poika04:Upeita uutisia,onneksi kaikki oli hyvin!!!!
Mouku:En nyt muista viikkojasi,mutta varmasti ihan normaalia ettei ne äänet vielä kuulu,ultrassa sitten :hug:
Mamitzu:Onnea sulle sinne kesäkuisten puolelle :wave:
Niin ja täällä siis myös np-ultra takana.Liikkuvainen oli,mutta kätilö ei meinannut saada mitattavaan asentoon kaveria vaikka kuinka paineli ja hytkytti mahasta että ois kääntynyt kyljelleen. Sätki kyllä kovasti ja touhus kaikkea muuta
Nt oli 0.8 ja viikkoja ultran mukaan jo 11+6,mua toi jotenkin epäilyttää koska ennen kuin raskauduin kävin samassa kierrossa lääkärillä epäsäännöllisten menkkojen takia ja silloin oli kp 15 ja vielä ei ollut ovis tapahtunut,eikä lähelläkään lekurin mielestä,eli kierto ei olis ollut tota 28,mikä se noilla viikoilla pitäs olla...kukaan ei varmaan hokannu mun sepostusta
Oli miten oli,mutta nää on nyt viralliset tiedot,eli viikkoja 11+6,huomenna menee maaginen 12 täyteen,jee!!! Ja huom,jos joku pätevä haluais päivittää :attn: LA 13.5.
Rakenne ultraan sain ajan uudenvuoden aatoksi ja hammaslääkärinkin sain varattua ens tiistaiks,hyvä minä!! Neuvolaan soitan huomenna...