Heippa kaikille!
Mellä on ollut aika vauhdikas viikonloppu. Perjantaina meidän tyttö oli ihka ensimmäistä kertaa yötä mummulassa...aika kova paikka oli äidille ja isille antaa neitonen yökylään, vaikka heti lauantai aamuna sitten mentiin hakemaankin se.
Tytölle tuli perjantaina mittariin 9kk ja perjantaina oli myös mun ja miehen vuosipäivä...5 vuotta ollaan kuljettu samaa matkaa. :heart:
Lauantaina lähdettiin anoppilaan (sinne reilu 100km) juhlimaan miehen siskonpojan syntymäpäiviä ja samalla sitten miehen syntymäpäiviä. Siellä menikin sitten eilinen päivä.
Nyt tämä päivä ollaan varmaan ihan vaan kotosalla. Uloskaan ei viitsi vesisateeseen mennä. Masentava päivä. :|
Mulla ei ole rinnat olleet kipeenä ollenkaan tässä raskaudessa eikä oikeen turvoksissakaan. Tosin on selvästi herkemmät mutta ei muuta. Luin juuri jotain keskustelua ja sellä oli monilla ollut että tyttöä odottaessa oli rinnat ollu hirmu kipeet ja sitten taas poikaa odottaessa ei ollut mitään. Että onkohan meille sitten poika tiedossa.
Mutta kerkee ne rinnat sitten turpoamaan ja kipeytymään kun maito nousee. Tytön syntymän jälkeen musta tuli kun mikäkin pamela pariksi päivää.
Normaalista b-kupista kasvoi varmaan d-kuppiin asti. Tosin silloin ei kyllä naurattanut yhtään. :|
Tuo HIV-juttu on kyllä tosi kauhea....sitä miettii miten ihmisellä voi vinksanhtaa noin pahasti että on noin julma ja pystyy pilaamaan noin monen ihmisen elämän....ja vaarantamaan vielä omat lapsensakin. :'(
Carmen Paljon onnea 12 viikon ylityksestä...perässä tullaan hitaasti mutta varmasti!
Mulla on paino noussut varmaan kilon verran...tässä raskaudessa ei muutenkaan toivon mukaan tulisi niin paljoa kiloja kuin mitä edellisessä tuli...vieläkin on niitä vanhoja raskauskiloja mukana kuitenkin jokunen :ashamed:
Keskiviikkona menen taas neuvolalääkäriin...varmistetaan ettei mulla nyt sitten ole mitään tulehdusta kun on tuo valkkis muuttunut niin paljon. Kuvittelen vielä miljoonia muita oireita pienessä tyhjässä päässäni joten onneksi tuo lääkäri nyt sitten on. Parempi olla varma kuin epävarma. Ja ajattelin pyytää jos koitettais sydänäänet löytää...kun kuulisi ne niin vois turvallisemmin mielin mennä sitten torstaiseen ultraankin. Ensi viikolla on siis ohjelmaa tiedossa taas. =)
-Liro ja papu-