Heippa taas kaikille!
Singalle kovasti voimia, todella surullista :'( :hug:
Tänään oli eka neuvola ja kyllä siellä kestikin, melkein 2,5 tuntia
Luulisi että olisivat voineet tilata entisestä neuvolasta tiedot edellisestä raskaudesta ja nuo kaikki tiedot sairauksista ym. mitä nyt piti tuntitolkulla täytellä. Sydänääniä ei vielä kuulunut ja koko neuvolarakennuksessa ei kuulemma ole ultralaitetta
Tuntuu kaikin puolin, että edellisellä paikkakunnalla oli kyllä moni asia odottajilla paremmin kuin täällä. Vähän harmittaa, ainahan huonompaan suuntaa putoaminen ottaa päähän. On ehtinyt tottua liian hyvään
Nyt pitää koittaa pitää paino kurissa (mun oma diagnoosi, eivät sentään siellä alkaneet vielä huomautella =) ) ja syödä terveellisesti, niinkun kyllä tein edellisessäkin raskaudessa. Söin oikein superterveellisesti alusta loppuun eikä paino liikaa noussutkaan. Miksei sitä samaa itsekuria voi olla aina!? Sipsit, salmiakki ja laku kiellettiin kokonaan kun edellisessä raskaudessa oli ongelmana verenpaine..ihan hyvä sekin, osaan noudattaa tollasia totaalikieltoja paremmin kun se, että pitäis itse osata syödä kohtuudella. Se kohtuullisuuden käsite on niin laaja
Voi teitä keillä on paha olo, se on kauheeta. Mulla ei oo nyt ollut ollenkaan,mutta tää väsymys..ei meinaa jaksaa millään mitään. Ja esikko on sellanen touhutiina, että illalla kaadun reporankana petiin kun mies tulee kotiin. Jospa sekin pitäis kilot kurissa kun joutuu pysymään kaiket päivät liikeessä
Ultraan pitäis täälläkin alkaa aikaa varailemaan, se toinen ultra meneekin harmillisesti joulunpyhille jos siihen halutaan ylipäätään mennä. Vaikea saada aikaa juuri silloin, pitäisi sekin varata jo nyt jos haluaa. Mutta eipä muuta, voidaan paksusti!
kaisa pieni ja :heart: 8 + 3