TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

...vielä: lisäsin profiiliin kuvan "haukotus" 4D:stä. Eli siellähän se meidän pikku-neiti haukottelee kameralle oikein olan takaa, heh!

Jenni: mullakin vatsa tosi arkana eli kasvaa varmaan ja lisänä nuo supistukset, tosin mulla on niitä ollutkin kautta linjan välillä enempi välillä vähempi. Katrinainen: otan osaa hammaskipuiluun: itsellä viiasaudenhammas "jota ei ole" (siis ei pitänyt puhjeta kun muut poistettiin pari vuotta sitten) olla möllöttää nyt tuolla ylhäällä, saas nähdä kuin käy. Ei kai Buranaan kuole: kun ei nyt koko ajan niitä vetele. ;)

Nyt OIKEESTI alan siivota enkä enää roiku täällä/ skannaile mitään kuvia.. :whistle:

t.eeti
 
Eeti aivan ihana haukotuskuva.

Mä en todellakaan ymmärrä mite osaankin stressata raskaana ollessa ihan kaikesta. Tuosta särkylääkkeestäkään tuskin stressaisin normaalisti yhtään. Miksi muuten ibuprofeiini valmisteita ei suositella raskaana ollessa?

Meitä alkaakin olla iso joukko sairaslomalla!
 
Pikasesti vaan tulin lukasemaan teidän keskusteluja...

Huomisen synttärivalmistelut vielä puolitiessä :/
Masaliisa ja täytekakunpohja ovat jo valmiina...(maistettukin jo että voiko sitä vieraille syöttää..) pari suolasta piirakkaa pitäis vielä tehdä.. ja sitten tietysti alkaa siivousrumba... joten tämä mamma häipyy jatkamaan :headwall:

äippä84 ja nytty rv 23+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
Eeti aivan ihana haukotuskuva.

Mä en todellakaan ymmärrä mite osaankin stressata raskaana ollessa ihan kaikesta. Tuosta särkylääkkeestäkään tuskin stressaisin normaalisti yhtään. Miksi muuten ibuprofeiini valmisteita ei suositella raskaana ollessa?

Meitä alkaakin olla iso joukko sairaslomalla!
Eipä se yksi burana mitään tee... ja jossakin kokeissa sen on kai todettu lisäävän km:n riskiä ja aiheuttavan sydämen epämuodostumista.... mutta tosiaan, se yksi pilleri tuskin vaikuttaa suuntaan tai toiseen... johan sitä toiset popsii vaikka minkänäköstä pilleriä raskausaikana... ihan huoletta vaan =)
 

Nyt on meillä uusi tietokone jonka pitäisi pelittää paremmin kuin entisen =)

Kun tuosta synnytyspelko polista mainitsin niin minä en halua sectiota vaan haluan vain mennä puhumaan edellisestä synnytyksestä joka suurelta osin meni minusta kurjasti sen tiuskivan ja äyskivän kätilön takia. Ensimmäisen lapsen synnytys oli mielestäni hyväkokemus kun silloin oli kiva kätilö.

Minä sain netissä kelan lapsilisä, äitiyspakkaus ja vanhenpain raha anomukset laitettua. Vielä pitäis tehdä paperi versio tuosta kotihoidon tuesta kun se on katkola kun meidän pesueen vanhin täytti kokonaista kolme vuotta tuossa vähän aikaa sitten. Pää vai meinaa sauhuta kun näitä hakemuksia tekee väsyneenä, molemmila lapsilla korvatulehdukset ja takana huonosti nukuttuja öitä. Ehkä tämä flunssa loppuu jo ennen kuin tuo pikku kolmonen syntyy.

MOLLAKKA ja pikkunen 25+6 :wave:
 
Katrinainen: Muistan joskus lukeneeni tuo Burana pakkauksen pakkausselosteen ja siitä jäi jotenkin mieleen että vain tietyssä vaiheessa raskautta buranaa ei saisi käyttää. Kaivelin netistä tuon pakkausselosteen, tässä linkki:
http://wolf.orion.fi/laakeluettelo/hakuhtml/pdfframe.jsp?pdf=PIL(29).pdf

Eli eipä yksi burana "ojaan kaada" varmastikaan tuon perusteella.
 
Kiitos Jenni30v
ehkäpä alan nyt hiukan rauhoittumaan. varsinkin kun pikkuinen potkii napakan tuntuisesti nyttenkin. Tuskinpa täällä hätää on. Tylsää vaan, kun en tajunnut itse tarkistaa minkä särkylääkkeen sain.

Taidan muutenkin mennä hetkeksi nukkumaan. ikävä tämä särky suussa joten toivotaan, että lepo auttaa. :)
 
katrinainen: Mun issias on aika ajoittain vihainen. Iltapäivät töissä alkaa olla tuskaa ja minullakin tuo vatsa alkaa pingottumaan just iltapäivisin. Sitten kun lähden kotio, niin ei tartte montaa askelta ottaa, kun alkaa supistaa just tuolla vatsan kovettumisena. Joku kuvaili hienosti aikaisemmin, että ääriviivat oikein tuntee, kun supistaa.. Nooh, iltaisin, kun on ehtinyt hetken hengähtää ja sitten nousee ylös, se on kaikista pahinta! Voi hemmetti, meinaa mennä jalka alta kun vihlasee oikeasta paikasta. Että semmoista :) Yritän nyt kuitenkin töissä vielä käydä. Ensi viikolla on se Brunon 4D, voisi yrittää konsultoida siltä vähän neuvoja.. Ja ne muut :whistle: asiat: Aika hiljaista edelleen kammarin puolella :/
 
weiss
eeti!!!! Aivan ihana kuva!!! :heart: :heart: Tänään ollut onneksi helpompi päivä. Ei taas paljoa ole supistellu, ei ainakaan niin kivistäviä. Mutta aion silti rauhassa ottaa.. katrinainen: Tuosta buranasta miulle lääkäri sanoi, kun kärsin joskus migreenistä, että pitäisi pärjätä tuo ensimmäinen kolmannes ilman, mutta sen jälkeen ei yhestä silloin tällöin vauvalle enää vaaraksi ole. Parempihan se on koko aika pärjätä ilman, mutta aina tuokaan ei onnistu..
 
niistä menkkakipumaisista suppareista... Milloin tunsitte niitä, liikunnan jälkeen vai? Mulla kun asiaa hiukan tutkittuani niitä yleensä tulee (jos ovat suppareita edes) kun vauva potkii kohdun alaseinää. En nyt oikein tiedä mitä ovat. Täytyy varmaan puhua tiistaina neuvolassa.

Onpa täällä hiljaista tänä aamuna.
Missä kaikki ovat?

Hammas voi onneksi paremmin, alkaa olo olemaan ihan ok. Syöminen tosin ei onnistu kovin hyvin , yritän pureskella vain toisella puolella.

Mitä Weiss sanoivat muuten tilanteestasi? Onko sulla enne aikaisen synntyksen riski vai voiko tilanne tasoittua. Toivon täällä kaikkea parasta sinulle.

Pitäisi työstää yhtä esitelmää minkä pidänyliopistolla, mutta olisi niin kivaa vaan vähän lekoitella... :D Ja juoruta täällä!
 
Eeti voi että miten sulonen kuva.. Me ollaan kanssa menossa 4D maanantaina. Toivottavasti sieltä saadaan yhtä hienoja kuvia aikaseks =) vähän jo jännittää miltä meidän pikkunen näyttää..

omanapa Täällä voidaan hyvin.. Vauva liikuskelee säännöllisesti. Liikeet ei vielä tunnu päälepäin, mutta pääasia että tuntuvat.. Kovasti sijoittuvat tonne alavatsalle. Eli vielä taitaa vauva olla aika alhaalla...

Hankinnoista ollaan pikkuhiljaa (tai siis mä olen) katteltu muutamia tavaroita... Rintareppu odottaa kaapissa miehen hyväksyntää, ja yks sitteri olis myös kiikarissa. Hintaa sille olis 20 euroa. Eli mielestäni ihan kohtuuhintainen.. Vaunuja pitäis myös katsella... Ja tehdä listaa että mitä kaikkea meiltä puuttuu...

vauvanvaatteista Meiltä löytyy yks 50cm potkari, yhet 56 cm samettihaalarit ja yhet 60cm potkarit. Ja sitten villasukkia ja tumppuja... Siinä meidän vaatehankinnat... Mies oli sitä mieltä, että niitä ehtii sitten hankkia myöhemminkin... Ja korosti haluavansa olla mukana vauvan vaateostoksilla... Ja siihen kun on vielä niiiin paljon aikaa....

Katrinainen Tuskinpa tuosta buransta mitään haittaa olis.. Eiköhän nuo mahdolliset sivuvaikutukset tule säännöllisemmästä käytöstä.. En usko että esim viinilasillisella tai tupakalla silloin tällöin tekee vauvalle pahaa haittaaa... Eihän ne suotavia ole, mutta en ryhtyisi murehtimaan :) Eli nyt vaan lepoa ja parantelua... Ja herkkuja!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille.. Mä rupean tekemään pitsaa.. Ja huomenna meen sovittelemaan käytettyjä äippähousuja... Löysin kahdet täältä meidän alueelta.. Eli ei tarvii ostaa sikaa säkissä...

birdie81 + ahmatti rv 22+3
 
Eipäs ole kovin aktiivisesti tullut kirjoiteltua tänne,olen aina silloin tällöin käynyt kuitenkin lueskelemassa teidän kuulumisia.
Mulle on tullut jonkun sortin itsensä-hyväksymis-kriisi,en halua katsoa itseäni alasti/alusvaatteisillaan peilistä,enkä haluaisi että miehenikään näkisi minua vähissä pukeissa.Mulla on paino noussut kymmenisen kiloa ja vatsa on aika komeasti revennyt,ärhäkän sinipunaisia raskausarpia vieri vieressä.Tiedän,kuulostaa turhamaiselta,mutta en voi jotenkin hyväksyä että olen nyt näin iso,vaikken alkujaankaan mikään balettitanssija ole... :ashamed:
Pikkuinen mahassa mellastaa kovasti,ja potkut näkyvät ulospäin selvästi!Välillä tuntuu että malttaako hän nukkua ollenkaan kun on niin mahdoton ralli päällä aamusta iltaan. :heart: Rakenneultrassa vkolla 20+4 kaikki oli hyvin,koko vastasi päivälleen viikkoja ja äidin ja isän sydämet sulivat kun pieni käsi ilmestyi ruutuun,aivan kuin olisi moikannut ja 5 kappaletta pieniä sormia erotti selvästi!:heart:
Sukupuoltaan pikkuinen ei suostunut näyttämään,reidet olivat niin tiukasti yhdessä ettei näkynyt mitään.Nyt on harkinnan alla jätetäänkö sukupuoli salaisuudeksi synnytykseen asti vai käydäänkö yksityisellä ultrassa kurkkimassa...
Räntäsateisin terveisin HelmiPihlaja ja pikkuinen rv 25+0
 
Tervehdys kuomat! :flower: Sateista, harmaata ja tylsää - huoh |O Miekkonen kävi nukkumassa yhden yön kotona työmatkan ja "poikien" mökkiviikonlopun välissä ja nyt olen taas yksin. Onneksi kaveri lähti lounaalle kanssani, että sain edes jotain tekemistä! Se olikin tämän viikon kohokohta, kun pesin oikein hiukset ja meikkasin kaupungille lähtöä varten :LOL:
Lounaan jälkeen kävin parissa liikkeessä ja mitäs sieltä muuta tarttuikaan matkaan kuin kasa vauvanvaatteita: neljä pitkähihtaista kietaisubodya, yksi kietaisupaita, yöpuku, kolmet "raavintahanskat", velourtakki- ja puolipotkarit (setti), hupullinen kylpypyyhe sekä äidille mamma-alusvaatteita sekä kaksi masutuubia. Eli meillä kyllä alkaa olemaan ihan kivasti noita vaatteita Nirppulille, kun ennestään on jo iso läjä hankittuna =)
Sain muuten hyvän vinkin kolmelta kokeneelta äidiltä: heidän kokemustensa mukaan ihan vastasyntyneelle ei kannata ostaa muunlaisia paitoja tai bodeja kuin kietaisumallisia! Itse olin jo ehtinyt ostamaan ehkä kuusi tavallista bodya ja paitaa, mutta vast'edes ajattelin suosia pelkästään noita kietaisumallisia. Kaipa he kokemuksesta tietävät ;)

eeti Ihana kuva pikkuisestanne! Alkoi taas oikein kutkuttamaan oma tuleva 4D- ultramme keskiviikkona :p

weiss Kiva kuulla, että supistelusi ovat rauhoittumaan päin. Itsekin olen huomannut, että tämänviikkoinen sairasloma on saanut ihmeitä aikaan: supparit tulevat enää tosi harvoin (tosin omasta mielestäni outoon aikaan eli pääsääntöisesti herään niihin öisin :/ ) ja lantion löystymisestä aiheutuvat kivut ovat vain murto-osan siitä mitä ovat työpäivien aikana ja erityisesti jälkeen! Lääkäri tosin totesikin, että istumatyöt ovat niitä pahimpia raskauden aikana - paljon kuormittavampaa useimmille odotaville kuin kevyttä fyysistä aktiviteettia sisältävät hommat.

katrinainen Et taatusti saanut mitään vahinkoa aikaan, vaikka olisitkin ottanut yhden Buranan! Niinkuin joku jo totesi niin joskus ibuprofeiinia määrätään särkylääkkeeksi raskauden 1. kolmanneksen jälkeen, jos parasetamoli ei jostain syystä tehoa/sovi.

Ymmärrän tosin huolestumisesi, sillä minulla on viime aikoina ollut paniikki D-vitamiinin liikasaannista ja sen mahdollisista vahingoista sikiölle, kun taisinpa ottaa satunnaisesti 20 mg/vrk sen 10mg:n sijaan :ashamed: En lainkaan tajunnut lukea "pientä pränttiä" EPA- kalaöljykapselipaketista, mutta joulua ennen huomasin niidenkin sisältävän 5mg D-vitamiinia. Siihen sitten päälle Raskaus Multitabs (5mg) ja Minisun (5mg) JA vielä maidot, jugurtit ja juustot - arghhhh :eek: Olen kyllä surffaillut netissä ja käynyt apteekissa keskustelemassa farmaseutin kanssa ja käsitin, että liikasaannin raja on 50mg/vrk ja koska tuota "yliannostusta" ei ole jatkunut pitkään vaan se on ollut paremminkin epäsäännöllistä ja lyhytaikaista niin huolta ei pitäisi olla. Ja kyllä minä uskon, että ultrissa olisi jotain näkynyt, jos haittaa olisi tullut - sitä paitsi tuo "väärinkäyttöni" ajoittuu pääasiassa 2. kolmannekselle eli ei siihen kriittisimpään ensimmäiseen kolmannekseen.
Mutta kyllä tässä huolissaan saa näemmä olla jatkuvasti jostakin :/

Nirppu melskaa entiseen tapaansa ja eilen potki siihen malliin, että koko mami hytkähteli sohvalla iskujen voimasta :LOL: Kovin on terhakka pimu meille tulossa :heart:

Jaahas, huomenna siirrytään sitten jo 26. viikolle! Kyllä se aika rientää, kun on hauskaa B)

Carmen ja Nirppu 24+6
 
Lisäänkö Carmen listaan, että teille on tyttö tulossa?Tämä tieto on minulta mennyt ihan ohi. Ja kiitos burana vastauksesta. Raskaana ollessa helposti hiukan hysterisoituu. En myöskään usko, että tuosta D-vitamiinista voi haittaa olla.
 
katrinainen Tai mitäpä jos vahvistan sukupuolen keskiviikon 4D:n jälkeen - mies kun meinaa, jos Nirpulle ehtisi kasvaa pippeli rakenneultran ja 4D:n välissä :LOL:

Tuosta D- vitamiinista vielä: sehän on rasvaliukoinen vitamiini eli varastoituu elimistöön, mutta muuta haittaa liikasaannista en löytänyt kuin ns. hyperkalsemia eli kalsiumin keräytyminen vereen - ja se taas saattaa aiheuttaa mm. munuaiskiviä. Mutta siis rajana tuolle oli se 50mg eli 5x enemmän kuin saantisuositus! Sikiöhaitoista en ole ainakaan tähän mennessä löytänyt tietoa.
 
Lainasin tuolta kerhon puolelta Annastiina69:n lisäämän tietoiskun supistuksista teillekin!
Nyt tajusin, että näiden menkkajomotusteni lisäksi ne lantion ja reisien jomotukset/puutumiset, jotka veivät yöuneni viime viikolla, olivat nekin siis supistuksiin liittyviä :eek: Kyllä minä olen niin totaalisen pihalla näistä raskausasioista, että saas nähdä miten Nirppu-poloisen käy :ashamed:

Ennakoivat supistukset:

Viimeisten kolmen raskauskuukauden aikana koet todennäköisesti jonkin kerran ennakoivia supistuksia. Ne tuntuvat kohdun kevyinä kokoonvetäytymisinä, tai sitten voi tuntua kuin lapsi heittäisi vatsassa kuperkeikkaa. Nämä kokoonvetäytymiset eivät yleensä aiheuta kipua, ja ne lakkaavat melkein aina, jos lepäät tai otat rauhallisemmin. Lähes kaikilla naisilla ilmenee näitä kokoonvetäytymisiä, mutta ei aivan kaikilla, varsinkaan ensimmäistä lastaan odottavilla. Sinun ei siis tarvitse olla huolissasi, ellet tunne ennakoivia supisteluja.


Liian varhaiset, oikeat supistukset:

Liian varhaiset, oikeat supistukset voivat alkaa milloin tahansa 20. ja 37. raskausviikon välillä. Nämä supistukset eivät lakkaa ja ne voivat tulla yhä tiheämpään tahtiin ja säännöllisemmin, kunnes tilanne saattaa olla jo oikein vakava.

Muita merkkejä liian varhaisista, oikeista supistuksista:

-Kokoonvetäytymiset ovat kivuliaita ja muistuttavat kuukautiskipuja.

-Painontunnetta tai särkyä lantiossa, reisissä tai nivusissa.

-Jomottavaa särkyä tai painontunnetta ristiselässä.

-Kouristuksia suolistossa, tai ripulia.

-Lisääntyviä vuotoja, veristä vuotoa tai tuoretta verenvuotoa.

Jos saat jonkin näistä oireista, ota heti yhteyttä kätilöösi. Hän haluaa luultavasti tavata sinut ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa, tai sitten hän haluaa sinun lähtevän synnytysosastolle. Tunnet supistukset, kun kohtusi vetäytyy kokoon ja rentoutuu, jos panet käden vatsallesi.



 
Moro! Täällä yks kolmatta lasta odottava mamma Kalajoelta. =) Kaks neitiä on entuudestaan 4v ja kohta 2v. Isäntäki löytyy. ;) =) Jeps nyt mulla viikoja kohta 23 tasan. Laskettuaika ois toukokuun 19. Onkos muita mammoja täältä suunalta? Palaamisiin taas Moikka! :wave: =) painovirhe meinas tulla :LOL:
 
Hyvää lauantai-iltaa!

Täällä on tosiaan ollut hisua. Kaikki lienee jossain viikonlopun vietossa...?

Me käytiin tänään katsomassa vaunuja. Voi ziisus, taitaa tulla vaikea valinta! Nyt kun kokeilin kolmipyöräisiä ja nelipyöräisiä, niin olihan ne kolmipyöräiset näppärämmät työnnellä esim. kaupassa ja muissa tiloissa missä pitää saada pienessä tilassa kärryt käännettyä. Lastentarvikkeessa näkyi olevan Boran ja Emman vaunut esillä. Hinnat oli 300?:sta eteenpäin. Tuolta vauvattaren sivuilta saisi ihan hyvillä tarjouksilla myös Brion työntöpelit, mutta pitäisi käydä ensiksi katsomassa ja koeajamassa niitä jossain liikkeessä...

Hienoa, että Weissillä menee paremmin. Toivottavasti jatko on vielä parempi :)

Tein vattu-kermaviilipiirakkaa ja huuhdoin kelpopalan cociksella alas, oli hyvää :)

Voi katrinainen: hammassärky on maailman ehkä pahimpia kipuja mitä mä tiedän, toivottavsti sullakin jo pian paranee ja pääset taas herkuttelemaan ja puremaan kummallakin puolella :)

Päikkäri + mamma 24+6

 
Me ollaan tämä päivä juhlittu. Mun pieni prinsessani täytti 1v...ei ole enää äidin pieni vauva vaan iso tytön tylleröinen. :'( :heart:
Vauva aika kyllä menee niin nopeasti ohitse, ettei sitä tahdo oikeen ymmärtääkään....vastahan meidän esikoinenkin syntyi ja nyt on toinen jo kovaa vauhtia tuloillaan. :D

Mua vaivaa liitoskivut yhä enenevissä määrin...yöt on yhtä tuskaa. Kyljen kääntämiseenkin menee vähintään 5 minuuttia aikaa ja se kipu on jotain aivan kauheeta. :kieh: :|
Esikosta taisi pahimmillaan kipu olla tälläistä ja vasta loppu ajasta ja nyt pelottaakin että millasta tää mahtaa olla tuossa 30 viikon jälkeenkin...Nytkään on enää turha edes suunnitella lenkille lähtemistä kun kävely on yhtä vaappumista. :headwall:

mutta muuten luistaa hyvin =)

-Liro ja papunen 24+3-
 
weiss
Mukavaa lauantai-iltaa.. Liian aikaisin taisin innostua ja hehkuttaa, että menisi paremmin. Tänään on ollu aika vaikiaa jo heti aamusta. Ihme kipuja välillä, mie luulen, että samaan syssyyn on alkanu nuo liitoskipuilut.. Ihanaa :kieh: , kun saa nauttia tästä odotuksen ihanuudesta! katrinainen: Kyselit tuosta ennenaikaisesta synnytyksen riskistä, niin vielä on toivo tasaantua. Seuraavalla kontrollilla saapi kuulla tuomion. Jos tilanne on pahentunut on riski jo olemassa, mutta en taho maalata piruja seinille.. Pikkunen saa luvan pysyä matkassa loppuun asti. (katotaan, niin mie oon täällä viimonen.. :LOL: ) Nissulle tervetuloa ja paljon :flower: onnea Liron prinsessalle! Tuo carmenin lainaama tietoisku kyllä miun mielestä saattaa pelästyttää monet, kun raskauden aikana tulee ja menee monilla kaikenlaisia kolotuksia ja liitoskivutkin aiheuttaa sen ihmeellisimpiä kolotuksia ja jomotuksia. Että elkää heti kauhiasti pelästykö.. mutta ihan hyvähän se on tietää, mitä eroa nuilla supistuksilla on..
Mutta mukavaa viikonlopun jatkoa.. :wave:

weiss ja pikkuinen rv 23+4
 
ostin tänään uuden "odotus" lehden ja siinä oli hyvä tapa saada selville sukupuoli sanottiin näin: Mene kauppaan kinder suklaa munien luokse, ja harkitse pitkään ja kunnolla minkä valitset, sen jälkeen osta se ja syö vasta kotona, nesin siis suklaa, ja sen jälkeen itse yllätys. Jos on poika lelu niin tulee poika jos taas tyttö lelu tulee tyttö :D ja tämä käytöntö kuulemma on aika selvä ja todellinen. Jos tulee semmonen lelu et kummallekin vois antaa niin sit pitää kysyä vaik kaverilta et antaisko tytölle vai pojalle ;)
ja tätä testiä ei saa tehdä kuin sen kerran.

Pakko kokeilla ja katsoa pitääkö paikkansa :whistle:
 
Carmen: Täällä on toinen torvi näissä raskausasioissa :headwall: . Mulla on jo muutaman viikon ollut tuollaisia hetkellisiä kovia painontuntemuksia tuolla alamahassa, mutta ei varsinaisesti kipeitä. Lähinnä hyvin epämiellyttäviä. Ja kun tuo painon tunne tulee, on pakko myös lähteä vessan , niin kuvasti painaa. Tuo tunne kestää ehkä 1-2min ja o tullut päivittäin, mutta ei mitenkään "jatkuvasti". Täytyy varmaan soitta neuvolaan maanantaina ja kysyä mitä mieltä tuosta on. En ole noita mieltänyt supistuksiksi, kun olen myös tuntenut sellaisia jotka vetävät koko mahan kovaksi hetkeksi ja sitten rauhoittunut...

Mä en vaan millään tahtoisi taas jäädä sairaslomalle. Mä olin käytännössä katsoen melkein koko alkuraskauden saikulla ( yhteensä ainakin 9 viikkoa) kun en saannut nukuttua sitten millään ja unettomuuden takia olin kokoajan kuoleman väsynyt. Kotona olo alkoi käydä jo aika raskaaksi kun ei jaksanut oikein mitään tehdä eikä missään käydä. Väillä tuntui että sienät alkaa oikeasti kaatua päälle. Siks ahdistaa ajatus että joutuisin taas saikulle :ashamed: Vaikka toki, kyllähän sen pääkopan on vaan kestettävä, tärkeämpi on että pikkuinen pysyy matkassa ja sillä on kaikki hyvin. Olin vaan niin iloinen kun pääsin taas töihin ja ihmisten ilmoille ja ennen kaikkea kun nukkumatti tuli takaisin.
 
weiss
Carmen ja Jenni30 Mie ainakin oon TÄYStorvi näissä asioissa, vaikka toista ootellaan.. Mie panikoin koko ajan jostakin. Mutta jos asia mietityttää, niin kannattaahan asia kysyä ja selvittää, ettei tarvii myöhemmin katua.. Ja Jenni ymmärrän täysin tunteesi saikulle jäämisestä, ei tämä maakaaminen todellakaan mukavata ole! Toivotaan, että kyse olisi jostain muusta ja miulla ainakin on noita samoja tuntemuksia.. :hug:
 

Yhteistyössä