***Toukokuun Toivotut***

Jazzi hyvä hyvä :) kyyllä se siitä vielä todeksi muuttuu! :) on se jännää miten ne kaks viivaa tikussa muuttaa koko elämän :heart: kaks pientä viivaa! Oikeesti :D kun ei oikein oireitakaan ole, mäkin tein muutaman testin, että oli se todistusaineisto siinä silmien edessä :heart: kun ei muuta ole vielä tässä vaiheessa mikä tän todeksi sanois :)
 
Huomenia :wave:

tervetuloa uusille :heart: ja paljon onnea odotukseen! :)

hei, näin ensikertalaisena olis kysymys =) koskahan syke mahdollisesti näkyy ar-ultrassa? eli koska se kannattais varata? onko ihan toivotonta mennä jo esim. 6+1?

kertomisesta sen verran, että en oikein tiedä koska sitä kertois :) isovanhemmat ainakin on todella onnellisia, koska kyseessä olisi ensimmäinen lapsenlapsi ja todella toivottu sellainen, mutta mä niin pelkään kaiken maailman juttuja, että luulenpa kertomisen menevän jopa sinne np-ultran aikoihin! :) mut kyllä tekis mieli huutaa koko maailmalle! tai voihan se olla että jos varhaisultrassa kaikki on okei, niin vois kertoa jo sittenkin!

eilen oli kyllä vähä pelko persiissä kun koski välillä aikalailla alamahaan ja ravasin sitte vessassa koko ajan kattomassa et tuliko jotain punasta, mut ei onneks, HUH! :) yllätyin kyllä ihan että on ne kivut vaan aika samanlaisia kuin kuukautisissa! ja tänään on kyllä tissit niin pirun kipeet :D ja NÄNNIT! ja ne ilmavaivat :saint: voi kun miehellä oli taas mukavaa mun kanssa illalla makkarissa, meinas jo että pitäskö mun mennä soffalle nukkumaan! :D
 
Tiuhti kyllä syke voi näkyä viikoilla 6+1 mutta muutamaa päivää myöhemmin olisi varmempi.Välttyy turhalta huolelta.

Kertomisesta
,samaan aikaa kun tekis mieli huutaa koko maailmalle,haluan visusti pitää salaisuuden itselläni.Ainakin sinne 12+ viikkoihin.

Onko teille tullut jo tyttö/poikaoloja?
Itselläni ei minkään sortin aavistusta.:confused:

Aika kuluu näin alussa kamalan hitaasti.Kun oikein mitään oireita ei ole...
 
mymosa
Ei oo vielä kumpaakaan oloa.. mutta tyttö molemmat toivoo.. Mä haluan itelleni sen prinsessan, jonka voin pukea mekkoihin jne ;) Kun tuo esikoinen on enemmän tuommonen poikatyttö :heart:

Tänään lähtee lapset isälleen ja meillä miehen kanssa viikonloppu kaksin.. ;)

rv 5+4 eikä enää kauaan kun poks.. jee näin ne viikot kuluu..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moro!
Uskaltaisinkohan mä jo liittyä seuraan? :) Eilen varmistui siis plussa cb:llä :) Mulla on vast kp31/30 menos joten toivotaan et pysyn matkassa :)
Noitten laskureiden mukaan olis 11.5 LA ja jorviin mä oon taas menossa varmaanki.
Toka siis tulossa :) Esikoinen on 8kk nyt.

Oireita on riittänyt, pahaolo, paineentunne alavatsas, lihanhimo, suolakurkunhimo, maidon ja appelsiinmehunhimo. Mitään näistä en normaalistii syö (paitsi lihaa). Täytyy varmaan alkaa popsii niit raskausvitamiinei ettei oo ainakaa mitään puutoksia :D
Kerrotaan varmaan sit vast ku alkaa näkyä.. Ei mitään kiirettä sen kans ku kakkonen tulee :)
 
epipremnum, kiitos :) vuodot loppuivat kuin seinään! Toivottavasti ei tule enää mitään.

Kertomisesta: kerrotaan nyt jo muutamille läheisille ihmisille, lähinnä kavereille, jotka ovat olleet tietoisia meidän vauvanteosta. Vanhemmille kerrotaan vasta varhaisultran tai rv 12 jälkeen. Katsotaan nyt. Olen aina ollut sellainen ihminen, että jaan herkästi ilot ja surut muiden kanssa. On tooooosi vaikeaa olla kertomatta nyt!

Pöhköfantti, tervetuloa siullekin!:wave: Minulla on kanssa tuo maitohimo! Saatan juoda töissä (päiväkodissa) lasten ruokailun aikaan 2-3 lasillista, vaikka ennen en ole juonut yhtään maitoa! :D Sori vaan kaupunki, kun varastan teiltä maitoa...

Soitin heti aamusta neuvolaan, ja sain ensimmäisen käynnin tuonne 19.9. Se neuvolantäti oli aivan ihana! Lopuksi kysäisin häneltä, mitä pitäisi tehdä tuon lääkityksen suhteen, minulla kun on kaksisuuntainen mielialahäiriö TÄdin äänessä kuulsi huolestuneisuus, kun hän ohjasi minut soittamaan psykan polille ja pyytämään pikaista konsultaatiota lääkäriltä. Soitin sinne ihan paniikissa, mutta onneksi kummastakaan lääkkeestä (cipralex & ketipinor) ei pitäisi olla haittaa raskauden aikana. Sovittiin kuitenkin omasta toiveestani niin, että jätän ketipinorin pois (hyvästi yöunet) ja puolitan cipralexin 7,5mg:aan vuorokaudessa. Katsotaan nyt, alanko sekopäiseksi kaikkien hormonimyrskyjeni kourissa

Meikeläiset menee ainakin varhaisultraan! Olen niin neuroottinen, että pakko saada tietää heti kun mahdollista, että matkassa on oikeasti joku tyyppi, eikä mitään tuulimunaa tai tyhjää pussukkaa. Kamalan pitkä aika sinne vielä on Kun ei voi oikeasti nyt tietää, mitä rv eletään.

Eskapismi & Onni-Ilona rv 5+1?
 
Mites saako teidän kotikunnissa jonkun varhaisultran vai meinaako tuo sitä mikä tehään vkol 12 suunnilleen? :) Meillä Espoos on vaan se ja sit se rakenneultra lähellä vko20... Noi tuntuu vaihtelevan kunnittain.. Mä en ajatellu soittaa neuvolaan kun vast n.rv6, ihan senki takia et jännittää miten ne suhtautuu :D Esikoinen vast 8kk ja ollut todella haastava(yöt vieläkin). Ja synnytyksen jälkeinen papa-koekin ottamatta :headwall: Mut se taitaa kyl nyt jäädä ens vuoteen...
 
pöhköfantti lisäsin sut listoille :wave: ja ONNEA!!!! :) mä taidan neuvolaan soitella maanantaina, esikoisen neuvolatäti sano että kannattaa jo soitella, kun eka käynti on viikolla 8 jo, että riittää aikoja. Miten musta vaan tuntuu etten haluis soittaa.. jotenki jännittää :rolleyes:

eskapismi päivämäärä päivitetty :wave:

mymosalla laatuaikaa miehen kanssa sit tiedossa ;) ja sulla tänään päivä, jolloin pienen sydän alkaa sykkiä :heart: liikuttavaa :)

Joo siitäpä tulikin mieleen, on taas niin ihanaa kun on tunteet pinnalla, itku silmässä taas vähän väliä.. ja voi apua kun telkkarista tulee se kirkon ulkomaanapu lusikkaliike mainos, missä se pieni lapsi yrittää lusikalla rapsutella kattilaa josko sieltä pohjalta vähän masun täytettä sais ja kärpäset vaan pörrää ympärillä :'(
Se on kyllä ihan oikeesti surullinen mainos, ja vielä surullisempaa on se että se on ihan todellisuutta... :(
Noo, esikoista odottaessa pillitin oikeasti ihan tyhmille asioille. Kerran kahvilassa näin jonkun inttijätkän, sillä oli tarjottimella pullaa, kakkua, karkkia ja jäätelö, voi vitsi kun rupesin aattelee että nyt se haluu vähän herkutella kun on ollu armeijassa niin kovaa eikä siellä vissiin saa ees herkkuja, tuli vaan niin liikuttunut olo, teki mieli sanoo että herkuttele vaan, oot sen ansainnu :LOL: kiva oli siinä kyynel poskella maksaa omia ostoksia... :D
Joo onhan niitä sattunu... :)
Jaah, sit syömään!

Heipä hei!!!


Epi ja paavo 5+2
 
epi, mäkin itkin sille mainokselle eilen :( se on niin kamala ja ottaa kyllä sydämen pohjasta ja pahasti! ja vielä ne kärpäsetkin ku pörrää siinä.. se kyllä liikuttaa varmasti monia ihmisiä ja toivottavasti koskettaa monia jotta laittavat keräyksene rahaa :) mä oon muutenki aika herkkä, niin saas nähä mitä tää raskaus tuo tullessaan :D

eskapismi, mäki ajattelin josko pääsisit kummiski kunnallisella puolella, jotta saavat raskauden keston varmistettua! :) kannattaa kokeilla! ;)

mymosalle oikein antoisaa viikonloppua miehen kanssa :heart: nauttikaa!

pöhköfantti se varhaisultra tehdään yksityisellä tai joskus jopa kunnallisella rv 6-8 välillä (näin oletan :D), ja se maksaa aika paljon joissakin paikoissa, täällä missä asun maksaa yskityisella sen 85€ kelan vähennysten jälkeen! niskapoimu-ultra tehdään sitten rv12 paikkeilla :) ja toivotaan että neukkatäti on kiltti, meinaan onhan niitä jotkut ilkeitäkin! mutta minusta on ihan jokaisen oma asia kuinka suuri ikäero omille lapsilleen tulee! :) tsemppiä soittamiseen :D

jaahas flikat, se ois perjantai sitten :) OIKEIN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA JOKAISELLE!
 
lily soitto lääkäriin ilman muuta!!! Hartiapistos viittaa kyllä.... Toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin, nyt vaan tarkistuttaa, se on vakava paikka jos on oikeasti kohdun ulkopuolinen :( voih, onnea matkaan ja voimia!!
 
Heipä hei kaikille! :wave:

Minäkin voisin varovarovasti ilmoittautua mukaan!

Eli olen 29-vuotias ja esikoista odotan. Tänään tein vielä kerran raskaustestin, kun edellisissä viiva ei ollut niin tumma, mutta tänään viivat olivat kyllä yhtä tummia, joten pakko tämä uskoa on....:heart: Oireita on kyllä ollut, rinnat ja etenkin nännit on ollut niin kipeät, että pienikin tärähtely sattuu...etovaa oloa on silloin tällöin, ja väsymys aina iltaisin.... Tuntuu myös, että voin hermostua pienestäkin asiasta, töissä täytyy oikein skarpata ettei räjähdä ärsyttävälle asiakkaalle....Mies parka joutuu sitten välillä sijaiskärsijäksi...:| Turvotusta myös on ainakin iltaisin ja ilmavaivoja.....Mitäs vielä? :D

Meillä tämä raskaus sai alkunsa IUI hoidolla. Olin jo käynyt kolmessa IUI:ssa ja tarkoitus oli seuraavaksi mennä IVF:ään, mutta folleja oli liian vähän, niin lääkäri päätyi IUI:hin ja tässä sitä nyt sit ollaan.....En olisi ikinä uskonut että nyt tärppää!!!! Enkä oikein uskalla iloitakkaan vielä, sitä ultraa odotellessa... Meillä on ultra-aika 20.9 sinne klinikalle, tarkistavat siellä että kaikki ok. Neuvolaan ajattelin soittaa maanantaina.

Ollaan kerrottu minun äidille ja siskolle, muut saavat vielä odottaa....

On tosi kiva tulla tänne juttelemaan ja lukemaan muiden tuntemuksia ja kuulumisia!

Meillä LA laskureiden mukaan on 3.5.2012 ja synnyttämään mennää TAYS:iin =)

Kiena & Tirri 5+1?
 
Heippa kaikille. Kaippa mäkin uskallan jo liittyä joukon jatkoksi :) Eli pikku kakkonen olis tulos ja toivon tyttöä/tyttö olo mut eipä haittaa vaikka olis poika. Kunhan on terve. Muille kerrotaan varmaan sit rv 12 jälkeen kun saa kuvat ultrasta käteen. Eka neuvola olis 12.9. ja la 2.5

Onko muilla ollut muis raskauksis pahoinvointia? Mulla oli ekan aikana aivan järkyttävä et vähän jännittää tuleeko nytkin.

Ja oireista oli muutenki puhe nii mulla on ollu päänsärkyä ja meetwursti himo :D

Princessa & pikkuinen 5+2
 
Kiitos Epi! =) Kyllä, matkassa on ollut jos minkänmoista haastetta, ja tässä viimeisimmässä inssissäkin hyviä siittiöitä saatiin vain 0,8 miljoonaa, joten olihan tämä aikamoinen paukku. Mutta eihän se tarvi kuin sen yhden joka pääsee perille ;)

Tsemppiä meille kaikille, että raskaus on ja pysyy loppuun asti!:heart:
 
Tervetuloa Kiena ja Princess!

Kiitos tytsyt, yritän saada tingattua varhaisultran neuvolan kautta! :) En tiennytkään, että sellaisen voi saada tällaisessa tilanteessa. Kyseessä ON kuitenkin iso heitto, jos nyt olenkin rv 3-4 ja laskujen mukaan mennään rv 5+1.
 
Moi!

Höh, mut taidettiin ymmärtää väärin kun kirjoitin etten ymmärrä miks raskautta pitäis salailla. Tarkoitin sillä ainoastaan OMAA raskauttani. :D Ymmärrän kyllä et useat haluaa pitää asian salassa. Mä kirjoitin oman mielipiteeni vähän liian yleistäen. Sori. :/ Ja kyllä mustakin on ihanaa kun on sellainen salaisuus joita monikaan ei vielä tiedä. <3

lily voi ei! pidetään peukkuja että kaikki olis kuitenkin hyvin.

princessa, mullakin on kauhea meetwurstihimo, vaikken normaalisti oikeastaan juurikaan syö metukkaa.

Mä tein eilen toisen testin, kun enhän mä voinut uskoa pelkkään yhteen testiin. :D Ja kyllä siihen heti paukahti kaks viivaa. :) Montako testiä muut on tehneet?

Mulle voi lisäillä listaan et oon 31 V ja synnärinä TAYS. Näyttäis olevan muitakin Tays:iin menijöitä samoihin aikoihin. :D

Ja täällä on ihan selkeä tyttöolo.

Uusille taas tervetuloa! Kiva kun meidän joukko kasvaa.

marzipaani ja Inari 5+0
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa uudet :heart: onnea odotukseen!

mie en malttanu olla tekemättä digiä, tein sen siis päiväpissasta ja tänään pitäis mun laskujen mukaan olla dpo12, mut tulos on tämä:



vähän hämmentää, mutta toivottavasti kaikki on okei :heart:

tiuhti ja salamatkustaja 3+5 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Gabrielle
Kiitos, on tosi kiva olla pinossa missä ajatukset vaihtuu :flower:

marzipaani Mä tein 3 testiä....:whistle: viime pe ja su ja tänään viimeisimmän....Nyt taidan uskoa, kun testiin tuli heti 2 yhtä tummaa viivaa ja piinailen sinne ultraan....Argh....haluisin heti tietää et onko kaikki hyvin....oon hieman kärsimätön....:ashamed:
Joo, me TAYSlaiset ollaan aika samoissa ton LA:n kanssa, jos nyt vaan sit pitävät paikkansa =)

Kiena ja Tirri 5+1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä