Toukonuppu, no jopas on tosiaan vauvanhaut meillä peräkkäin! =) :heart:
Naukuri Ei ollu kylmä nainen vaan löysä mies - kumpi lie parempi/ -hempi vaihtoehto
? Käsi oli kuin kylmä lahna ja kysyinkin hermostuksissani, kun istui löysästi tuolissaan ja roikotti epämääräisesti kättään, et kätelläänkö me vai ei? Sit se kysyi et miksei käteltäis. Sanoin et kun en tiedä tosta sun kädestäs mitä se meinaa - ja siippa sai olla taas ylpeä =:ashamed: vaimostaan..!
Mietin muuten tuota ihan samaa: joku sanoi et onnistumisprosentti kääntämisessä on 50 vai oliko jopa vähän yli, ja kaikki ne mistä oon nyt ainakin kuullu, ei oo onnistunu. Onpa hyvä et aikaistivat tuota sun sektio-aikaa. Tietty - ja kuten
äippä84 laittoikin - parempi et on lähellä LA:ta, mut sit taas tulee eteen se et jos synnytys käynnistyykin aikaisemmin ja jos sairaala sattuu olemaankin vähän kauempana. Meillä on sairaalaan onneks lyhyt matka, mutta itse huolehdin jo siitä, et LA korjattiin mulla ekassa ultrassa 4.5, mutta ei muutettu itse korttiin, jossa on siis tuo 10.5. Ja tuolloin ajattelinkin ettei sillä ole merkitystä. Nyt taas sillä onkin merkitystä eli sektio aika on tavallaan ohi tuon LA:n... no meillä on Papsun kans diili ettei tule ennen kuin remppa on valmis, heh
Totta, nyt sulla meni se Haikaranpesä, mut luulisin et parempi (jos pitäis valita) tuo sun ratkaisu. Joo, Papsu on nyt 3300g ja neljää kiloa synnytyksen tietämillä veikkas lahna-lääkäri. Äippä84: onko sullakin siis vielä perätilassa ja sullekin suunnitellaan siis kääntöä vk:lle 37, ymmärsinkö oikein? Ei kyl voi kun ihmetellä mikä logiikka tuossa on: ettei käänny takaisin, vai(?)
Kiitos
poika tsempistä ja rauhoittavaa kuulla, että sulla on takana hyvä sektio- kokemus! Ihmismieli on kummallinen ja tuohon sektio-asiaan liittyy ihan yllättävän paljon kaikkea ihan ihmeellistä arvo-latausta, mistä ollaan puhuttukin täällä. Päätin et laitan jäitä hattuun ja nyt näillä eväillä eteenpäin.
muoks: ps
kiitos muru ja muut tsempistä ja onnitteluista: ihan ihanaa kun tippu taakka harteilta edes vähän kun asia ratkes. Ja
Katariinalle synnytystsemppiä jos aika tuli jo eteen!!!