Vieläkin pääkoppa sekaisin. Eilen oli eka ultra ja nähtiin meidän pikkuinen ensimmäisen kerran. Aivan mieletön tunne, siellä se vilisti menemään ja heilutteli käsiään meille. Kaikki oli ok, tosin muutaman päivän laskettu aika siirtynee eteenpäin. Mutta eipä miinusta tullut kun kolme päivää, nyt rv 11+1. Maaginen 12 viikon raja siis häämöttää. Vielä vähän jännittää kun torstaina menen äitiyspolille kätilön, gynekologin ja sisätautilääkärin juttusille sairastamani verenpainetaudinvuoksi. Saa nähdä mitä kertovat, en oikein tiedä mitä odottaa. Luultavammin joudun tarkempaan seurantaa ja hyvä niin. Sen verran "kurja" sukutausta mulla on tuon sairauden suhteen.
Väsyttää ihan kamalasti edelleen. Olen tehnyt nyt pari viikkoa töitä kotoa käsin kun työpaikalla olo oli aika ikävää kun vähän päästä sai juosta vessassa yökkimässä. Kivempi kotoa käsin tehdä kun voi huilia tarvittaessa edes hetken.
Väsyttää ihan kamalasti edelleen. Olen tehnyt nyt pari viikkoa töitä kotoa käsin kun työpaikalla olo oli aika ikävää kun vähän päästä sai juosta vessassa yökkimässä. Kivempi kotoa käsin tehdä kun voi huilia tarvittaessa edes hetken.