***Toukokuun Toivotut***

Hihii! Terkkuja ultrasta, jossa kaikki oli hyvin! :D Pieni polskutteli oikeassa paikassa ja sydänkin pomppasi kovaan tahtiin :heart: Mä olen niin onnellinen! Kunpa kaikki nyt menisi vain hyvin loppuun saakka, ei keskenmenoja meille enää, kiitos. :attn:

Pahoinvointi on nostanut päätään kivasti. Aamutoimet kolmevuotiaan kanssa ovat kyllä aikamoista puurtamista. Öklöttää niin vietävästi :x Olemme juuri muuttaneet uuteen kotiin eikä tyttö oikein tunnu vielä kunnolla siellä nukkuvan vaan haahuilee öisin ympäriinsä ja valvottaa meitä. Eikä väsy kyllä ainakaan pahaa oloa helpota :stick: Jospa tämä tästä - nyt se ei haittaa kun saa olla onnensa kukkuloilla! :D

Eli mulle saa päivitellä: LA 15.5.

Kiket 6+2 :cool:
 
mymosa
SS tulee sitten kertomaan ultrakuulumiset :) ihanaa.

onnea kaikille ultrassa käyneille ja tsempit vuodon tms kanssa painiville..

Täällä väsymys taas, eilen illallakin olin jo 9 aikaan nukkumassa :p

8+1
 
Täälä ei kuulumiset niin hyviä.. Digitesti on armoton! Viikonlopun vuoto on aikalailla ohi, pientä tuhruttelua ollu, mutta ei muuta.. Tein testin tänään ja, Ei Raskaana.. :'( Joten, siirryn haaveilemaan, ja toivottavasti pääsen kesäkuisiin.

Hirmu Paljo Tsemppiä teille kaikille! :heart:
 
mymosa
Pikkumyylle :(:hug:

Meidän listasta puuttuu muuten aivan kokonaan menetyksen kohdanneet osio, toki sitähän ei toivo kenellekään. Synnyttäneitä ei tarvii lisäillä vielä aikoihin :LOL:
 
Toukkistelija kannattaa soittaa neuvolaan. Jospa pääsisit vaikka ultraan tai muuten tutkimuksiin. Tietenki toivon, että tuo olis sitä vaaratonta alkuraskauden vuotoa, mutta jos ei olekaan ja se kuitenkin loppui, niin pitäis varmastiki tutkia ettei tuu tulehdusta tai muuta ikävää :hug: Tsemppiä kauheasti, ei voi edes kuvitella sun oloa nyt :(

Pikkumyylle iso hali :hug: Pidetään peukkuja että pääset kesäkuisiin!

Mua vihloi tänään hirveästi alamahasta, oikein terävästi monta kertaa. Onko se ihan normaalia??!

Ihania uutisia sulla kiket :heart: Toivottavasti ss tuo hyviä uutisia tänne myös :)
 
Oi, kauhiasti on tullut uusia mukaan! Tervetuloa!:flower:

Pikkumyylle voimia ja iso :hug:

En ole valitettavasti ehtinyt/pystynyt kirjoittelemaan, vaikka pikaisesti olenkin käynyt joka päivä vilkaisemassa teidän kuulumisia. On ollut puoltoista viikkoa niin helvetillinen kuvotus, ettei mitään rajaa. Viikonlopun makasin sohvalla ja valitin, nyt olen yrittänyt selvitä hengissä työpäivistä. Eilen oksensin ensimmäisen kerran töissä. Yhyy, mikään ruoka ei oikein maistu ja olo on heikko...

Onneksi eilen oli se neuvola, jossa tosin ei mitään ihmeempiä ollut. Informaatioähky lähinnä iski, mutta tokihan siellä nämä tärkeät jutut saatiin selville:

19.9.11/rv 7+6

hb 134
rr 115/59
paino: 56.9kg

Se neukkatäti oli kauhean kova puhumaan ja vitsailemaan, ja jotenkin unohdin monta tärkeää juttua, mitä häneltä piti kysyä. Hirveästi puhui meille myös parisuhteesta ja sen huoltamisen tärkeydestä, meillä kun on vielä niin kauhean nuori suhde :D Onneksi hän oli samaa mieltä siitä, että sokerirasitus otetaan vkolla 26, kun on epäily PCOS:stä ja vauva ei saisi olla mikään jättiläinen syntyessään (olen pienikokoinen).

Menkoista laskettuna tänään poksutaan! 8+0! Tosin olen edelleen hyyyyvin skeptinen sen suhteen, että oltaisiin muka näin pitkällä... No, torstainahan se selviää siellä ultrassa sitten :)

Surua ja pelkoakin on ollut, kun ystäväni sai eilen keskenmenon :'( hänellä olisi ollut LA kuukautta ennen minua :(

LA voi päivittää 1.5., kerta neuvola nyt niin tahtoo väittää...
 
Pikkumyylle iso :hug:!!!

Onnittelut ihanista ultrauutisista niitä saaneille!!! :heart:

Mulla on KOKOAJAN nälkä. Mutta toisaalta nyt ei enää maistu mikään, kaikki tekee pahaa paitsi lakut, maksalaatikko ja kiivit. :ashamed: Normaalisti en oikein kyllä tykkää noista mistään. Tekee varmaan "hyvää" mun verenpaineelle noi lakut. :D Ja kiivi nyt on varmasti saatu kiellettyä jostain syystä.. Maksalaatikkoa ei varmaan suositella vieläkään sen A-vitamiinin takia mutta siitä olen vain haaveillut. :ashamed:

Neuvolakin varattu, olis 4.10. No eipä sillä kiire olekaan. :)

Minkäställevoi 6+6/7+4
 
mymosa
Mä rrrrakastan maksalaatikkoa <3 Ja viimeksi, kun kotiuduin sairaalasta oli äiti ostanut jääkaappiin ruokaa ym.. ja parasta, pari rasiaa maksalaatikkoa!! Että mä nautin, kun sai pitkästä aikaa hyvällä mielellä vedellä syödä.

Tää oksennus/pahoinvointi olo alkaa näköjään siirtyä iltaan. Ja alaselkä särky myös.
 
Voi, kun meinaa ratketa liitoksistaan, kun on niin innoissaan kaikesta :) Varasin alkuraskauden ultrankin tonne viikolle 7... sitten vasta varaan neuvolan. Tekisi mieli kertoa jo omalle mammalle, että hänestä tulee mummo, mutta ehkä vielä hetken hillitsen itseni... :D Ei nyt kuitenkaan varmalla alustalla tämä homma vielä ole, sitä muistuttelen itelleni kokoajan.

Eloa vaikeuttaa kuitenkin järkyttävä väsymys ja pahoinvointi. Töissä juuri ja juuri jaksaa päivän olla, mutta töiden jälkeen on kyllä nukuttava useampi tunti. Yökkäilyä on ajoittain, oksentaa ei ole tarvinnut.
Tissit on niin kipeät, että kissan tassun painalluskin tuntui tuskaiselta :x Kissa parka, kun parahdin sen yrittäessä mamia helliä...

Ihanaa syksyä kaikille odottajille! Ja pettymyksen kokeneille voimia uuteen yritykseen!

Suppis + nyttyrä 4+6 - 5+2
 
Pikumyy Jaksamisia sinulle.

ShootindStar Ohhoh. No hyvä, että toinen on kunnossa ja porskuttaa.

Täällä odotellaan ensi viikon ekaa neuvolaa. Miksi ne antaa ensimmäistä odottavalle ekan ajan viikolla 9+4? Mur. Jos olisin tiennyt että muualla saa paljon aikaisemmin, olisin kyllä vinkunut parempaa aikaa. Seuraavaksi ne varmaan kertoo, että eka ultra on joskus viikolla 14 tms. :( Olisiko mun pitänyt saada jo jotain papereita esitäytettäväksi?

Täällä mennään lähes ilman oireita. Vain tissit on kipeät ja maha on alkanut hieman näkyä (läskit nousseet kuopistaan, todella hehkeää :p). Tosin tänään on ollut taas ihan ihme krapulaoireita, mutta ne voi johtua vaikka flunssasta tai stressistä. Ainiin, mulle voi päivittää iäksi 26v.
 
väsynyt onnellinen täällä... Ultra takana ja pieni kaveri siellä näkyi! Ihana pieni sydämen syke, aivan kuin pikkuinen majakka ilmoittaisi että täällä ollaan. Lääkärin mittausten mukaan koko hieman pienempi kuin nyt pitäisi olla, siis nyt laskujen mukaan 7+2 ja koon mukaan 6+5. Sanoin kyllä ettei ole merkitystä eikä syytä huolestua eukä lähtenyt tässä kohtaa siirtämään laskettua aikaa, mutta se varmasti tarkentuu myöhemmin.

Kyllä se taitaa olla ihan totta. Naurattaa ja hymyilyttää vaan...
 
En oo paljoo ehtiny lueskelee tai kirjottelee, tuntuu et elämä on niin hektistä kun mies on lomalla :D Kokoajan ollaan menossa. Hyvä vaan, menee tää alkuraskaus nopeesti :) Mulla neuvola vast ens vkon lopussa, tuntuu et kaikki ootte niin pitkällä jo! :D Jotkut jo ultratki käyny. On se ihana tunne ku näkee et siellä todella on joku :heart:
Mä vaan taidan joutua yksin sinne tällä kertaa mut pitää viiä kuvia miehelle :)
Täällä pahaolo velloo tunnin välein ja nälkä jatkuvasti, ja naama on oikeesti niin finneillä ettei koskaan... Ärsyttää näyttää tältä ja hiuksetki rasvasena. Ihan tarpeeks tullu teininä kärsittyä tälläsiä :D

Tupakasta sen verran, oon polttanu ennen molempia raskauksia, mut heti plussan jälkeen lopettanut. En yhtäkään tupakkaa polttanut sen jälkeen eikä oo mieli tehny edes. Jotenkin en oo ikinä saanu itteni takia aikaseks lopettaa, mut toisen ihmisen elämä on jotenki mulle sellane asia et en pystyis polttaa raskaana. Mut se on jokaisen oma asia tietenkin mitä tekee. Mulla on vaikka koko loppuelämä aikaa sit sauhutella omaa terveyttä jos viel tulee tarve :D Vaikka tarkotus olis kyl jättää ne hommat kokonaan pitäs sitä varmaan olla esimerkkinä lapsille :)

Mut taidan mennä taas jääkaapin suuntaan ku vähän hiukoo ;)

pöhkis + homer (viikoista en pidä ees kirjaa :D)
 
Pikkumyylle heti ekaks tsemppihali! :hug:

Toivottavasti saat toukkistelija pian mielenrauhan. Kamalaa tommonen. Mä varmaan vaan itkua tuhertaisin ahdistuksissani :( jos oisin sä.

Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ite en oo ennen käyny vr-ultrassa ja luulen etten nytkään halua. Ei innosta rampata lääkäreillä ylimääräsiä käyntejä... Tosin jos mulla ei pian pahoinvointi ala, niin varmasti epäilisin taas tuulimunaa(jolloin siis haluisin ultran).

Tupakasta sen verta et lopetin ku seinään 2009 kun sain plussan.
Nyt sauhuttelu alko valitettavasti uudelleen keväällä, mut taas lopetin ku seinään. Nyt ollu siis pian 36h polttamatta. Onneks mies ei polta.

t. Villany rv 4+1
 
Epätietoisuus on se mikä hajottaa, soittelen varmaan viimeistään torstaina neuvolaan ellen huomenna ole puhelinajan hollilla puhelimen ääressä. Toisaalta vähän veikkaan että sieltä tulee vaan jotain 'joo joo se on keskenmeno, ota yhteyttä ellei kuukaudessa lopu tai tulee kohtuuttomia kipuja'.. Eli itsensä saa maksaa kipeäksi ultrasta yksityisellä, huonolla tuurilla.

Kyllähän sitä elättelee toiveita että olisi ollut kaksi joista vain toinen on tipahtanut matkalta, kuitenkin sen verran sattunut välillä vatsaan (ei kyllä menkkakipujen vertaista, mulla on endo joten ne tosiaan tuntuu) ja tullut pieniä hyytymiäkin, sellaista limakalvon näköistä kuin menkkojenkin aikaan. Haluatteko vielä tarkempaa sepustusta :D

Lapsukaiset onneksi auttavat pitämään ajatukset erossa inhottavuuksista, mies on se joka ärsyttää. Hän ei ole sanallakaan maininnut tänään koko juttua, eilen kun sanoin että kaikkein eniten ottaa hommassa päähän se, että tuntuu että se oli kolmannen osalta sitten tässä jos tämä menee kesken. Mies vastasi että eikös sitten voitais ihan yrittämällä yrittää sitä kolmatta (oltiin siis laitettu tauolle koko homma juuri ennen tätä). Illalla kun kysyin häneltä että olisko tosiaan valmis yrittämään, mutisi jotain miten nää on niin vaikeita asioita. |O :mad: Paskiainen..

Ja anteeksi valitus, ottaa vaan niin päähän kun ei tästä selkeästi himassakaan voi puhua. Voi kun nyt vaan olis homma kerralla selvä eikä tulisi mitään kaavintoja tai tulehduksia, on niin pahaenteinen olo ettei tämäkään kakka mene helpolla läpi :(
 
Mä oon ahkeraan käyny täällä lukemassa teidän tekstejä... Ihanaa, et on tämmönen paikka :heart: Pää on ihan pyörällä kaikesta :confused: Tänään olen ollut "viikon raskaana" ja en sitä vielkään oikein usko. Maha on ollu kun pullataikina ja ollut hyvin epätodellinen olo. Mut jostain kumman syystä tänään vattassa ei oo "tapahtunu" oikein mitään!?

7.10 on eka neuvola ja oon nyt tuskassa pohtinu, et varaisko sen ultran yksityiselle jo ennen sitä. Olis saatava todisteet siitä, et siel joku asustelee. Ukko ärsyttää ja toitottaa, et ei saa kellekkään kertoo, mut pakkohan siit on jonkun kans puhua!! (oon kertonu ainakin jo kuudelle :LOL: ) prkl noita miehiä..
Niin onkohan se normaalia, et on päiviä jolloin ei tunnekkaan mitään?

Dippis ja Aarre 5+6
 
*** TOUKOKUUN TOIVOTUT ***








??.??

Momtobe87/ensimmäinen/TYKS/24v.
DsariaL ja mörkö/toinen/PKKS
Sanyo/ensimmäinen/NKL/20v.
JonMa/kolmas/K-SKS/21v.
helimarja/toinen/TAYS/21v.
Yeb/kolmas/TYKS/30v.

27.4

Jazzi/ensimmäinen

30.4

mymosa ja toukka/kolmas/MKS/28v.

1.5

kullannuppujen äiti/neljäs
neiti80/ensimmäinen
Tuanni/ensimmäinen
Tiuhti84/kolmas
yötyöläinen/neljäs/28v.
Eskapismi ja Onni-Ilona/ensimmäinen/TAYS/25v.

2.5

epipremnum ja Paavo/toinen/24v.
katya11/ensimmäinen
Callisto ja Onni/ensimmäinen/32v.
Princessa/toinen
bambiina77/neljäs/34v.
A86/ensimmäinen/JS/25v.

3.5

mamiksi monelle/neljäs/37v.
Kiena ja Tirri/ensimmäinen/TAYS/29v.
onnellinen-88/ensimmäinen
Gabrielle/ensimmäinen/TAYS/29v.

4.5

Ioni/ensimmäinen/30v.
Marzipaani ja Inari/neljäs/TAYS/31v.
Sadettaja*/ensimmäinen/PHKS/23v.

5.5

Minkäställevoi ja mussukka/neljäs/31v.
leeta/toinen/LKS

6.5

hanspili ja Mörri/ensimmäinen/JS/30v.
Chillie/toinen/JS/28v.
Shootingstar* ja Mini/neljäs/31v.
Pahe/ensimmäinen/LS/32v.

8.5

Tanyaz/toinen/KOS/26v.

10.5

NanaMama ja Tiitu/kolmas/LS/24v.
Tuhkimo81/neljäs/30v.
lily-rose

11.5

pöhköfantti/toinen/JS/26v.
Pinchy/ensimmäinen/26v.
Mannamaaria ja toukotaimi/ensimmäinen/30v.

12.5

LepikonHeta/kolmas/KYS/31v.
äitijapojat/neljäs/KYS/31v.
Bellamama/toinen
Toukkistelija

13.5

tiuhti_ ja Pikku T/ensimmäinen/PS/21v.
melina84/toinen/TAYS
Li/ensimmäinen/KYS/24v.
Syli84 ja Hemmo/ensimmäinen/TAYS/21v.

14.5

Rouva Möppiäinen ja Arhippa/toinen/LKS/28v.
vesimelon/kolmas

15.5

salailija/kolmas/OYS/26v.
Kiket/toinen/SeKS/26v.

16.5

Haidippiduu ja Aarre/ensimmäinen/K-HKS/27v.

19.5

marenda/neljäs/K-SKS/28v.

20.5

Naive88/ensimmäinen/TAYS
Jijo/kolmas/SeKS/38v.

21.5

Nappi92/toinen/19v.
Faith/kuudes/SeKS

23.5

Jasuliini82/kolmas/LKS/29v.

24.5

Suppis/ensimmäinen/23v.

25.5

neljän pojan mamma/viides/TAYS/29v.
Tiitulipiituli/neljäs/31v.

27.5

mimilii/toinen/28v.

28.5

Villany/toinen/21v.


Menetyksen kohdanneet

Pikkumyy87




Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Uudet ja muutokset punaisella boldattuna, KIITOS :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia :) ja oikein ihanaa syksyistä aamua kaikille!

tuota menetyksen kohdanneet osiota en siksi vielä laittanut koska meillä ei vielä sellaisia ollut eilen aamulla :hug: eihän?

nyt vielä iso halirutistus kaikille jotka vuotojen kanssa kamppailee :hug: pienille liimaa ja kunnon työkalupakit mukaan jotta jaksavat pitää kiinni viimiseen asti!

Myylle tahdon laittaa vielä tätäkin kautta ison halirutistuksen :hug: laitoin nimesi menetyksen kohdanneille, onko okei? anteeksi jos hötkyilen :hug:

täällä oli monella ihania ultrakuulumisia :kiss: ONNEA NIISTÄ :flower:
itsellä olis tänään sama edessä :O HUI!

eilen oli eka neuvola :)
kaikki oli ihan okei, mut verenpaineet oli 3 mittauksen jälkeen 93/58 :ashamed: ensin oli niinki huonot kuin 91/53 muistaakseni.. mistähä moinen johtuu!? hemoklobiini oli tujut 130 :D mulla ei koskaan oo ollu niin hyvää hemppaa! ja parisen viikkoa sitten se oli vaivaset 103 sairaalan osastolla maatessani kun suoli vuoti verta, ainakin siis rauta tekee tehtävänsä :)

ja tervetulo okse :x eilen alko illansuussa kestokrapula ja näköjään jatkuu aamuun, pönttöä halasin ekaa kertaa hetki sitten ku nousin ylös sängystä.. noh :) toivottavasti se kertoo vaan siitä et kaikki on okei :D

tiuhti ja Pikku T :heart: 6+3
 
Pikkumyy voima:hug:

Epätietoisille myös voima:hug:

Pahe,ihanat ultrauutiset:heart:

Tiuhtille onnenkantamoiset ultraan:heart:Ja kaikille muillekin sinne meneville:heart:

Epätietoisuus on todellakin se raastavin!
Itse saan nyt hetken ainakin huokaista helpotuksesta,vaikka kyllä sitä taas jännittää seuraavaa ultraa,tässä välissä ehtii tapahtua hyvät ja pahat.Mutta täytyy yrittää ajatella positiivisesti=)

Oma huono olo ei jätä rauhaan ollenkaan.Mutta kaipa sekin joskus helpottaa!

Mukavaa ja hyvien uutisten täyttämää päivää kaikille:flower:

Lily-rose rv 7+ tjsp
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
pikkumyy paljon voimia sinulle ja onnea uuteen yritykseen!

Onnea kaikille ultraan meneville, toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin!

Itsellä jonkinlainen epätietoisuus vahvistunut, oireita kun oli jo vaikka mitä, ja nyt yhtäkkiä ei olekaan kuin väsymystä ja kuvotustakin viime päivien aikana tosi vähän... Mistä lie johtuu, vatsa ei erityisemmin ole kipuillut ja siitähän jo sainkin yhden stressin aiheen kun mitään ei tunnu, ehkä enemmänkin alapäässä tuntuu paineen tunnetta, mitä ainakin oli keskimmäistä odottaessa. Vuotoakaan ei ole ollut, mistä lie sitten johtuu että oireet hälvenevät :(

Ensi viikon torstaina vasta olis neuvola ja millään en jaksais sinne asti olla epätietoisuudessa... Milläköhän konstilla saisin itelleni varhaisultra-ajan hankittua, kun tosiaan vuodonkaan takia en voi sitä pyytää : / Toivottavasti masuasukki on voimissaan, tai että sellainen ylipäätään siellä on ja oikeassa paikassa :heart:

Täytyisi kait keksiä jotain muuta ajateltavaa, vaikka vaikeaa se on...

Hirmusti onnea kaikille jotka olette saaneet hyviä uutisia vaaveistanne :heart: Ja kaikille jotka vielä kamppailevat tuntemustensa kanssa hirmusti tsemppiä ja voimahaleja! :hug:

NanaMama + Tiitu :heart: 6+6
 
Pikkumyylle kovasti voimia :hug:

Tällä viikolla on kovasti sutinaa, kun niin monella on neuvolat ja ar-ultrat! Ihana lukea näitä iloisia uutisia ja ensikosketuksia :heart:

Meillä oli kans eka neuvola eilen ja perusjutut, eli mitattiin hempat ja verenpaineet yms. ja hyvät oli lukemat kuten arvelinkin.
Saatiin kaikenmaailman prujuja kotiin lueskeltavaksi :popcorn:
Täytyy varmaan viikonloppuna sitte oikeen ajan kanssa keskittyä niihin.

Suhteellisen kivuton viikko, eli aamulla vähän ällöttää kun ylös nousee, mutta pahoinvointi on muuten parempaan suuntaan. Vatsan repäisykivut on voimakkaampia ku aiemmin ja välillä pääsee suorastaan yllättämään :whistle: mikä tuntuu erityisen kivalta töissä, koska vaistomaisesti kädet hakeutuu vatsan suojaksi!!
Kahvi on vaihtunu teehen, ei uppoa niin ei uppoa.

Sain myös vkl ihania uutisia kaveripiiristä, eli tätä samaa "paksuutta" on nyt liikkeellä :LOL:

Meillä olis huomenna ultra jollon sitte nähdään onko siellä eloa vai ei ja millä viikoilla sitä oikeasti mennään :rolleyes:

Callisto & Onni :heart: 8+0 tai jotain muuta
 
tiuhtille tsempit ultraan :)

pikkumyylle onnea uuteen yritykseen :) me yritettiin esikoista melkein kaksi vuotta, sitten tärppäsi, mutta meni kesken, mutta keskenmenon jälkeen heti toisesta kierrosta tärppäsi taas, ja kaikki sujui hyvin :) eli positiivista mieltä vaan :) tule vaan kertoilemaan meillekin välillä kuulumisia, jos haluat :)

Jollain oli unikoulu käynnissä?
Niin meilläkin, eka yö takana, ja tosi hyvin sujui :) pari kolme kertaa tyttö heräs yöllä, mutta rauhottu heti syliin. Edelliset yöt olikin menny tosi huonosti, maidon tulo oli kai jo vähentynyt ja maku muuttunut kun imetyskin oli niin erilaista ja tyttö raivostui välillä imiessään..
Vesipullon otin varuilta sänkyyn mukaan, mutta ei halunnut sitäkään.
Niin meitin tyttö on siis reilu vuoden ikäinen.

On vähän haikea mieli lopetuksesta, mutta toisaalta tosi kiva että voi nyt valmistautua uuteen imetysrupeamaan ja ehkä yötkin alkaa sujua rauhallisemmin :)

Koskakohan tää paine hellittää rinnoista?? Tosi ikävä tunne...

itkuherkkyys juu, siis eilen katottiin biisikärpästä, ja siinä tuli juha tapion biisi kaksi vanhaa puuta, ja voi elämä kun oli niiiin liikuttavaa :D
Ja äskenkin mietittiin miehen kanssa pitäiskö ostaa uusi nalle tytölle, kun niin reippaasti on ollu ilman maitoa, sekin rupes itkettää :D

Nonii, lounasaika, kanaa ja riisiä njam :)

Heippa kaikille ja hyvää keskiviikkoa!!! :)




Epi ja Paavo 8+0 (jei taas viikot poksuu!! Neuvola tj 6 :) )
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Pikkumyylle onnea uuteen yritykseen! :hug:

Onpas vaan ihania ultra kuulumisia, hyvä :) Vielä ois puoltoista viikkoa odoteltavana ennen kuin pääsee. Alkanut muodostumaan sellainen rytmi, että joka toinen päivä oksennan ja joka toinen en. Tämä puolenpäivän seutu on pahin, mutta ei oikein mistään syötävästä jää hyvä olo mihinkään kellonaikaan. Täytyy varmaan jättää lämpimät ruuat suosiolla ja yrittää mutustaa jääkaappikylmiä hedelmiä ja kivennäisvettä.

Mulla on ekaan neuvolaan vielä melkein kuukausi, eli se ois noin viikolla 10+. Meillä näyttää olevan aika myöhään tuo eka neuvola.

Mukavaa päivää kaikille!

Möppis ja Arhippa 6+
 
moi, hui kun tänne taas on tullut tekstiä. Mutta mukavaahan se vain on. Kaikki kyllä luettu ja mukana ollaan.

Osa kirjoitti jatkuvasti nälästä ja siitä että syö kokoajan. Miulle ei taas ruoka maistu ollenkaan.
Ja silloinkin kun yrittää syödä alkaa ällöttää, ja sen jälkeen röyhtäyttää ja närästää.
Eli pahoinvointi pysyy kurissa kun ei syö tai käy ruokakaupassa, tai keittiössä.
Paha vain on noi lapset ruokittava kuitenkin.
Isäntä sitten illalla aina pakottaa minut syömään edes vähän.
Samanlaista tämä oli edellisessäkin raskaudesta ja tiputukseen päädyin sen takia. Pakko yrittää syödä nyt edes vähän jokapäivä.:$

Kiena ja Tiuhtiako tullaan tutkimaan paljon raskauden aikana? Täällä kolmas, alkuraskaus varmaan suht leppoisaa aikaa. Mutta eiköhän se viimeistään rv25 ala.



Tervetuloa uusille mukaan miunkin puolesta, kovasti tarrasukkia kaikille vuotelijoille. Ja osaanottoni kaikille menetyksen kokeneille.

Kiitos Tiuhtille päivityksistä.:flower:

Onnea kaikille ketkä saaneet hyviä uutisia ultrasta. Tää vielä arpoo varaisko vai ei.
Toisaalta tekisi kauheasti mieli, mutta toisaalta ei ole mitään syytä epäillä etteikö kaikki olisi hyvin.


eka body vauvalla ostettu :ashamed: Juu kamalan aikaisessa olen, mutta se ole alessa, ja niin ihana. Isäntä oli kyllä sitä mieltä että pikkuinen tulee hukkumaan siihen, meillä kun ollut sen verran pieniä vauvoja kaikki kolme.

marenda ja mussukka rv 5+
 
hitsi, en löydä nyt viestiä eikä nimimerkkikään muistu mieleen. Mutta kukan se kirjoitti että sappikivikohtaukset uusis raskauden aikanan herkästi?

eihän.
Miulle edellisessä raskaudessa alkoi sappioireihtia, sappirakko sitten poistettiin kun vauva oli 3kk. pari kohtausta tullut sen jälkeen mutta pääosin pysynet poissa.

Ei kaipaisi niitä kyllä yhtää enempää.
 

Yhteistyössä