esikoinen vasta rv 42. Sulla on neuvolakin varattu? No ei kauaa tarvi odotella, jos 2 ja puoli viikkoa :) sillon esikoisesta mun piti oottaa ekaa neuvolaa kuukausi, ja se tuntu niiiiin pitkältä!

Juu noista tilastoista yms, siis mäkin luin niitä ed raskaudessa, ja oikeestaan yllätyin että riskit pienenee jo aikasemmin kun sillon rv 12. Oliko se rv 7 jolloin on jo aika hyvät mahdollisuudet?

laitettaisko joitain muitakin tietoja listaan?

Jos nyt menis hakee toisen kupin kahvia, lähtis tää päivä käyntiin :)

Mukavaa päivää kaikille!


Epi ja paavo 4+6 :flower:
 
mymosa se on sit tyttö! :) voit sitten rakenneultrassa jos täti kysyy että haluatteko tietää sukupuolen, niin vastata vaan et juu me tiedetään jo :D

Mä taas oon "varma" että poika tulee, oon nyt pari kertaa nähnyt unta että synnytän ihan pienen pojan, ja vielä viikoilla 34+2, toivotaan kuitenkin et vähän pitempään masussa pysyis :)

Ja samankaltaista unta näin meidän tytöstäkin, ennen kun edes olin raskaana :) ja paikkansa piti :)
 
mymosa
Täytyy kysyy sitten myöhemmässä vaiheessa kaverin äidiltä, esikoisessa sano, että tulee poika (mahan perusteella) ja tyttö tuli. Kuopuksella oli varma tytöstä (jälleen mahan perusteella) ja poika tuli :D
 
Hieno pino epipremnum!

Odottavan aika on tosiaan pitkä näin alkuvaiheessa. Soittelin neuvolaan ja varasivat ekan käynnin vasta ensi kuun loppuun viikolle 9! Itsellä ei ole tarvetta varata erikseen mitään alkuraskauden ultraa, mutta olisi nyt hieman aiemminkin tuon perus th-käynnin voinut saada. Ekaa kertaa, kun ollaan liikkeellä niin kaikkea odottaa niin malttamattomana...

Tällä viikolla on vihdoin laskenut hieman tuo turvotus, hetken jo pelkäsin, että joudun hankkimaan mammafarkut jo viikolla 5 :LOL:.
 
mymosa
Mä en oo varannu vielä edes neuvolaa, varaanpa sitten ens viikolla jos on tarve varailla.

Tein tuossa voikkarikakun, kun alkoi tehä kovasti mieli.. nam :)
Tosin vähän tänään on varjostanut tuollanen outu kourinta mahassa, ihan kuin ilmaa ois kovasti.
 
Varasin kans ekan neuvolan, 22.9. Siihen on ikuisuus!!! :kieh: Meillä ei ole vielä vakinaistunu mitään työnimee, hän on mötkö, sintti ja Anniina ( oon sanonu, että tuli tyttö tai poika, hänen nimekseen tulee Anniina :LOL: ) Jostain syystä mies haraa vastaan, outoa?

Väsyttää.. Voisko joku nukkua mun puolesta, niin saisin työt tehtyä?
 
Kiitoksia pinon kasauksesta! Tämähän alkaa näyttää jo viralliselta.

Minäkin varasin tänää ajan ekaan neuvolaan. Sain sen kolmen vikkon päähän, eli silloin olisi melkein 8 viikkoa täynnä.

Meillä on täällä listalla tähän mennessä eniten meitä ensikertalaisia ja toisaalta neljännen saajia. Hauska sattuma. Konkareita ja aloittelijoita :D
 
epipremnum: Kiiti, että mutkin lisättiin mukaan. Juu, ja loppupeleissä ne tilastot antokin ihan positiivistä infoo. Vaikkei sitä koskaan tiiä. Neuvolaa odotellessa. Kyllä se 2 ja puol viikkoo tässä kuluu.. :)
Työnimee ei vielä ole. Ikä 24 v ja sairaala TYKS.
 
Kiitos pinon tekijälle :)

En ole menossa alkuraskauden ultraan. Kävin ekan kanssa, sen jälkeen en ole käynyt. Muistan juuri sen ekan kanssa, miten pitkä aika oli siihen ekaan neuvolakäyntiin ja varsinkin ekaan ultraan, siksi menin itekseni sillon rv8.

Neuvolaan en ole vielä soitellut. Pitäis jossain vaiheessa pirautella, mutta kun en oikein välitä meidän neuvolantädistä, niin ei ole kiire soitella. Muistaakseni edellisessä raskaudessa eka käynti oli joskus 8-9 viikolla. Just kävin kolmosen 8 kk neuvolassa ja sovittiin, että kun poika kasvaa hyvin ja on muutenkin edellä aikaansa, niin menemme seuraavan kerran vasta vuosipäivänä, joulu-tammikuussa. No, nyt pitänee sitten kuitenkin kuitenkin mennä.

Mami 37v. ja 4+5
 
Kiitos kaunis todella hienosta pinosta! :flower:

mä en ole vielä soitellu neuvolaan, ku jotenkin tuntuu että näitä viikkoja vielä niin vähän.. Ehkä sitä pitäs kuitenkin rohkaistua, koska ois tarkotus lähteä reissuunkin parin viikon päästä :)
Mietin myös sitä varhaisultraan menemistä, että jos sitä sieltä sais jonkinlaisen mielenrauhan?! ;)
Nyt siis viides viikko meneillään ja maha-asukille lempinimi on tähän asti ollut mörri, haha, sen verran mörrää mahassa jotta lempinimi on paikallaan!:LOL: Sairaalana Jorvi.

Hymyä ja iloa odottamiseen, yritetään olla turhaa jännittämättä :)
 
Moikka!

Kiva täällä on meille viralllinen pino. :)

Mäkään en ole vielä soitellut neuvolaan. Jokso sitä syyskuun lopulla varailis aikaa. Varhaisultraan ei aiota mennä. Kolmosesta olin kun silloin ei ollut mitään hajua viikoista, mutta nyt kun tiedän viikot niin ei ole mitään tarvetta.

Työnimi meillä on Inari. Tulee siitä et vauva on saanut alkunsa Inarissa, kun oltiin siellä lomailemassa. :)

marzipaani ja Inari 4+4
 
tuanni totta! Esikosta odottaessa olin niin aikasin soitellu neuvola-aikaa, että piti kuukausi odotella :D

turvotus mulla ei oo yhtään! :) vähän toki pitää pullistella peilin edessä, että miltä näyttää :D mutta kyllä se sitten siitä taas lähtee kasvamaan... :)

neiti80 anniina on tosi kiva nimi :) juu väsymys painaa täälläkin yhä..

mamiksi monelle mäkään en oo vielä neuvolaa soitellu, ehtiihän sen :) meilläkin neuvolatäti on vähän semmonen....no, oma persoonansa :D ihan ok tullaan toimeen, mutta ei oikein juttu lennä muuten..

Tänne ei uutta :) rv 5 alkoi, ja tänään ideaparkin reissu tiedossa, mukavaa :)




Epi ja Paavo 5+0
 
Kiitos paljon Epille hienosta pinosta! :wave:

Mun kohdalle voi lisätä että ikää on 28v ja synnytyssairaala Jorvi. Siellä oli joku muukin LA 6.5. ja sairaalana Jorvi joten ehkäpä siellä törmätään? ;) tosin jos mun raskaus nyt jatkuu loppuun asti niin eiköhän taas mene 2,5 vk yli niin kuin esikoisestakin..

Täällä on melkoista iltaväsymystä ilmassa, ennen valvoin aina ihan pirteänä yli klo 24 ja nyt nuokun jo klo 21.. Ei vielä pahoinvointia, mutta eipä juuri ollut ekastakaan.. ehtihän sekin vielä iskeä.

Olen nyt kunnon flunssassa, sairaslomapäivä töistä joten lepoa sohvalla hetken aikaa. Huomenna pitäisi taas jaksaa töihin mennä, toivotaan että flunssa helpottaa pian!

En muista yhtään mitä piti kommentoida mutta yritän pysyä aktiivisena. Vuode 2009 Toukokuun Tuhisijat ryhmäläisistä tuli hyviä kavereita ja olemme jatkaneet kirjoittelua myöhemmin Facebookissa ja jopa tavannet useaan kertaan :)

Neuvolan varasin tänään koska haluan aamuajan että ehdin siitä töihin sitten. Sain vasta kuukauden päähän, silloin rv n. 8+2, tuntuu kamalan pitkältä ajalta!

Haluaisin mennä varhaisultraan mutta en tiedä menenkö. Esikosta menin koska silloin oli juuri ollut yksi keskenmeno pari kiertoa aiemmin ja halusin mielenrauhan. Muistaako kukaan paljonko varhaisultra maksaa?

Aurinkoa kaikille ja ihanaa odotusta!!!

Chillie 4+4
 

Yhteistyössä