summer tarvii sitten morjestella, jos tunnistetaan toisemme!!! Mulla on aika heti puoliltapäivin.. Siksi heti puoliltapäivin, kun tää unirytmi on mukavasti kääntynyt jo pois työrytmistä. Asuitkos sä tässä jyväskylän lähellä??? ollaan vissiin saman ikäsiäkin, jos siis tuo vuosiluku (81) sun nimimerkin perässä viittaa syntymävuoteen..
Mä oon muutamana yönä heränny siihen, että nukun vatsallani. outoa. ja onneks herään siihen että en varmaan kauaa sillai ehdi nukkua. voikohan siitä olla haittaa vaaville???
poika kaikki menee varmasti hyvin ja saat vauvan syliisi niinkuin me muutkin! Ehkä meillä vaan on rauhallisemmat vauvat tulossa. Ja kun kerran lääkärissäkin kattovat että vauvalla on kaikki ok, niin sun ei auta ku luottaa siihen. Mulle kätilö sano, että jos hirveästi stressaa ton liikelaskennan kanssa, niin liikkeet ei sillon tunnukkaan.. Eli pitäs koittaa olla rentoutunut kun niitä liikkeitä laskee :hug: tsemppiä ja koita piristyä ja olla huolimatta! Mä olen kanssa samanlainen murehtija, mutta koitetaan silti olla murehtimatta...
raskausarpia ei oo täällä näkynyt. Mulla on kuulemma sellanen ihotyyppi että niitä ei helposti tule.. Neuvolassa sanovat, että jos ihotyyppi on sellanen että niitä tulee, niin siinä ei rasvaamiset auta. Ihmettelen kyllä että raskausarpia ei oo tullu, kun maha on kuitenkin tooosi pinkee kokoajan...
(.) täällä on kanssa ollu tänä aamuna ja eilen illalla kunnolla menkkatuntemuksia. Onks nää nyt sitten ihan normaaleja tuntemuksia??? Kun kuitenkin pystyy olemaan ja ei taju lähde niin varmaan voi olla huoletta...
nyt ulkoilemaan kun ulkona on niin ihana sää. täälläkin paistaa aurinko. Jos vaikka kävis jätskillä samalla...
birdie rv 35+1
PS: mitä tohon tunteiden purkamiseen tulee, niin mä tuuletin eilen mun äidille puhelimitse kaikki patoutumat anoppia ja mutsia kohtaan.. kyllä helpotti
puhuminen auttaa kummasti