Hirmu paljon Onnea
Pippa =)
Meilläkin ollaan jo sovittu hääpäivä, kesälle 2009 :heart: Ja nyt Mies odottaa mun kosintaa, kun karkauspäivänähän on naisilla "oikeus" kosia
Oon vaan varotellu, että ei kannata ainakaan kieltäytyä, kun se mun hamekangas saattaa sit tulla ihan älyn kalliiks
Siihen sisältyy nimittäin kaikkia oheistuotteita...tila-auto, omakotitalo, Rhodoksen matka jne
Hih hih hii... Mutta siis kaikilla kellä "hääkuume" niin eikun vaan Naiset kosintaretkelle helmikuun 29. päivä!!!
Omaa napaa... Alkaa mun taudit jo helpottamaan, lääkkeet puree. Ainut mikä on nyt tullu, on järkyttävä lihaskipu vasemmassa kyljessä. Veikkaan että on revähtänyt tään ylettömän yskinnän ja kakomisen johdosta. Mutta pääasia, että nyt kestää jo pystyssä ja kykenee tekemään kotihommia
Onniin ei tauti tai lääkkeet oo ainakaan liikkumisen puolesta vaikuttaneet
Kovasti jumppaa ja taitaa tuo välillä harjoitella tulevaa NHL uraa varten
Ai meillä jo suunnitelmia...heh...
Tuosta
kohdunkaulasta Mun mielestä se on normaalisti 3- 4 cm. Ja sit siitähän se lähtee synnytyksen lähentyessä lyhenemään. Mulla itellä se oli neidin raskausaikana koko ajan 3 cm ja vielä KYSiin saliin mennessä sitä oli 1 cm jäljellä, vaikka supistuksia ( omasta mielestä kipeitä ) oli jo reilun 12 tuntia tullut säännöllisen epäsäännöllisesti 4-10 min välein. Ja sehän se niiden lääkärintarkastusten tarkoituskin osittain on, että sitä juuri seurataan kohdun ja kohdunkaulan tilannetta.
Ja
peräpukamista Mulle tuli ulkoiset, jota ei leikata pois, neidin odotusaikana. Nyt tuli sit ihan ensimmäisillä viikoilla tosi pahat ja sisäiset!!! Kävin lääkärissä, kun en enää voinut istua ja kävelykin sattui, niin sain puuduttavaa geeliä ja reseptin peräruiskeille, joita saa käytää rv 12:sta jälkeen. Peräruiskeita en tarvinnut, koska sain hyvän neuvon kaverilta, jonka jaan myös teille!
Jääpalat Nii-in. Kiedoin jääpalan talouspaperin sisälle ja sit se vaan kannikoitten väliin! Eipä tarvinnut montaa, muistaakseni kolme kertaa, käytää niin johan helpotti! Juonena tuossa varmaan se, että pukamissa alkaa veri kiertää eli tukos häviää. Ja toisekseen se vie myös kivun. Oikeesti suosittelen, kannattaa kokeilla!!!
Mutta nyt tiskin kimppuun.
Mukavaa pikkupakkas päivää!
Pipsa ja Onni 22+4 :heart:
Muokattu...yllätys yllätys...tummennuksia