***Toukokuun Toivotut***

Epipremnum mulla vähän samanlaiset fiilikset oman kropan suhteen. Ihana kun vauva on mahassa ja maha kasvaa, mutta toisaalta on ikävä sitä, kun keho on vaan "oma". Varsinkin ku näiden raskauksien välillä ei ole kuin 9kk :D Just kun pääsi eroon mahalöllykästä ja kaikesta hormonihuurusta niin uusi painonpudotus ja myräkkä on sitten edessä.. Onhan näitä tälläisiä ajatuksia aika ajoin :)

JonMa onpas ärsyttävää! :kieh:

Kävin katselemassa niitä Emmanljungan twin ceroxeja, kamalan leveät! Melkoiset hyökkäysvaunut, taidan unohtaa sellaisten hankkimisen. Onneksi ei ole kiire :D
 
Voi hemmetti! Piitkän sepustuksen kirjoitin, ja ruutuun pläjähti, että "internal service error" ja kaikki katosi taivaan tuuliin :(.

Tarkoitus oli nyt vaan ilmoittautua, ja ilmaista, että olen kyllä täällä mukana ja lukemassa teidän juttuja, vaikka en ole ehtinytkään laittaa vietejä (kun te kirjoitatte niin kamalaa tahtia!)

Raskaus on niin oireeton, että huolestuttaa niin siksikin jätän vähemmälle vauhkoamisen ja koetan keskittyä muihin juttuihin... kahden viikon päästä varhaisultraan, jos sitten sen jälkeen olisi helpompi olla :).

Kommentoin enemmän ensi kerralla, nyt ei jaksa kirjoittaa kaikkea uusiksi :(.

Tsemppiä oksulaisille!

Inka ja 5+2
 
Tarkoitus oli nyt vaan ilmoittautua, ja ilmaista, että olen kyllä täällä mukana ja lukemassa teidän juttuja, vaikka en ole ehtinytkään laittaa vietejä (kun te kirjoitatte niin kamalaa tahtia!)

Raskaus on niin oireeton, että huolestuttaa niin siksikin jätän vähemmälle vauhkoamisen ja koetan keskittyä muihin juttuihin... kahden viikon päästä varhaisultraan, jos sitten sen jälkeen olisi helpompi olla :).

Kommentoin enemmän ensi kerralla, nyt ei jaksa kirjoittaa kaikkea uusiksi :(.

Tsemppiä oksulaisille!

Inka ja 5+2
Mul on nii sama! Oireetonta on edelleenkin, eik' siks jaksa vouhkata ja kommentoida. Viimeks kun se olikin tuulimuna mulla.

Haidippiduulle tsemppii kumminkin. Ja kaikille yrjokerholaisille :hug:
Mulla ei nyt nayta aakkoset toimivan tulee vaan t'mm;isi'. Olisko taapero pistany nappiksen sekasin.
Kirjottelen hope so huomen aamulla lisaa. Sillon oon kaikkein reippaimillani.

t. Villany seonneelata n'ppikselt' viikoilla 5+3
 
Viimeksi muokattu:
voi jee, pahoinvointi palasi. Viikonlopuksi ollaan menossa miun äidille ni ja mä en ymmärrä miten tämä pitäisi salata tän mahan ja pahoinvoinnin kanssa. Mutta mitään en myönnä.
Ja tänään teinkin kauppareissun josta lähti matkaan pari väljempää paitaa. Kaapista löytyy vielä parit housut jotka just ja just menee jalkaan. Nekin oli vielä pariviikkoa sitten väljiä.
Hameet ja sukkikset kunniaan. Jos ny noilla pärjäisi siihen että pääsee kaupungissa käymään. Ja turvotustahan tämä vielä vasta on. Ei mitään verrattuna siihen ihanaan oikeaan vauvavatsaan.

Ja tein löydön. Takin talveksi. Isäntä kyllä väittää että mie näytän ihan punahilkalta sen kanssa, mutta väliäkö tuolla. Se takki on hyvännäköinen myös vähän pienemmällä vatsalla. Maksoi vain 30egee (ovh 70€) ja sinne mahtuu myös se jättimasu sitten maaliskuussa.


Meillä kaksi koiraa ja kaksi marsua. Vanhempi koira täyttää nyt 10vuotta ja se sietänyt nämä kolme edellistäkin joten eiköhän tämä mene joukon jatkona. Nuorempi nyt 5kk eli on sen vuoden kun beibe syntyy. Ja mua kieltämättä vähän hirvittää. Lasten kanssa tulee kyllä hyvin toimeen. Mutta miten tässä riittää oma aika ja energia sen koulutukseen ja liikuntaan. Heitettävä palloa omassa pihassa tarpeeksi. Kaippa sitä jotenkin pärjätään.


-marenda rv 6+ Oletteko muuten huomanneet kuinka törkeen ihania pikkiriikkisä vauvan vaatteita on kaupoissa?
 
Eska Voit kertoa, eipä tuossa mitään salaamista ole...

Haidippiiduu :hug:

Meillä on kolme koiraa :) Eli meidän laumaan tulee sitten kuudes jäsen keväällä! (näin uskotaan). :D Uskon, että kaikki menee hyvin, kyllä nuo oppii vauvaan ja vauva oppii koiriin. Kaiken lisäks ovat niin lapsirakkaita, että en usko ongelmia tulevan. Meillä kans mies suunnitteli opettavansa koirat kulkemaan vaunujen kanssa jo etukäteen.

Tsemppiä kaikille joilla epätietoisuutta tai jotain muuta murhetta!
 
Villany: oliko viimeksi siis myös oireetonta? Oletko menossa varhaisultraan? Mulla oli esikoisesta vaikka mitä oireita niin siksi pelkään oikein vielä enemmän.
Toivottavasti päästään molemmat pian vouhkaamaan!
 
Villany: oliko viimeksi siis myös oireetonta? Oletko menossa varhaisultraan? Mulla oli esikoisesta vaikka mitä oireita niin siksi pelkään oikein vielä enemmän.
Toivottavasti päästään molemmat pian vouhkaamaan!
En oo menossa varhaisultraan, en uskalla. Enkä mä oikein edes tiedä mistä täältä päin sellasen sais. On tääl Lääkäritalo ja Mehiläinen, kai ne semmosiakin tekis sit.

Mul ei viimeks ollu pahoinvointia, ei yökkimistä hampaita pestessä, ei rintojen aristusta/kasvamista. Kaikki nää oli esikoista odottaessa viim viikolla 6+0. Ainoot mitkä temmaa kahdes aikasemmassa raskaudes on päiväunien tarve ja hajuille herkistyminen(haistan naapurin olevan tupakal vaik ikkunat olis kiinni).
Lohdutan itteeni sillä et pahoinvointi voi alkaa myöhemminkin ja et kaikki raskaudet on erilaisia.
Ja olishan se hiton huonoo tuuria jos kaks kertaa peräkkäin sais tuulimunan :|

Toivotaan et kaikkien vähäoireisten raskaudet olis kumminkin onnellisia.
 
Hellurei kaikille ja mukavaa perjantaita :wave:

haidippiduu, suuren suuri hali :hug: pidetään nyt kumminkin lujaa kiinni siitä 50% mahdollisuudesta että kaikki on vielä okei!

oireettomuudesta, ihan varmasti voi olla kaikki ihan okei vaikka olisikin oireeton :) tokihan se kalvaa mieltä, mutta ei se stressaaminenkaan kellee hyvää tee! ja kaikki raskaudet voi aivan varmasti olla erilaisia :)

koirista, meillä on 1 koira, lisänä myös kissa :) koirasta uskon että saa mustasukkasuuskohtauksia mutta eiköhän nekin sit hoidu :) ja rattailla/vaunuilla varmasti opetellaa etukäteen kävelemistä! mutta kyllä herra osaa jo nyt nätisti kävellä hihnassa etten usko sen ongelmia tuottavan :) aikanaan kyllä oli toisin :D

mymosa, löytykö vaatteita? :)

huhhuijaa, mies menee tänään pippaloihin duuniporukan kanssa ja mie vietän flikkojen ystävän kanssa kotosalla! onneksi flikkakaveri ei koskaan ota alkomahoolia niin ei tarvii siitä sitten kieltäytyä sen kummemmin :D eli raskaus pysyköön vielä salassa! :)

oikein mukavaa viikonloppua kaikille :kiss:

tiuhti ja Pikku T :heart: 7+5
 
*** TOUKOKUUN TOIVOTUT ***








??.??
Momtobe87/ensimmäinen/TYKS/24v.
Sanyo/ensimmäinen/NKL/20v.
JonMa ja Pottu/kolmas/K-SKS/21v.
Yeb/kolmas/TYKS/30v.

27.4
Jazzi/ensimmäinen

30.4
mymosa ja toukka/kolmas/MKS/28v.

1.5
kullannuppujen äiti/neljäs
neiti80/ensimmäinen
Tuanni/ensimmäinen
Tiuhti84/kolmas
yötyöläinen/neljäs/28v.
epipremnum ja Paavo/toinen/24v.

2.5
katya11/ensimmäinen
Princessa/toinen
bambiina77/neljäs/34v.
A86/ensimmäinen/JS/25v.

3.5
mamiksi monelle/neljäs/37v.
Kiena ja Tirri/ensimmäinen/TAYS/29v.
onnellinen-88/ensimmäinen
Gabrielle/ensimmäinen/TAYS/29v.

4.5
Ioni/ensimmäinen/30v.
Marzipaani ja Inari/neljäs/TAYS/31v.
Sadettaja*/ensimmäinen/PHKS/23v.

5.5
Minkäställevoi ja mussukka/neljäs/31v.
leeta/toinen/LKS

6.5
hanspili ja Mörri/ensimmäinen/JS/30v.
Chillie/toinen/JS/28v.
Shootingstar* ja Mini/neljäs/31v.
Pahe/ensimmäinen/LS/32v.

7.5
Eskapismi ja Onni-Ilona/ensimmäinen/TAYS/25v.

8.5
Tanyaz/toinen/KOS/26v.
Minimaikki/kolmas/KAKS/38v.

10.5
NanaMama ja Tiitu/kolmas/LS/24v.
Tuhkimo81/neljäs/30v.
lily-rose/?

11.5
pöhköfantti/toinen/JS/26v.
Pinchy/ensimmäinen/26v.
Mannamaaria ja toukotaimi/ensimmäinen/30v.

12.5
LepikonHeta/kolmas/KYS/31v.
äitijapojat/neljäs/KYS/31v.
Bellamama/toinen
Dulce86 ja samusirkka/toinen/KOS

13.5
tiuhti_ ja Pikku T/ensimmäinen/PS/21v.
melina84/toinen/TAYS
Li/ensimmäinen/KYS/24v.
Syli84 ja Hemmo/ensimmäinen/TAYS/27v.

14.5
Rouva Möppiäinen ja Arhippa/toinen/LKS/28v.
vesimelon/kolmas
Elna/kuudes/OYS/35v.

15.5
salailija/kolmas/OYS/26v.
Kiket/toinen/SeKS/26v.

16.5
Haidippiduu ja Aarre/ensimmäinen/K-HKS/27v.
Seepia ja Pikku-Sintti/kolmas/KOS/34v.

19.5
marenda/neljäs/K-SKS/28v.

20.5
Naive88/ensimmäinen/TAYS
Jijo/kolmas/SeKS/38v.

21.5
Nappi92/toinen/19v.
Faith/kuudes/SeKS
DsariaL ja Mytty/toinen/PKKS
iina_/ensimmäinen/TYKS/26v.

22.5
viljonkka89
kissendaal/toinen/25v.

23.5
Jasuliini82/kolmas/LKS/29v.

24.5
Suppis/ensimmäinen/23v.
emily*/ensimmäinen/25v.
helimarja ja Mötkylä/toinen/TAYS/21v.

25.5
neljän pojan mamma/viides/TAYS/29v.
Tiitulipiituli/neljäs/31v.
Mehiläinen83/ensimmäinen/KOS/28v.
amalia88/?

26.5
mamaliina/?
Eemas/kolmas/TAYS/39v.
Kirjavakana ja Tipu/neljäs/39v.

27.5
mimilii/toinen/28v.
Missie/K-SKS/28v.
Piitu43/kolmas

28.5
Villany/toinen/21v.

29.5
TaCa/toinen/NKL/31v.
SeInka/toinen/KOS/27v.

Menetyksen kohdanneet

Pikkumyy87
Toukkistelija



Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Uudet ja muutokset punaisella boldattuna, KIITOS :)
 
LepikonHeta
Huomenta vaan kaikille :wave:

Paljon tullut taas uutta tekstiä, joten koitan saada vähän kiinni puhutuista aiheista :)

vaunu- ja välineasiaa:Aluksi olin sitä mieltä, että ostan vähän käytetyt vaunut, mutta täällä suunnalla ainakin pyytäät 1-2 vuotta käytetyistä tai jopa vanhemmista noin satasen vähemmän kuin vastaavista uusista ja minusta se on paljon käytetystä. Mallina olen miettinyt kuvien perusteella Ora Jovi Aira tai Taiga- vaunuja. Tosin myös emmaljungat kiinnostavat. Pitänee mahdolliset veronpalautusrahat tuhlailla vaunuihin ja luulisin, että vuoden vaihteessa "vanha malli" myydään halvemmalla.

Koira: Meidän koira otettiin meille 5 vuotiaana, eli ei ole ollut pentuikää meillä. Tosin tuli lapsiperheestä ajanpuutteen vuoksi ja hyvin on kaikki lapset aina vastaan ottanut. Luotan siihen, että terveluonteinen eläin kyllä hyväksyy laumaan uuden jäsenen mikäli sen asema ei muutu, eli saa yhä olla laumassa omalla paikallaan eikä hylätä.

Oireet:Täällä ollaan yhden kerran oksennettu, sen päivän jälkeen pahoinvointi lähti jälleen pois. Eka raskaus, jossa kahvi maistuu hyvältä :O Makuelämyksistä: punasipuli ja kermainen kanakastike on nou-nou, aika vähän mielitekoja ja nekin liittyy suolaiseen ruokaan. Viikko sitten tuli ihmeellinen hesen juustohampurilasihimo ja se oli pakko saada :popcorn: Rinnat on kipeät ja maidonnousun tuntemuksia välillä tulee. Alavatsalla kasvuvihlontaa.

Nyt vaan odotellaan tiistain ultraa, taas. Terkkari halusi, että neuvolalääkäri tarkistaa la:n, vaikka yksityinen sen teki jo. Ihan kivaa nähdä pallero taas, mutta tk:ssa ultrattiin viimeksi päin p:tä, ja nuo seulonnathan tehdään sen ultran mukaan, joten sitä odotellessa.... :whistle:
 
Huomenta!

haidippiduu :hug: ja peukut pystyssä, että kaikki olis kuitenkin hyvin!

mymosa kiitos sormustestiohjeesta, en muistanu enää kumpi oli kumpi! :) Tein ton testin joskus tokaa odottaessa 13v sitten ;) ja sillon tuli poika-tyttö-poika (tehtiin niinkuin kokonaislapsimäärästä ja ranteen vai käden yläpuolella?!), jotka mulla siis tähän asti on. :) Mutta nyt tämä testi näytti mun VIHKIsormuksella poikaa ja KIHLAsormuksella tyttöä!!! Eilen koitettiin sit miehenki sormuksella, niin todella vahva POIKA! Tota vaan sitten mietin, että kumpi mun sormuksista on luotettava... :p Mies ei uskonu tota ja väitti mun heiluttavan sitä sormusta, joten annoin sen kokeilla ja sormus heilu silläkin hurjana. Oli ihan ihmeissään. :)

Koiria meillä on kaks pientä/keskikokoista, 5-vuotiaita. Ennen tota kolmatta lasta ne ei ollu nähny koskaan pieniä lapsia ja kun vauva syntyi, uros haukku pitkään sen itkut ja äänet. Narttu taas, joka on ihan mun vauva, makas aina vieressä ja yritti peittää vauvaa kuonollaan (kuten koirat peittää esim. luita) kaivamalla tyynyllä tai peitolla, jos oltiin sängyllä tai sohvalla. :) Se oli aika jännä reaktio; ei kuitenkaan ollu mitenkään aggressiivinen, vaikka noi molemmat on vähän sellasia vieraita kohtaan (ns. varautunut rotu). Mutta siis vihaisia eivät olleet ja nopeasti tottuivat vauvaan, ja melko alusta asti nukkuivat vauvan kanssa samassa sängyssä = meidän sängyssä, kun vauva nukkui pääasiassa pari ekaa kuukautta mun vieressä yöt. Ja on ollu kyllä terve poika tähän asti, saanut hyvät siedätykset! :)

Oireettomuudesta sen verran, että mulla on nyt eka raskaus, kun on näin paha pahoinvointi yms. Aiemmissa ei ole ollu repäisykipujen lisäksi kun ehkä vähän rinnat turvoksissa, ja mä taas juuri siksi olen pelänny, et kaikki ei olekaan hyvin, kun yksi raskaus aikoinaan päätty keskenmenoon rv 5 ja sillon oli tosi voimakkaat oireet. Mut nythän on jo katottu, et on ainaki oikeessa paikassa, oikean kokoinen ja sydän lyö. :heart:

Olipas muuten hauska käynti töissä keskiviikkona, kun menin puhumaan sinne taas mun töihinpaluusta. Ollaan sovittu joskus viime vuonna, et marraskuussa menisin takas töihin, ja sitä ei ollu vieläkään varmistettu. No, ystäväni, joka on siis samassa työpaikassa, ilmoitti kesällä olevansa raskaana ja jää lokakuussa äitiyslomalle. Mun sijaisen on siis laskettu sijaistavan sitä jatkossa. Nyt oli sitten maanantaina selvinnyt, että yksi uusi työntekijä (tullut mun hoitovapaan aikana viime vuonna töihin) jää myös helmikuussa äitiyslomalle! Ja tokihan siellä oli ajateltu, et mä tuun sit ikäänkuin paikkaamaan sen. :p No, ei siinä auttanu ku tunnustaa tää tilani, koska oon kirjanpitäjä, niin asiakkaille ei voi vähän väliä sanoa kirjanpitäjän vaihtuvan. :) Eli saattaa olla, et käyn talvella tekemässä paria päivää viikossa, mut pakko niiden on nyt hommata taas joku uus sinne. Ja sekin on hauska, et tolla mun kaverilla on 3 kk nuorempi poika ku meidän nuorin ja tolla toisella taas alkuvuodesta -09 syntynyt poika. Kaikki siis suht samanikäisiä ja nyt noi saa kolmannet ja mä neljännen. :D Ja pomot tykkää... :p

Join muuten kahvia siellä töissä käydessäni, ku en uskaltanu kieltäytyä, ettei pomo arvais, ja ehdin sit juoda sen ennen paljastusta. Kotimatka oli kamala: jouduin puolessa matkassa pysähtymään bussipysäkille ja kävin yökkäilemässä auton takana, ja ennen ku pääsin perille, jouduin pysähtymään uudelleen ja syljeskelemään ulos autosta, kun meinas taas tulla ylös. :x Mut vieläkään en oo oksentanu. Ja kuten aiemmin jo kerroin, mulle lääkäri määräs sitä Primperania ja tuntuu, että on apua pahimpaan oloon! Nyt en oo ottanu pariin päivään, mut muuten tarvittaessa. Ja sain reseptin meidän tosi pätevältä neuvolalääkäriltä, joten varmasti on turvallista. Suosittelen kysymään lääkäriltä, jos olo menee mahdottomaks! Ainakin jollain oli (en nyt ehdi etsimään, kuka se oli...) niin hankalaa, et varmasti tosta olis apua.

Yritin muuten kans kuunnella tolla dopplerilla pari päivää sitten, mut eipä kuulunu vielä vauvan sykettä. Tosin jaksoin etsiä ääniä ehkä 5 min. :p Pitää varmaan kokeilla taas, vaikka luulen, et toi on sen verran heikko laite, ettei vielä pitäiskään kuulua???

Aurinkoista päivää ja viikonloppua kaikille!

bambiina77 & ruu 9+2
 
Lemmikeistä: Meillä on kaksi koiraa ja luotan siihen, että kaikki menee vauvan kanssa ok, koska koirat ovat pienikokoisia ja kilttejä.

Unet : Mä näin viime yönä ihan karmeata unta. Mulle tuli unessa keskenmeno, mutta veri tulikin kämmenistä ulos, kun pesin käsiä. Käsienpesuvesi muuttui siis unessa aivan punaiseksi. Näitä unia en enää halua lisää...

Ihanaa, kun te mietitt jo vaunuasioita. Itse en ole ajatuksieni kanssa vielä siinä vaiheessa, mutta toisaalta minun ei tarvitse saada mahtumaan samaan vaunuihin/rattaisiin toista lastakaan. Tuskin nuo 12v+14v pojat haluavat tulla rattaisiin istuskelemaan :)

Mun pitäisi alkaa tilailemaan varhaisultraa, mutta tuntuu, että nää muuttotouhut vie kaikki voimat ja yhden puhelun soittaminenkin vaatii liikaa...minullako muka alkuraskauden väsymystä?! Ei kai sentään :cool:

Jaksamisia kaikille ja yritetään kestää nää pahoinvoinnit. Mulla meni eilinen hyvin, mutta tänään etoo. No, jos ei tarvitsisi yökkiä kuitenkaan, niin se olisi jo kivaa.

T. Eemas 5+5
 
Tänään kävin sit neuvolassa ja selvis et LA onkin 7.5 näillä näkymin. Mut se lopullinen selvii sit ultrassa, kun noi kierrot oli niin epäsäännöllisiä.
Oli ihanaa kuulla et kun ollaan tokaa kertaa tässä hommassa ni ei tarvii niin usein käyä neuvolassa, ja neuvolalääkärikin on vasta vkol 20jotain? :D Mut maanantaina kuiteski toi kauan pelätty sokerirasitus...

Siis mä oon niin väsyny(just nukuin 2tuntii päiväunia), et pakko mennä sohvalle lepäilee :LOL: En tän enempää jaksa skriivaa :)

Pöhkis 8+4
 
Hei!

Kirjoituksia on taas tullut ihan kauheesti, en oo ite käynyt lukemassa mitään täällä varmaan reiluun viikkoon. Pitää lueskelle jälkeenpäin muiden kuulumisia yms.

Mulla oli torstaina lääkärille aika ultraääni-tutkimukseen + verikokeisiin. Vihdoinkin saatiin tietää tarkemmin, missä mennään. Eli laskettu aika on 24.4.2012! Eli siis en periaatteessa kuulu tänne toukokoisiin, mutta kaipa mä täällä voin hengata.. :) olihan se aika ihmeellistä nähdä pikkuinen. Siellä se jo liikkui jonkun verran ja oli lääkärin mukaan ihan normaalin näköinen. Kaks kättä ja kaks jalkaa ja nt oli kanssa normaali 0,74. Pikkuinen sydänkin löi hurjaa vaihtia! On se vaan niin ihmeellistä, että semmosella pienelle 3 ja puoli senttisellä tyypillä on jo kädet ja jalat ja siellä se vaan liikuskelee ja kasvaa kovaa vauhtia. Huh. :)
Aika hurjaa. Nyt tää tuntuu jo niin paljon todellisemmalta!

Kerrottiin myös mun vanhemmille ja ne ovat ihan innoissaa, eka lapsenlapsi kun tämä tulee heille olemaan, jos kaikki menee hyvin.

Nyt vielä odotelleen muutama viikko ja sitten uskaltaa varmemmin kertoa muillekin läheisille ystäville yms.

Aurinkoista lauantaita kaikille!

-momtobe87 10+4
 

Yhteistyössä