Heipsan,
nyt alkaa olo ahdistamaan täälläkin...
vihloo niin pirusti tuolta alakerrasta, tuntuu et putkahtaa poika hetkenä minä hyvänsä..Tuskin, mut kammottavat on tuntemukset. Pissat meinaa lirahdella jne
Samoilla fiiliksillä tuntuu olevan moni muukin.
Sairaalassa olin esikolta viikon, nyt vois tietysti vähempikin riittää! Synnytys kesti niin kauan, ja sit toipuminen jne. Mut jos nyt menis niin kuin normaalisti tapaa mennä, niin yhden päivän päästä olisin valmis kotiin. Ei saanu viimeksikään hormoonihöyryissäni nukuttua paljon mitään, ja se kyllä vaikeutti kotona jaksamista.
Jeps, nyt saunaan. Eli
saunonut olen minäkin niinkuin normaalistikin; en näe miksi ei voisi, sauna helpottaa vaan tuntemuksia ja vatsan kiristelyjä.
Sinuhe ja Ukkeli 34 + 3
Aika erikoista,
ettei sit yksikään kääntöyritys onnistunut! Hyvä, ettei ole painostettu alatiesynnytykseen - en tosiaankaan haluais itsekään mokomaa yrittää.
MInä oon myös ollu
itkuherkkänä, en sitä tosiaankaan tavallisesti ole. Mieleni pahoitan ja itkeskelen, voi pöhnä tätä päätä
Nemika, oiskohan teidän tytön sairaalapelko perua sun omista peloistas..? Mainitsit, et koet sairaalan ahdistavana, tyttö tietysti komppaa äitiään. Helppo sanoa, mut yritä olla vahva ja rohkea äiti; on sit tytöllekin helpompaa kestää ero :heart: